Timberland ve Unsplash'ten görsel şölen tadında yepyeni bir reklam kampanyası!
Yeni reklam kampanyası için dünyanın önde gelen fotoğrafçı topluluklarından Unsplash ile işbirliği yapan Timberland, dünyanın dört bir yanından fotoğrafçıları buluşturdu. Proje kapsamında Timberland markalı botlara kendi yorumlarını katan fotoğrafçıların eserleri, seçilen görsellerin kullanılacağı “Timberland Celebrating Boots” kampanyasıyla Ekim ayında görücüye çıkacak.
İşbirliği geleneği DNA'sının bir parçası olan Timberland markası bu sezon “dünya çapında fotoğrafçıların sosyal platformu” olarak bilinen Unsplash ile bir araya gelerek ilk defa toplulukların öncülük ettiği bir kampanyaya imza atıyor. Celebrating Boots konseptine odaklanan kampanya, ikonik botlarıyla akıllarda yer eden Timberland'in dünyadaki imajına çeşitlilik, kapsayıcılık ve uluslararası bir akış açısı katmayı hedefliyor.
Unsplash platformunun değişik kanallar aracılığıyla duyurusunu yaptığı ve özel bir yarışma kurgusuyla hayata geçirilen kampanyaya, platforma kayıtlı fotoğrafçılar katıldı. Yarışmaya katılan fotoğrafçılar “Celebrate the Icons” koleksiyonu için portre ve manzara fotoğraflarının yanı sıra Timberland'in ikonik sarı botlarının ve diğer botlarının fotoğraflarını çekti.
Kampanyada yer alan fotoğrafçılar: Nathan Dumlao (ABD), Kyle Lotfus (ABD), Tom Sodoge (Almanya), Brunel Johnson (Benelüks), Clem Onojeghuo – (İngiltere), Dimitry Ilkevich (Rusya), Riccardo Mion (İtalya), Florian Perennes (Fransa) oldu.
Timberland ekibinin yarışmacıların fotoğrafları arasından seçtiği kareler Celebrating Boots kampanyasında kullanacak. Unsplash ve Timberland işbirliğinde gerçekleşen Celebrating Boots kampanyasının görselleri, Ekim ayında yayınlanacak.
Çok yönlü ve çok sesli bir reklam kampanya: Unsplash & Timberland
Markanın süregelen evrensel söylemini selamlayan fotoğraf sanatçıları Timberland'in özgün ruhuna zengin bir dokunuş katıyor. Unsplash ve Timberland işbirliği, geleneksel kampanyalardan farklı olarak, “değişik öyküleri, kendi yorumlarıyla ve farklı kanallar aracılığıyla” anlattıkları çapraz bir proje olarak nitelendiriliyor.
Dünyanın dört bir yanından fotoğrafçıların Timberland botlarına kendi yorumlarını kattığı kampanyanın özel kareleri London Square, Courmayeur ve Chamonix Valley modellerinin yanı sıra ikonik sarı botun 45. yıl özel koleksiyon ürününü de kapsıyor.
Editör Notu: Timberland Celebrate the Icons ile ilgili tüm görselleri (dekupe, imaj) linkten indirebilirsiniz. https://goo.gl/AjhB7x
İlgili kişi:
Dilek Özcan
Marjinal Porter Novelli
0 (212) 219 29 71- 0 (533) 927 23 93
dileko@marjinal.com.tr
Timberland Hakkında:
VF Corporation bünyesinde bulunan Timberland, outdoora ve outdoorda geçirdiği zamana değer veren tüketiciler için premium kalitede ayakkabı, giysi ve aksesuar tasarımı, üretimi ve pazarlamasında bir dünya lideridir. Timberland, her birinin kaliteli işçilik ve detaylar sunduğu ve doğanın elementlerini esas alarak üretim yaptığı Timberland®, Earthkeepers®, Timberland PRO®, ve TimberlandBootCompany® markaları altında ürünlerinin pazarlamasını yapmaktadır. Şirketin ürünleri, lider katlı mağazalar ve perakende noktalarının yanı sıra Kuzey Amerika, Avrupa, Asya, Latin Amerika, Güney Amerika, Güney Afrika ve Orta Doğu'daki mono-markalı mağazalarında da satılmaktadır. Timberland'in kaliteli ürünlerin üretilmesine olan bağlılığı, şirketin “doingwellanddoinggood" (iyiyiz ve iyi yapıyoruz) sözü ile eşleşmekte; çalışanlar, tüketiciler ve hizmet sağlayıcılar arasındaki güçlü ortaklığın kuvvetlendirilmesiyle yaşadıkları ve çalıştıkları toplumları dönüştürmektedir. Timberland hakkında daha fazlasını öğrenmek için, www.timberland.com adresini ziyaret ediniz.