Toshiba Global Commerce Solutions'ın gelecek stratejileri ve yeni ürünleri İstanbul'da tanıtıldı
Toshiba Global Commerce Solutions'ın (TGCS) her sene düzenlediği Toshiba Connect Growth Markets 2018 bölgesel iş ortakları toplantısı bu yıl İstanbul'da gerçekleşti.
TGCS iş ortaklarının katıldığı etkinlikte, firmanın yeni ürün ve hizmetleri ile gelecek dönem stratejileri paylaşıldı.
Perakende sektörüne yazarkasa donanım ve yazılım ürünleri, proje yönetimi ve danışmanlık gibi uçtan uca çözümler sunan Toshiba Global Commerce Solutions'ın (TGCS) Toshiba Connect Growth Market 2018 etkinliği, geçtiğimiz haftalarda İstanbul'da düzenlendi. TGCS'nin Türkiye'deki faaliyetleri, 2012 yılında IBM'in yazarkasa operasyonu olan POS A.Ş.'nin TGCS'ye devredilmesiyle başlamıştı.
TGCS'nin düzenlediği etkinlikte açılış konuşmasını yapan Başkan Yardımcısı Thomas Buchholz, bölge toplantılarını bu yıl İstanbul'da yaptıkları için çok mutlu olduklarını belirtti. Buchholz, Genius OPEN ve Self Checkout gibi çözümleri için Türkiye'nin bölgeye destek sunan bir merkez olma potansiyeline sahip olduğunu vurgularken “Değişen tüketici davranışlarının perakende sektöründe meydana getirdiği değişimi göz önünde bulunduruyoruz. Bununla birlikte donanımda dünya lideri ve yazılım tarafında dünyanın önemli oyuncularından biri olarak perakendecilere sunduğumuz alışveriş deneyimini en yüksek seviyeye çıkaracak ürünleri pazara sunuyoruz. Türkiye bizim için gelişen pazarlar arasında eşsiz bir yere sahip. Türkiye pazarında 28 yıllık deneyime sahip POS A.Ş.'nin pazar hakimiyetini bölgede bir avantaj olarak kullanmayı hedefliyoruz” dedi.
Ödeme çözümlerinin yeni nesil ürünleri İstanbul'da tanıtıldı
Etkinlikte aynı zamanda TGCS'nin güvenilir, hızlı, güvenli, esnek ve yönetilebilir yeni nesil çözümleri tanıtıldı. Bu çözümler arasında performansı iyileştirilen, güç ve kağıt tüketimi azaltılan ve parçaları sağlamlaştırılan TCx Single Station, Tcx Dual Station POS yazıcıları, katlanabilir yapısıyla esnek bir kullanım sunan ve daha küçük boyutta çalışan TCx800 POS ve 30 yıldır perakende sektörünün güvenle kullandığı, 1 milyondan fazla kurulumu yapılan ve 25 küresel perakendeciden 16'sının tercih ettiği TCxTM SKY yazılımı yer alıyor.
Konuşmacılar deneyimlerini, TGSC yöneticileri de yeni stratejilerini anlattı
Etkinlikte Mudo'nun Bilgi Teknolojileri ve Operasyon Müdürü Kağan Özgül, yaptığı konuşmasında Toshiba'yla oluşturdukları iş ortaklığı ile dijital dönüşümlerini nasıl gerçekleştirdiklerinin önemli noktalarını katılımcılarla paylaşırken Toshiba GCS'den Küresel Donanım Portföyü Direktörü Robert Parsons, Küresel Ürün Hattı Yöneticisi Mike Corbett, Kıdemli Marka Yöneticisi Richard Loh ve Gelişen Pazarlar Hizmet Direktörü Tricia Bancod'un yanı sıra BIXOLON'un Kıdemli Yöneticisi Sam Yonho Son, Bizerba'nın Başkan Yardımcısı Tudor Andronic ve POS A.Ş. Yazılım Hizmetleri Yöneticisi Erkut Erdemir de görüş ve tecrübelerini sundu.
İlgili Kişi:
Nevra Çankaya
Marjinal Porter Novelli
nevrac@marjinal.com.tr
POS A.Ş. hakkında
POS A.Ş., perakende sektöründe yer alan farklı segmentteki perakendeciler için POS yazarkasa donanım ve yazılım ürünleri, kuruluş, destek, proje yönetimi, danışmanlık ve bakım hizmetleri kapsamında uçtan uca çözümler sunmaktadır. POS A.Ş. tarafından geliştirilmiş olan mağazacılık ön ofis yazılımı olan Genius uygulamaları, POS yazarkasa donanımları üzerinde yurtiçinde ve yurtdışında uluslararası müşterilerde olmak üzere pek çok perakendeci tarafından kullanılmaktadır. POS A.Ş. 1993 yılında POS Perakende Otomasyon Sistemleri Ticaret ve Sanayi A.Ş. IBM Türk Ltd.Şti. ve Aytaş A.Ş. ortaklığı ile kurulmuştur. Nisan 2012'de Toshiba TEC'in IBM Perakende Çözümler ve Hizmetler grubunu satın alacağını duyurmasının ardından Ağustos 2012'de ilk grup ülkelerin yeni kurulan Toshiba Global Commerce Solutions'a geçişi gerçekleşmiştir. 30 Eylül 2012 itibarıyla ikinci grup ülkelerle birlikte Türkiye de geçişini tamamlamıştır. Böylece, aynı organizasyon yapısı ve unvanı korunarak, POS A.Ş.'nin hisseleri IBM'den Toshiba Global Commerce Solutions'a devrolmuştur.