Bankaların ortak platformu Bankalararası Kart Merkezi (BKM) tarafından geliştirilen kartlı ödeme yöntemi ve markası TROY, altyapı çalışmalarının tamamlanmasının ardından artık cüzdanlara girdi. 11 Mayıs’ta hem basına hem sektöre yönelik olarak yapılan etkinlikler Marjinal Porter Novelli desteği ile gerçekleşirken, lansmanla birlikte TROY tüketici ile de buluştu.
Dün ilham veriyorduk, bugün kendi markamızla yön veriyoruz
Türkiye bankacılık ve ödemeler sektörünün teknolojiye yaptığı önemli yatırımların altını çizen BKM Genel Müdürü Dr. Soner Canko “Toplumumuzun dinamik yapısı ve teknolojiyi benimseme hızı, finansal teknolojilerde hızlı büyümeye yol açtı. Bu dinamizm ve hız, dünyada bu alandaki taksitlendirme, güçlü sadakat programları, chip&pin ve temassız ödemeler gibi önemli teknolojik gelişmelere ilham verdi. Sektörümüzün ortak girişimleri ve iş birliğiyle artık dünyaya ilham vermenin yanında kendi markamızla dünyaya yön veriyoruz. Banka kartları, ön ödemeli kartlar ve kredi kartlarının sağ alt köşesinde yer alan logo, ödeme şeması olarak adlandırılıyor. Artık cüzdanlarımızdaki kartların sağ alt köşesinde hepimize gurur veren bir marka; TROY var” ifadelerini kullandı. “En büyük gücümüz bankaların kurduğu tek bir çatı altında yerel, hızlı ve yenilikçi bir yapı olmamız'' diyerek sözlerine devam eden Canko “TROY'un arkasında güçlü bankacılık altyapısıyla Türkiye var” dedi.
Marjinal Porter Novelli olarak iletişim çalışmalarını yürüttüğümüz BKM (Bankalararası Kart Merkezi) ile birlikte imza attığımız bu başarılı lansman için çok mutluyuz.
2017-05-12