Timberland, Cesur Olmanın Tanımını Yeniden Yaptığı Yeni Kampanyası İle Birlikte Sonbahar-Kış Koleksiyonunu Tanıttı
2018 yılından bugüne iletişim çalışmalarını yürüttüğümüz Timberland’in FW22 koleksiyonu ve yeni kampanya tanıtımı Marjinal Porter Novelli organizasyonuyla 8 Eylül’de gerçekleşti.
Şehrin içinde bizleri yeşille buluşturan Lagom House Of Experience’ ta gerçekleşen ve gün boyu süren etkinlikte, Timberland outdoor ve iş stilinden ilham alarak “cesur” yaşam tarzını destekleyen eko-inovatif ve sürdürülebilir koleksiyonlar karşımıza çıktı. Cesur olmanın anlamını yeniden tanımlayan ‘Built for the Bold’ kampanyası etkinliğin odak noktasıydı.
Moda ve lifestyle basın ve dijital içerik üreticisi isimlerın katılımıyla gerçekleştirilen lansman gününde Timberland’in marka stratejileri, yeni koleksiyonları ve kampanyası marka ve Marjinal Porter Novelli ekibi tarafından yapıldı. Gün boyu devam eden etkinlikte 70’e yakın misafir ağırlandı.
Upcycle Atölyesinde Keyifli Zamanlar
Sorumlu üretim felsefesi, doğadan aldığından daha fazlasını geri verme ve tüm koleksiyonlarının merkezine eko-inovasyonu koyma alanlarında yıllardır öncülük eden Timberland, lansmanında da bu vizyonunu yansıtan bir workshop düzenledi. Tasarımcı Senem Kula ile birlikte düzenlenen upcyle atölyesinde kumaş parçaları ve kartelalar tekrar değerlendirilerek günlük kullanıma uygun ürünler tasarlandı.