Qualiss, yerli üretim gıda takviyesi ürünlerini e-ticaret üzerinden tüketicilerle buluşturuyor
Elife Erdur, finansal imkânları kısıtlı olsa da e-ticarete girdi ve bir kadın girişimci olarak başarı hikâyesi yazdı. Bugün kendi şirketinde AR-GE çalışmaları ile geliştirilen gıda takviyesi ürünleri, Türkiye'nin dört bir yanında sağlıklı beslenmeye önem veren tüketicilerle amazon.com.tr ile buluşuyor.
İSTANBUL, 07.06.2024 – Pandemi sonrası tüketicilerin internetten alışveriş yapmayı tercih etmesi ve kadın bir girişimci olarak finansal imkânlarının kısıtlılığı nedeniyle e-ticarete girerek başarı hikâyesine imza atan girişimcilerden birisi de Qualiss markasının kurucusu Elife Erdur.
“Birçok vitamin ve mineralin ayrı ayrı tüketilmesinin hem zahmetli hem de masraflı olduğunu fark edince, kendim ve sevdiklerim için takviye edici gıda arayışına girdim” sözleri ile girişim yolculuğuna ilk adımı nasıl attığını aktaran Erdur, “Uzun süren yurt içi ve yurt dışı araştırmalarım sonucunda, alanında uzman kişilerle çalışarak ve kaliteli ham maddelerle zengin içeriklere sahip ürün formüllerini oluşturabildim. Sonrasında kendi markamı kurmaya karar verdim ve tescilli Qualiss markası böyle doğdu. Ürün yelpazemiz, vitamin ve minerallerin yer aldığı gıda takviyesi grubundan oluşuyor. Ayrıca, gazlı ve gazsız içeceklerimiz de bulunuyor. AR-GE çalışmalarımız devam ediyor ve farklı ürün grupları üzerinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz.” dedi.
2022'de Amazon Türkiye'de satışa başladıklarını söyleyen Erdur, “Amazon'da en sevdiğim hizmet Amazon Lojistik oldu. Hem kolay hem de uygun fiyatlı olması benim için tercih sebebi. Siz sadece reklamı ve stoku yönetiyorsunuz, kargo süreciyle ilgili endişelenmenize gerek yok. Satış hacminize göre stok takibini sistem otomatik yapıyor ve siz buna göre ürünlerinizi tek seferde Amazon'un lojistik merkezine gönderiyorsunuz. Böylelikle hem daha az kargo maliyetine katlanıyorsunuz hem de müşterilere ürünler daha hızlı ulaşıyor. En güzeli de satış sonrası operasyonel süreçle uğraşmıyorsunuz. Yurt dışı satışlarının da Amazon Lojistik ile yönetilebilmesi harika. Tüm bunların yanında, ürünlerimi doğru müşterilerle buluşturmak için Amazon Ads'in gücünden faydalanıyorum, kullandığım diğer tüm reklam çözümlerinden daha etkili olduğunu söyleyebilirim. Amazon Türkiye'de satış yapmayı düşünen tüm satıcılara, cesaretli olmalarını tavsiye ediyorum ve satışa başladıklarında her şeyin ne kadar kolay ilerlediğini göreceklerini belirtmek istiyorum.” şeklinde konuştu.
Daha fazla bilgi için Amazon Lojistik sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Amazon Hakkında
Amazon, dört ana prensibi takip eder: müşteri odaklılık, keşfetmek için tutku, operasyonel mükemmeliyetten ödün vermemek ve uzun vadeli düşünmek. Amazon, dünyanın en müşteri odaklı şirketi ve dünyanın en iyi işvereni olmayı hedefler. Amazon, Türkiye'deki operasyonlarına, Eylül 2018'de Amazon.com.tr'nin açılışıyla başladı. Amazon Prime, Eylül 2020'de Amazon'un alışveriş ve eğlencede en iyilerini Prime üyeleriyle buluşturmak için Türkiye'de hizmete sunuldu. Amazon, Türkiye'deki ilk lojistik üssünü yaklaşık 100 milyon dolar yatırım ile İstanbul'da açarak Türk KOBİ'lerin tüm dünyadaki yüz milyonlarca müşteriye ulaşmasına destek sağlıyor.
Bilgi için:
Ceren Moral Aru
0533 921 43 53
cerenm@marjinal.com.tr