“Yeterince Sert Olmadığı İçin İşe Yaramayan Şeyler” Kristal Elma'da bronz ödülün sahibi oldu
Reklamcılar Derneği tarafından bu yıl 31'incisi “Sıradanlığa karşı, tekdüzeliğe karşı… Yaratıcılık tek, biz hepimiz” söylemiyle gerçekleştirilen Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması'nın kazananları belli oldu. Pfizer, toplumda tabu olarak görülen erektil disfonksiyon konusunu farklı bir bakış açısıyla ele aldığı “Yeterince Sert Olmadığı İçin İşe Yaramayan Şeyler” kampanyasıyla Online Film/Diğer kategorisinde bronz ödülün sahibi oldu.
Erektil disfonksiyon hakkında farkındalık oluşturma hedefiyle hazırlanan “Yeterince Sert Olmadığı İçin İşe Yaramayan Şeyler” başlıklı viral video pazarlama ve reklam endüstrisinin prestijli ödüllerini toplamaya devam ediyor.
Pfizer için Batesmotelpro'nun hayata geçirdiği ve iletişim çalışmalarını Marjinal Porter Novelli'nin yürüttüğü proje, 1988 yılından beri gerçekleştirilen ve 2013 yılından itibaren de dünyanın en önemli pazarlama - iletişim ustalarını konuk eden bir festivale dönüşen Kristal Elma'dan bronz ödülle döndü.
Sertleşme bozukluğuna alışılmışın dışında bir yorum
Günlük hayattan yola çıkarak nesnelerin sertliklerini kaybettiklerinde işlevlerini de kaybetmelerini vurgulayan viral video, tabu olarak görülen bu halk sağlığı sorununu alışılmışın dışında bir bakış açısıyla ele aldığı için Kristal Elma Ödülleri'nde de dikkat çekmeyi başardı.
Sosyal medya kanallarında yer alan video, sonunda kalitelisertlik.com'a yönlendirme yaparak sertleşme bozukluğu hakkında güncel bilimsel veriler ışığında sosyal medya kullanıcılarını bilgilendirdi. Aynı projeyle Pfizer, temmuz ayında Mediacat & Instagram işbirliğinde ilk kez gerçekleştirilen Instachamp Ödülleri'nin Stories kategorisinde de birincilik ödülü kazanırken, kasım ayında da Felis Ödülü'nün sahibi olmuştu.
Videoyu izlemek için tıklayın
İletişim:
Marjinal Porter Novelli T: 0212 219 29 71
Ata Ulaş Dağlıoğlu| M: 0544 734 52 21| ulasd@marjinal.com.tr
Pfizer Hakkında:
Pfizer, 170 yıldır “hastaların hayatını değiştiren çığır açan yenilikler” hedefiyle çalışmakta, bugünün ilaç endüstrisinde yenilikçi ve yüksek teknolojili yaklaşımlarla yeni tedavilere odaklanmaktadır. Pfizer, bir yandan dünyanın en yaygın kullanılan temel sağlık ürünlerini üretip ilaç ve aşılarıyla sağlığın korunmasına katkı sağlarken, diğer yandan geleceği şekillendirecek ve hastaların en yüksek faydayı sağlayabileceği tedaviler üzerinde araştırmalar yürütmektedir. Pfizer'de kanser, kardiyovasküler hastalıklar gibi evrensel sağlık sorunlarına karşı tedaviler geliştirilirken, çok nadir görülen hastalıklara karşı mücadele için çalışılmaktadır. Üniversiteler, dernekler ve kamu ile yaptığı ortak çalışmalarla iş, yatırım ve inovasyon ortamına katkı sağlayan Pfizer, 1957 yılından bu yana Türkiye'de kesintisiz üretim yapan ve ülkemize yüksek teknoloji transfer eden yerli üreticidir. Yıllar içinde geliştirdiği üretim kapasitesi ve devam eden ürün transferlerinin de tamamlanması ile birlikte aşı dahil, yerli üretim ürünlerini birkaç yıl içinde hacim bazında %90'a çıkarmayı hedefliyor.
www.pfizer.com.tr
https://twitter.com/PfizerTurkiye
https://www.facebook.com/PfizerTurkiye/