Protel, Çukurova Uluslararası Havalimanı'nda yiyecek içecek operasyonlarının yetkilisi oldu
35 yılı aşkın süredir otel, restoran, kafe, bar, pastane ve plaj işletmeleri için teknolojik çözümler sunan sektör lideri Protel, Kozuva Şirketler Grubu tarafından işletilen Çukurova Uluslararası Havalimanı'nda hizmet veren yiyecek-içecek işletmelerinin operasyonlarına MICROS Simphony Cloud ile destek verecek.
Yiyecek-içecek sektöründeki işletmelere operasyonlarını tek bir sistem üzerinden kontrol etme imkanı sunan MICROS Simphony Cloud, sipariş anından raporlamaya kadar tüm süreçlerin hızlı ve kolay şekilde tamamlanmasını sağlıyor. İşletmeler, ileri seviye raporlamayla ve veri kaybı olmadan daha kârlı bir restoran yönetimine sahip oluyor.
Bulut tabanlı modern yönetim sistemi işletmelere; sipariş yönetimi, stok kontrolü, personel performansı ve müşteri memnuniyetini optimize etmelerini sağlayan kapsamlı çözümler sunuyor. İnternet bağlantısı olan her yerden erişilebilen bulut tabanlı altyapısı, kullanıcıların herhangi bir ek donanıma ihtiyaç duymadan sistemlerini yönetmesine olanak tanıyor.
Konuyla ilgili görüşlerini belirten Protel Satış Direktörü Fatih Tenel şunları dile getirdi: “Dijital dönüşüm, yiyecek ve içecek sektöründe operasyonel verimlilik ve müşteri deneyimi açısından artık bir zorunluluk haline geldi. Rekabetin giderek arttığı bu dinamik sektörde, MICROS Simphony Cloud gibi yenilikçi bulut tabanlı çözümler, restoranların işleyişini daha esnek, daha verimli ve daha sürdürülebilir hale getiriyor. Protel olarak, Türkiye'deki restoran ve kafe işletmelerinin dijitalleşme süreçlerine liderlik ederek operasyonları optimize ediyor, müşteri deneyimini kişiselleştiriyor ve maliyetleri kontrol altına almalarına yardımcı oluyoruz. Geniş ölçekli yolcu akışı olan havalimanlarında, sipariş yönetimi ve ödeme süreçlerinin hatasız ve hızlı ilerlemesi büyük önem taşıyor. Protel olarak, havacılık sektöründeki yiyecek-içecek işletmelerinin dijitalleşme süreçlerinde yanlarında olmaya, verimliliklerini artırmaya ve kusursuz bir hizmet sunmalarına destek olmaya devam edeceğiz.”
İlgili Kişi
Sezin Bulum
Marjinal Porter Novelli
0537 465 82 25
sezinb@marjinal.com.tr
Beril Tuncay
Marjinal Porter Novelli
0532 054 55 38
berilt@marjinal.com.tr
Protel hakkında
Protel, 1989 yılından bu yana restoran, kafe, otel, bar, pastane ve plaj işletmeleri için teknolojik çözümler sunan bir sektör lideridir. Fintech alanından konuk ağırlama teknolojilerine kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip olan Protel, tüm müşterilerine son teknoloji, kaliteli ve sürdürülebilir çözümler sunmayı hedefler. 4000'den fazla işletmeye teknoloji merkezli yönetim ve operasyon çözümleri sunarak, yiyecek-içecek ve konaklama sektörlerine değer katar. İş ortaklarımızın hayatını kolaylaştırmak ve verimliliğini artırmak için sunduğumuz teknolojik çözümlerle aynı zamanda sektör standartlarını da yükseltir. Müşterilerinin operasyonel süreçlerinde aksaklık yaşamamalarını önemser ve onlara kesintisiz bir hizmet sunabilmeleri için 7 gün 24 saat destek hizmeti saplar. Protel, değişen ve gelişen dünyaya uyum sağlayarak müşterilerine en iyi hizmeti sunmayı sürdürür.