Türkiye'nin çağrı merkezlerine yönelik en önemli yayınlarından biri olan Call Center Life Dergisi'nin 11. Ve 2012 yılının ilk sayısı MPN tarafından hazırlanıp yayınlandı.
Call Center Life'in 11. sayısında yine önemli dosya konuları yer aldı. Kapağında "BTK Başkanı Dr. Tayfun Acarer'in yer aldığı bu sayıda "Sağlık Danışma Çağrı merkezleri" ve teknoloji konusu olarak "Sosyal Medya Müşterinin Sesini Yükseltmesine Yardımcı Oluyor" başlıkları işlendi. "Dışkaynak mı? İçkaynak mı?" sorusuna cevap arayan dosya ise ilk kez Origami Tuzluk'tan esinlenerek, mutlak yanıt aramak yerine sonucu etkileyen bütün değişkenlerin bakış açısıyla incelendi.
Call Center Life'in bu sayısında da yine önemli bir araştırma yer aldı; "Vatandaşın Çağrı Merkezi Algısı" araştırması ilginç rakamlar ortaya koydu. "Çağrı merkezi hizmetinden memnun kaldım diyenlerin oranı yüzde 52" başlığıyla işlenen araştırmada, yaş grupları, aranan sektörler, çağrı merkezlerinin beğenilen yönleri rakamlarla yer aldı.
Geçen yıl büyük ilgi gören Çağrı Merkezleri Yarışması bu yıl da formatı değişerek düzenleniyor. Çağrı Merkezleri Arası Bocce Turnuvası ayrıntıları da bu sayımızda işlendi.
Vatan Gazetesi Yazı İşleri Editörü Uğur Sönmezel bu sayımızın konuk yazarı oldu. 2112'nin ilk sayısında röportaj konukları ise Bankalararası Kart Merkezi (BKM) Genel Müdürü Dr. Soner Canko, TURKNET Genel Müdür Yardımcısı Rana Karaküçük Özenç ve Genç sanatçı Jehan Barbur oldu. Yemeksepeti.com'un kurucu ortaklarından Melih Ödemiş ise Damak Tadı köşemizin konuğu oldu.
Kişisel Gelişim köşemizin konuğu ise "Ses Hijyeni ve Önemi" başlıklı yazısıyla Doç. Dr. Haldun Oğuz oldu. Fark Yaratanlar'da "Çağrı Merkezlerinin En'lerini Seçiyoruz" konusunun ilki yer alırken, Yaşam sayfalarında ise "Evden Çalışanlar" konusunu araştırdık.
Çağrı Merkezi Gezgini bu sayıda Karaman'da Turkcell Global Bilgi'nin Çalışma Bakanlığı, SGK ve İŞKUR'a hizmet veren Alo 170 lokasyonunun konuğu oldu.
Call Center Life'ın Mart-Nisan sayısında görüşmek üzere.
2012-01-01