Protel ve grup şirketlerinden Simpra markasıyla faaliyetlerini sürdüren Protein, Bilişim 500 listesinde
35 yılı aşkın deneyimiyle yiyecek-içecek sektöründeki restoran, kafe, otel, bar, pastane ve plaj gibi işletmeler için teknolojik çözümler Protel ile grup şirketlerinden Simpra markasıyla faaliyetlerini sürdüren Protein, bu yıl 25'incisi gerçekleşen ‘Bilişim 500 Araştırması'nda İlk 500 Bilişim Şirketi arasına girdi. Protel, Türkiye merkezli üreticiler arasında genel sıralamada 42'nci sırada yer alırken, Protein 124'üncü sıradan listeye giriş yaptı.
Şirketlerin, “Sistem Entegratörü ve İş Ortağı”, “Dağıtıcı”, “Türkiye Merkezli Üretici” ve “Uluslararası Merkezli Üretici/Üreticinin Temsilcisi” olmak üzere dört kategoride değerlendirildiği araştırmada, 5 binden fazla işletmeye teknoloji merkezli yönetim ve operasyon çözümleri sunarak yiyecek-içecek ve konaklama sektörlerine değer katan Protel, Türkiye merkezli üreticiler arasında 42'nci sırada yer aldı.
POS sistemleri kategorisinde 2'nci sırada
Donanım kategorisinde 34'üncü sırada bulunan Protel, yazılım kategorisinde 62'nci, hizmet kategorisinde 17'nci, POS sistemleri kategorisinde ise 2'nci sırada yer alarak önemli bir başarıya imza attı.
E-Fatura, E-Defter, E-Arşiv yazılımında 9'uncu sıra gibi önemli bir konumda bulunan Protel, turizm sektörüne yönelik yazılımlarda ise Bilişim 500 Plus kategorisinde 5'inci sırada yer aldı. Şirket, İstanbul şirketleri arasında 89, genel 2023 yılı satış verilerine göre ise ilk 500 bilişim şirketi içinde 113'üncü sırada yer alıyor.
Protein, POS sistemleri kategorisinde 4'üncü sırada
İşletmelere masadan sipariş ve temassız ödemelerden teslimat ve paket servise kadar bütün süreçlerini yönetme imkanı sağlayan; restoran, café ve perakende işletmeleri için en pratik POS sistemini sunarak işletmelerin tüm süreçlerini kolaylaştıran Protel grup şirketlerinden Simpra markasıyla faaliyetlerini sürdüren Protein ise Türkiye merkezli üreticiler arasında 124'üncü sırada bulunuyor. Donanım kategorisinde 42'nci, yazılım kategorisinde 113'üncü sırada olan Protein, POS sistemleri kategorisinde 4'üncü, turizm sektörü yazılımlarında ise 7'nci sırada yer alıyor. İstanbul bazında 230'uncu sırada bulunan Protein, 2023 yılı ilk 500 bilişim şirketi sıralamasında ise 337'nci sırada.
“Kaliteli, sürdürülebilir, son teknoloji çözümler sunmaya devam edeceğiz”
Bu başarıları değerlendiren Protel Pazarlama Direktörü Mehmet Emin Çangal, “Protel olarak 1989 yılından bu yana restoran, kafe, otel, bar, pastane, plaj gibi işletmeler için teknolojik çözümler sunuyor ve sektöre liderlik ediyoruz. Aynı zamanda Simpra ve Payneos markalarımızla da işletmelere uçtan uca hizmet sunuyoruz. Tüm markalarımızla 2024 yılında da büyümeye devam ediyoruz. Şirketlerimizin bu önemli başarısı, teknoloji ve inovasyon alanındaki yatırımlarımızın bir sonucu olarak görülebilir. Türkiye ve dünya pazarlarında öncü konumumuzu korumak ve müşterilerimize sınırsız hizmet sunmak için sürekli kendimizi yeniliyor ve geliştiriyoruz. Bu vizyon, bizi sektördeki yenilikçilik yarışında her zaman bir adım önde tutuyor. Müşterilerimize son teknoloji, kaliteli ve sürdürülebilir çözümler sunmaya; sektördeki etkimizi artırmaya devam edeceğiz” dedi.
İlgili Kişi
Sezin Bulum
Marjinal Porter Novelli
0537 465 82 25
sezinb@marjinal.com.tr
Protel hakkında
Protel, 1989 yılından bu yana restoran, kafe, otel, bar, pastane ve plaj işletmeleri için teknolojik çözümler sunan bir sektör lideridir. Fintech alanından konuk ağırlama teknolojilerine kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip olan Protel, tüm müşterilerine son teknoloji, kaliteli ve sürdürülebilir çözümler sunmayı hedefler. 4000'den fazla işletmeye teknoloji merkezli yönetim ve operasyon çözümleri sunarak, yiyecek-içecek ve konaklama sektörlerine değer katar. İş ortaklarının hayatını kolaylaştırmak ve verimliliğini artırmak için sunduğu teknolojik çözümlerle aynı zamanda sektör standartlarını da yükseltir. Müşterilerinin operasyonel süreçlerinde aksaklık yaşamamalarını önemser ve onlara kesintisiz bir hizmet sunabilmeleri için 7 gün 24 saat destek hizmeti sağlar. Protel, değişen ve gelişen dünyaya uyum sağlayarak müşterilerine en iyi hizmeti sunmayı sürdürür.