Protel, Hızlı Büyümeyi Desteklemek için Oracle MICROS Simphony Cloud Service Provider Edition'ı Sunuyor
34 yılı aşkın deneyimiyle yiyecek-içecek sektöründeki, restoran, cafe, otel, bar, pastane, plaj vb. işletmeler için teknolojik çözümler sunan sektör lideri Protel, yazılımlarını daha hızlı sunabilmek için Oracle ile işbirliğini güçlendirdi.
Oracle PartnerNetwork'ün (OPN) üyesi ve Oracle Food and Beverage'ın Türkiye'deki otel ve restoran yönetim çözümleri sağlayıcısı olan Protel, 5.000'den fazla işletmeye sağladığı imkanlarla yiyecek içecek ve konaklama sektörlerine katma değer sağlıyor. Bu işbirliğinin bir sonraki aşaması kapsamında Protel, Oracle MICROS Simphony Cloud Service Provider Edition sunmaya başlıyor. Oracle Cloud altyapısı üzerinde hizmete alınan özel bir Simphony Cloud ortamının kolaylıkla yönetilebilmesine imkan sağlayacak yeni yapı ile şirketler küresel satış ve hizmetlerini daha hızlı bir şekilde sunabilecek.
Oracle MICROS Simphony Service Provider Edition Protel'in tamamlayıcı ürün ve eklentileriyle birlikte sunulacak. Bu sayede restoran işletmecileri de online sipariş, anında kullanmaya başlayabilecekleri kiosk, dijital kanal yönetimi, el terminali entegrasyonu ve Android cihazları için NFC ödeme modülleri gibi pek çok gelişmiş özellikten faydalanabilecek. Ek olarak dahili Rapor-Analiz modülü de kapsamlı rapor ve detaylı analizlerle yeni stratejiler için gereken bilgileri sağlayacak.
Modern restoran operasyonları için öncü dijital işlem platformu olan ve küresel ölçekte güvenilir bir performans için tasarlanan Oracle MICROS Simphony üzerinden her yıl 150 milyar dolardan fazla işlem gerçekleşiyor.
Protel Kurucusu Metin Arghan, konuyla ilgili şunları söylüyor: “Birden fazla lokasyonda bulunan işletmelerin günümüzdeki en büyük sorunlarından birisi lokasyonlar arasında farklı sistemleri yönetmek oluyor. Tüm müşterilerimizin operasyonlarını modernleştirmesine, gelişmiş veri analitiğine erişmesine ve bunlarla daha fazla işlem yaparken sistem bakımı için ayrılan süresini en aza indirmelerine yardımcı olmak için onların Simphony kullanmasını sağlamak istiyoruz. Simphony dünya çapındaki sektör liderleri tarafından tercih edilirken, Oracle'ın iş ortağı ekosisteminin bir parçası olmaktan da mutluluk duyuyoruz. Protel olarak dünya çapında Simphony ile entegre yeni ürünler sunmaya başlıyoruz. Amacımız, dünya çapındaki işletmelerin Oracle'ın restoran portföyü ve bizim entegre çözümlerimiz ile tanışmasını sağlamak.”
Zengin entegrasyon seçenekleri
Açık API mimarisi ve yüksek performanslı API'larıyla Simphony platformu Oracle Cloud Marketplace üzerinden çok çeşitli entegrasyonlar sunabiliyor. Simphony ekosisteminde pazarlama ve sadakat, online sipariş ve teslimat, muhasebe, tedarik zinciri ve sesli yapay zeka, dinamik fiyatlandırma gibi gelişmekte olan teknolojiler ve restoran operasyonlarının her alanını kapsayan 200'den fazla doğrulanmış entegre çözüm bulunuyor.
Küresel uyumluluk ve operasyonlar
Simphony 170'den fazla ülkenin finansal ve uyumluluk gereklilikleri için destek veriyor. Türkiye'de ise Protel'in eklentileriyle işletmelerin e-Fatura, e-Arşiv Faturası, e-Adisyon ve yazarkasa gibi düzenlemelerle mevzuata tam uyumlu olmasını sağlıyor. Geçtiğimiz yıllarda VUK 507'nin yürürlüğe girmesiyle birlikte Simphony sipariş, ödeme ve e-Belge (e-Arşiv, e-Fatura) süreçlerinin dijitalleşmesini mümkün kılıyor, yönetiminin de akıllı telefonlarla gerçekleşmesine olanak tanıyarak kolay ve verimli iş akışı sağlıyor. Uygulama ayrıca 20 dil desteğiyle birlikte geliyor.
