Online eğlence pazarı Türkiye'de gün geçtikçe daha da popüler olurken Türkiye de hem genç nüfusu hem de yoğun internet kullanımıyla artık tüm dünyada dikkat çekiyor. Marjinal Porter Novelli'nin yeni markası olarak kurulan Jack in the Box ise online eğlence servislerine odaklanarak bu servislerin her anlamda pazarlama iletişimlerini gerçekleştiriyor. Türkiye pazarına girmek isteyen online eğlence servislerine pazara giriş konusunda destek veren Jack in the Box, markaların farklılaşmasını sağlarken hedef kitlelerine doğru biçimde kendilerini anlatmalarına yardımcı oluyor.
Jack in the Box medya ilişkileri, hedef kitleye yönelik projeler, sosyal medya ve topluluk yönetimi, online medya planlaması, Türkiye pazarına girecek olan servislerin pazara uygun şekilde lokalizasyonu, Türkiye'de büyük eksikliği hissedilen online eğlence servisleri ve online oyunlar üzerine sektörel araştırmalar, etkinlik organizasyonları, tasarımlar ve e-pin satışları gibi birçok alanda hizmet veriyor.
Sektördeki deneyimi ile bilinen Sencebence.com platformunun yaratıcısı Akampüs ve tüketici içgörüleri toplamaya yardımcı olan Gamin'sight ile işbirliği yapan Jack in the Box, Türkiye pazarına yönelik ilk araştırmasını da Haziran ayında yayınlandı.