İlhamını ve uzmanlığını Fransız eczacılık geleneğinden alan CODAGE Paris, kişiye özel analizlere dayanan cilt bakım formülleriyle oluşturulan geniş ürün yelpazesini Almanya, Yunanistan, ABD, İngiltere, İspanya, Norveç gibi ülkelerin ardından Türk tüketicisiyle buluşurken markanın geniş katılımlı basın ve influencer lansmanı Marjinal Porter Novelli tarafından gerçekleştirildi.
CODAGE Paris’nin benimsediği üç aşamalı cilt bakım modeli (hazırlık, uygulama ve korunma), CODAGE formülünün ilkesi ve özünü oluşturan besleyici elementler ve CODAGE Paris serumlarının farkının katılımcılara anlatıldığı ve her bir katılımcının ürünleri deneyimlemesinin sağlandığı lansmanın açılış konuşmasını yapan CODAGE Paris'yi Türk tüketicisiyle buluşturan Konsina İlaç Finans ve Operasyonlar Direktörü ve Genel Müdür Yardımcısı Murat Çelikdemir “Türkiye kozmetik alanında dünyanın en büyük 20 ülkesinden biri olarak dikkat çekiyor. Burada sürekli gelişen bir pazar ve büyük bir potansiyel mevcut. Kozmetiğe ve dermokozmetiğe ayrılan tüketim harcamaları her sene artıyor. Tüm yaş gruplarındaki ve cilt tiplerindeki kadınlar ve erkekler için ideal bir portföy sunan CODAGE Paris'i Türk tüketicileriyle buluşturduğumuz için son derece mutluyuz” dedi.
CODAGE'ın Fransızcadaki “kod” kelimesinden türetildiğini belirten CODAGE Paris Danışmanı Melanie Hakibilen ise “CODAGE, her cildin bireysel gereksinimine dair yapılan analizlerden sonra cildi besleyen çeşitli elementlerin seçilmesiyle ortaya çıkan bir güzellik formülüdür. Bizce güzellik, sağlık ve iyi yaşamaya uzanan kişisel bir yolculuktur ve bunun ilk adımı cildinize iyi bakmaktan geçer. Bize göre cilt bir insanın yaşam tarzının ve var olduğu sürece geçirdiği aşamaların aynasıdır” dedi.
2018-04-28