Türkiye’nin ilk dijital cüzdanı BKM Express’in, kullanıma sunulmasından bu yana geçen dört yılda e-ticaret, mobil ticaret ve online ödemeler alanlarında yaşanan gelişmeleri değerlendirdiği basın toplantısı Marjinal Porter Novelli tarafından gerçekleştirildi.
Dört yılda 15 bini aşkın noktada web ve mobil üzerinden yapılan alışverişlerde hızlı, kolay ve güvenli ödeme kolaylığı sunan BKM Express, mobil ödemeyi simitçiden büfeye, restorandan gazete bayisine kadar, hayatın her alanına taşıdığını duyurdu.
Basın toplantısının açılış konuşmasını yapan BKM Genel Müdürü Dr. Soner Canko, “BKM Express’in kurulduğundan dört yıl sonra toplumumuza somut faydalar, yeni teknolojiler sağlayan ve ekosistemi besleyen bir marka haline gelmesinden dolayı büyük mutluluk duyuyoruz’’ dedi.
Dijital Çözümler Genel Müdür Yardımcısı Serkan Yazıcıoğlu ise, BKM Express’in yeni hedefinin “mobil ödemeyi hayatın her alanına taşımak” olduğunu belirterek, dünyada online perakende işlemleri içindeki mobil ödemelerin payının yüzde 35’e, Türkiye’de yüzde 38’e, BKM Express’te ise yüzde 51’e yükseldiğinin altını çizdi.
Marjinal Porter Novelli olarak iletişim çalışmalarını yürüttüğümüz BKM (Bankalararası Kart Merkezi) ile birlikte imza attığımız bu başarılı basın toplantısı için çok mutluyuz.
2017-06-26