TÜSİAD - Deloitte Digital iş birliği ile hazırlanan ve GittiGidiyor'un desteğiyle “E-Ticaretin Gelişimi, Sınırların Aşılması ve Yeni Normlar: 2019” raporu kamuoyu ile paylaşıldı. Raporda dünyada ve Türkiye’de e-ticaretin gelişimi ve yakın dönem gelişmeleri incelenirken, omni-channel perakende, B2B e-ticaret, kişisel verilerin korunması ve e-ihracat gibi güncel başlıklar üzerine değerlendirmeler de sunuluyor. Tanıtım toplantısında, TÜSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Simone Kaslowski ve TÜSİAD Yönetim Kurulu Üyesi ve Dijital Dönüşüm Yuvarlak Masası Eşbaşkanı Serkan Sevim’in açılış konuşmalarının ardından Deloitte Digital Dijital Deneyim Çözümleri Lideri Erdem İlhan “E-Ticaretin Gelişimi, Sınırların Aşılması ve Yeni Normlar: 2019” raporunu sundu.
Etkinlikte, TÜSİAD Yönetim ve Yuvarlak Masalar Kurulu Üyesi, e-Ticaret Çalışma Grubu Başkanı Öget Kantarcı’nın başkanlığında gerçekleşen özel oturumda, Alibaba Ülke Müdürü Cüneyt Erpolat, PayU Kurucu ve Ülke Müdürü Emre Güzer, Grundig Türkiye Grup Yöneticisi Handan Abdurrahmanoğlu, CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu ve Yurtiçi Kargo Servisi Genel Müdürü Metin Kocael, e-ticaretin Türkiye açısından önemi, ülkemizde e-ticaretin gelişmesinin önündeki engeller ve bunlara yönelik çözüm önerilerini ele aldı.
“E-Ticaretin Gelişimi, Sınırların Aşılması ve Yeni Normlar: 2019” raporu için tıklayın.
2019-06-28