Görünüşe göre Z ve Y kuşağı daha az telefondan alışveriş yapıyor ve daha çok geziyor. 2024 American Express Shop Small Etki Çalışmasına göre, ABD'deki genç tüketicilerin %90'ı sadece mahallelerinde dolaşarak küçük bir işletme keşfetti - sosyal medya aracılığıyla yeni favoriler bulan %80'i geride bıraktı.
Pandemi sonrası IRL keşfine geçiş, sosyal ticaretin sonsuz kaydırmasına karşıt olarak daha derin, daha otantik bağlantılara duyulan özlemi yansıtıyor. Bu, küçük işletmeler için sevindirici bir eğilim: işletme sahiplerinin %86'sı gelişmek için topluluk desteğine güvendiklerini söylüyor ve Z kuşağı ile Y kuşağının %68'i tatil sezonunda küçük işletmelerden alışveriş yapmayı planlıyor.
E-BÜLTEN
parlak fikir köşesi
Algoritmalar kenara çekilsin: Z kuşağı ve Y kuşağı yerel markaları gezerek keşfediyor