Restoran ekiplerini güçlendiriyor
Restoranların kullandığı teknolojik yapı hızla genişliyor. Simphony ile Protel, müşterilerini Windows, Android ve Linux gibi çeşitli işletim sistemleriyle güçlendirecek, sermaye giderlerini düşük tutacak ve mobile öncelik veren stratejileri kolayca benimsemelerine yardımcı olacak bir temele sahip.
Mutfak operasyonları, artan talebi yönetmek ve dijital büyüme ile restoran sektöründe başarılı bir şekilde ilerlemek için hayati bir rol oynuyor. Mutfak görüntüleme sistemleri, envanter, atık yönetimi ve tahminleme çözümlerinin hepsi, markaların mutfak performanslarını ve gelirlerini iyileştirmesine yardımcı olmak için Simphony'nin portföyünde yer alıyor.
Simphony Cloud mutfak sipariş yönetimi (Mutfak Görüntüleme Sistemi); kasa, barkod okuyucu, NFC okuyucular, mutfak ve diğer fulfillment yazıcıları, müşteri görüntü ekranları, parmak izi okuyucuları, kart okuyucular ve teraziler gibi çevre birimleriyle etkili bir şekilde çalışabiliyor. Bu entegre yapı, merkezi bir dağıtıcı (hub) üzerinden tüm ekosistemin işleyişini kolaylaştırıyor.
İleriye dönük planlar
Protel, ilerleyen dönemlerde Türkiye'deki bulut dönüşümü alanında lider olmayı kendisine birincil stratejik hedef haline getirdi. Yeni Workstation 8 ürünlerini bu paket kapsamında sunarak restoran ve otel müşterilerinin Simphony Cloud ve Opera Cloud'a geçişine de kolaylaştırmayı hedefliyor.
İlgili kişi
Sezin Bulum
Marjinal Porter Novelli
0537 465 82 25
sezinb@marjinal.com.tr
Protel hakkında
Oracle Hospitality ürünlerinin Türkiye'deki distribütörü olan Protel, 1989'dan beri restoran, cafe, otel, bar, pastane ve plaj işletmelerine teknoloji çözümleri sunuyor. Fintech alanından konuk ağırlama teknolojilerine kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip olan Protel, tüm müşterilerine son teknoloji, yüksek kaliteli ve sürdürülebilir çözümler sunma yaklaşımıyla faaliyet gösteriyor. 2023 itibariyle 5000'den fazla işletmeye teknoloji merkezli yönetim ve operasyon çözümleri sunan Protel, yiyecek-içecek ve konaklama sektöründeki müşterilerinin operasyonel süreçlerinde devamlılık sağlamak üzere 7 gün 24 saat destek hizmeti sağlıyor.
Oracle Food & Beverage hakkında
Oracle, hizmet verdiği yiyecek ve içecek sağlayıcılarının yeni yöntemlerle iş yapmalarına, müşterilerini tüm kurumsal kararlarının merkezine yerleştirmelerine ve gelişmiş müşteri deneyimleri sunmalarına yardımcı olur. Tek bir çatı altında buluşturulan restoran süreçleri için açık ve genişletilebilir bir dijital işlem platformu olan Oracle Simphony Cloud, dünyanın dört bir yanındaki binlerce işletmenin operasyonlarını kolaylaştırıp otomatikleştirirken kişiselleştirilmiş çalışan ve müşteri deneyimleri sunar. Daha fazla bilgi için Oracle Food and Beverage
Oracle PartnerNetwork hakkında
Oracle PartnerNetwork (OPN) iş ortaklarının buluta geçişini hızlandırmasını ve müşterileriyle daha üstün bir kurumsal çıktı oluşturmasını sağlayan Oracle'ın iş ortağı programıdır. OPN programı, iş ortaklarının Oracle Cloud üzerine kurulu veya onunla entegre ürün veya hizmetler sunan iş ortakları için Cloud Build, Oracle Cloud teknolojisini yeniden satan iş ortakları için Cloud Sell, Oracle Cloud Servislerini kullanan, dağıtan ve yöneten iş ortakları için Cloud Service ve Oracle yazılım lisansları veya donanım ürünlerini oluşturan, hizmet veren veya satan iş ortakları için License & Hardware gibi pazara girme biçimlerine uygun yol(lar) aracılığıyla Oracle ile etkileşime geçmesine olanak tanır. Daha fazla bilgi için http://www.oracle.com/partnernetwork
Ticari markalar
Oracle, Java MySQL ve NetSuite, Oracle Corporation'ın tescilli ticari markalarıdır. İlk bulut şirketi olan NetSuite, bulut bilişimde yeni bir çağa öncülük etmektedir.