Protel Holding A.Ş grup şirketlerinden Simpra, Gastro Ege Zirvesi'nin teknoloji sponsoru oldu
35 yılı aşan tecrübesiyle Restoran ve Otel işletmeleri için uçtan uca işletme yönetimini kolaylaştıran ve yenilikçi çözümler sunan Simpra, İzmir Yaşar Üniversitesi Gastronomi Topluluğu ile Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü'nün düzenlediği Gastro Ege Zirvesi'ne teknolojik destek sağladı. Protel'in Satış Direktörü Fatih Tenel, zirvede konuşmacı olarak yer aldı.
2022 yılından itibaren Yaşar Üniversitesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü ve Gastronomi Topluluğu tarafından düzenlenen Gastro Ege Zirvesi, gastronomi alanında farkındalık yaratmaya ve sektöre değer katmaya devam ediyor.
8 Kasım Cuma günü gerçekleşen zirvede, gastronomi alanında dijital dönüşüm ve yapay zekanın sağladığı etkiler üzerine konuşan Protel'in Satış Direktörü Fatih Tenel, “Yiyecek ve içecek pazarında yapay zekânın tartışılmaz önemi gün geçtikçe büyüyor. Yapay zekâ uygulamalarının yeme içme sektöründe sürekli yükselen bir trende sahip olmasının en önemli nedeni operasyonel sürecin her noktasında etkin bir fayda sağlayabilmesi. Yapay zekâ otomasyonu müşteri ve personel memnuniyetinde büyük rol oynuyor. Restorandaki operasyonel zorluklara karşı yapay zekâ çözümlerinden birini çevrimiçi sipariş yönetimi ve rezervasyon çözümleri oluşturuyor. Simpra olarak, dijital teknoloji çağının gereksinimlerine uyum sağlamaları için restoranlara çevrimiçi sipariş yönetimi ve rezervasyon çözümleri sunuyor ve müşteri deneyimini bir üst seviyeye taşıyoruz. Çözümlerimiz, işletmelerin yerel müşteri kitlesinin ötesine geçmesini ve restoran gelirlerine olan katkısının artmasını sağlıyor.” dedi.
Teknolojinin hızla ilerlemesiyle birlikte, restoran ve otel işletmeleri artık daha verimli, daha sürdürülebilir ve daha müşteri odaklı olma yolunda büyük adımlar attığını dile getiren Fatih Tenel, “Bu dönüşüm sadece süreçleri hızlandırmakla kalmıyor, aynı zamanda müşteri deneyimini kişiselleştirerek sadakati artırıyor. Simpra olarak bu gelişmeleri yakından takip ediyor, işletmelere uçtan uca dijital çözümler sunarak onların büyüme yolculuklarına katkı sağlıyoruz. Geleceğe yatırım yapan işletmelerin, inovasyonla farklılaşarak sektörde kalıcı bir yer edineceğine inanıyoruz.” ifadelerini kullandı.
“Restoranların sürdürülebilirlik yolculuklarına destek oluyoruz”
Restoranlarda kullanılan stok takip sistemlerinin sürdürülebilirlik hedeflerine de katkıda bulunduğunu vurgulayan Tenel, bu sistemlerin restoranların anlık stok takibi yapmasını sağladığını, stok azaldığında uyarılar vererek gereksiz israfı önlediğini belirtiyor. Tenel, şu ifadeleri kullanıyor: "Stok yönetim takibi sayesinde ürünlerin israfı önleniyor ve doğru zamanda tedarik sağlanıyor. Sürdürülebilirliğe katkı sağlayan bu çözümlerle, restoranlar daha verimli bir yönetim süreci elde ediyor. Biz de dijital teknoloji çağının gereksinimlerine uyum sağlamaları için restoranlara yenilikçi çözümler sunarak restoranların sürdürülebilirlik yolculuklarına destek oluyoruz.”
İlgili Kişi
Sezin Bulum
Marjinal Porter Novelli
0537 465 82 25
sezinb@marjinal.com.tr
Beril Tuncay
Marjinal Porter Novelli
0532 054 55 38
berilt@marjinal.com.tr
Simpra hakkında
Simpra, 35 yılı aşan tecrübesiyle Restoran ve Otel işletmeleri için geliştirdiği yazılımlar ile ödeme işleme, sipariş, rezervasyon vb. uçtan uca işletme yönetimini kolaylaştıran yenilikçi çözümler sunan bir Ar-Ge merkezidir. Otel, restoran ve ödeme çözümleri gibi sunduğu tüm ürünlere 7 gün 24 saat destek operasyonuyla öne çıkan Simpra, ana ürünü olan POS sisteminin yanı sıra ödeme işleme, çevrimiçi sipariş, rezervasyonlar ve daha fazlasını içeren uçtan uca işletme yönetim sistemi sunar. Simpra restoran ve otel yönetimi teknolojisini herkes için erişilebilir ve kolay hale getirmekten büyük heyecan duyar. Simpra'nın arkasında teknoloji ve inovasyon aşkını, yeme-içme ve konuk ağırlama sektöründeki uzun yıllara dayanan deneyimle harmanlayan bir ekip bulunur. Daha fazla bilgi için https://simprasuite.com.tr/