Protel, Türkiye'deki Hyatt Regency otellerinin dijital dönüşüm sürecine katkı sağlıyor
35 yılı aşkın süredir otel, restoran, kafe, bar, pastane ve plaj işletmeleri için teknolojik çözümler sunan sektör lideri Protel, dünya genelinde binden fazla otelinde Oracle Opera Cloud platformuna geçen Hyatt Regency'e Oracle'ın Türkiye'deki tek çözüm ortağı olarak destek verecek.
5.000'den fazla işletmeye teknoloji merkezli yönetim ve operasyon çözümleri sunarak yiyecek-içecek ve konaklama sektörlerine değer katan Protel, konaklama alanında çözüm ortağı olduğu Oracle'ın Opera Cloud platformunu kullanmaya karar veren Hyatt Regency'nin Türkiye'deki otellerinin geçiş sürecine destek verecek.
Opera Cloud, otel işletmelerine müşterileriyle temas ettikleri her noktada sorunsuz bir yönetim deneyimi sunuyor. Bulut tabanlı bu modern otel yönetim sistemi sayesinde otel çalışanları, misafirlerinin iletişim bilgilerine ve önceki konaklamalarına hızlı bir şekilde erişebiliyor. Kullanıcı dostu yönetim paneli, her birime ve kullanıcıya özel olarak özelleştirilebilir ana ekranıyla benzersiz bir deneyim sağlıyor. Reports and Analytics modülü üzerinden alınan gerçek zamanlı raporlar ve analizlerle işletmeler operasyonlarını daha verimli hale getirme imkanı buluyor.
Konuyla ilgili görüşlerini belirten Protel'in Satış Direktörü Fatih Tenel şunları dile getiriyor: “Dijital dönüşüm, global otelcilik sektörünün geleceğini şekillendirmenin yanı sıra rekabetin giderek arttığı bu alanda sürdürülebilir başarı için önemli bir faktör haline geliyor. Oracle Opera Cloud gibi yenilikçi bulut tabanlı çözümler, dönüşüm sürecinde otellerin hem operasyonel hem de stratejik açıdan büyük kazanımlar elde etmesine imkan tanıyor. Protel olarak, Türkiye'deki otellerin dijital dönüşüm süreçlerine liderlik ederek, operasyonel verimliliği optimize ediyor, müşteri deneyimlerini daha kişisel hale getiriyor ve işletme maliyetlerini azaltıyoruz. Hyatt Regency gibi prestijli global markaların bu dönüşümü önceliklendiriyor olması, sektördeki yönelimin ne kadar güçlü olduğunu gösteriyor. Oracle'ın Türkiye'deki tek konaklama çözüm ortağı olarak, yerelleştirme ve mevzuat uyumluluğu konularında sunduğumuz ek çözümlerle, otelcilik sektörüne güvenli, yenilikçi ve sürdürülebilir fırsatlar sunmaya devam edeceğiz.”
İlgili Kişi
Sezin Bulum
Marjinal Porter Novelli
0537 465 82 25
sezinb@marjinal.com.tr
Beril Tuncay
Marjinal Porter Novelli
0532 054 55 38
berilt@marjinal.com.tr
Protel hakkında
Protel, 1989 yılından bu yana restoran, kafe, otel, bar, pastane ve plaj işletmeleri için teknolojik çözümler sunan bir sektör lideridir. Fintech alanından konuk ağırlama teknolojilerine kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip olan Protel, tüm müşterilerine son teknoloji, kaliteli ve sürdürülebilir çözümler sunmayı hedefler. 4000'den fazla işletmeye teknoloji merkezli yönetim ve operasyon çözümleri sunarak, yiyecek-içecek ve konaklama sektörlerine değer katar. İş ortaklarımızın hayatını kolaylaştırmak ve verimliliğini artırmak için sunduğumuz teknolojik çözümlerle aynı zamanda sektör standartlarını da yükseltir. Müşterilerinin operasyonel süreçlerinde aksaklık yaşamamalarını önemser ve onlara kesintisiz bir hizmet sunabilmeleri için 7 gün 24 saat destek hizmeti saplar. Protel, değişen ve gelişen dünyaya uyum sağlayarak müşterilerine en iyi hizmeti sunmayı sürdürür.