Protel, 360 derece iletişim faaliyetlerini Marjinal Porter Novelli'ye emanet ediyor
Sektördeki 34 yıllık deneyimiyle restoran, kafe, otel, bar, pastane ve plaj işletmeleri için teknoloji çözümleri sunan sektör lideri Protel, iletişim çalışmalarında 360 derece iletişim hizmetleri sunan purpose ajansı Marjinal Porter Novelli'yle ilerliyor.
5.000'den fazla işletmeye teknoloji merkezli yönetim ve operasyon çözümleri sunarak yiyecek-içecek ve konaklama sektörlerine değer katan Protel, iletişim çalışmaları için Marjinal Porter Novelli ile el sıkıştı.
Protel, 1989 yılından bu yana restoran, kafe, otel, bar, pastane ve plaj işletmeleri için teknolojik çözümler sunan bir sektör lideridir. Konuk ağırlama teknolojilerinden fintech alanına kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip olan Protel, tüm müşterilerine son teknoloji, kaliteli ve sürdürülebilir çözümler sunmayı hedefliyor.
Protel, aynı zamanda Simpra ve Payneos markalarıyla da işletmelere uçtan uca hizmet sunuyor. İşletmelerin masadan sipariş ve temassız ödemelerden, teslimat ve paket servise kadar bütün süreçlerini yönetebilmelerini sağlayan Simpra; restoran, café ve perakende işletmeleri için en pratik POS sistemini sunarak tüm süreçlerini kolaylaştırıyor.
Payneos ile işletmeler Android işletim sistemine sahip, NFC uyumlu cep telefonları ve Android POS terminalleri üzerinden temassız veya pinli ödeme alabiliyor ve e-Belge oluşturabiliyor. Payneos kullanıcılarının müşterileri, Mastercard Acceptance Gateway altyapısı üzerinde VUK507 ve ToP çözümleri ile yeni bir ödeme sistemi deneyimi yaşıyor.
İlgili Kişiler
Sezin Bulum
Marjinal Poter Novelli
0537 465 82 25
sezinb@marjinal.com.tr
Beril Tuncay
Marjinal Porter Novelli
0532 054 55 38
Berilt@marjinal.com.tr
Protel hakkında
Protel, 1989 yılından bu yana restoran, kafe, otel, bar, pastane ve plaj işletmeleri için teknolojik çözümler sunan bir sektör lideridir. Konuk ağırlama teknolojilerinden fintech alanına kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip olan Protel, tüm müşterilerine son teknoloji, kaliteli ve sürdürülebilir çözümler sunmayı hedefler. 5.000'den fazla işletmeye teknoloji merkezli yönetim ve operasyon çözümleri sunarak yiyecek-içecek ve konaklama sektörlerine değer katmaktadır. İş ortaklarının hayatını kolaylaştırmak ve verimliliğini artırmak için sunduğu teknolojik çözümlerle aynı zamanda sektör standartlarını da yükseltir. Protel, müşterilerinin operasyonel süreçlerinde herhangi bir aksaklık yaşamamalarını önemseyen bir şirkettir. Bu sebeple, müşterilerinin de kendi müşterilerine kesintisiz bir hizmet sunabilmeleri için 7 gün 24 saat destek hizmeti sağlar. Değişen ve gelişen dünyaya uyum sağlayarak müşterilerine en iyi hizmeti sunmayı sürdürür.
Marjinal Porter Novelli hakkında
1993 yılında kurulan Marjinal Porter Novelli, 70'in üzerinde ülkede faaliyet gösteren uluslararası iletişim ağı Porter Novelli'nin Türkiye ofisidir. Porter Novelli'nin 80 yılın üzerindeki sosyal yatırım ve kurumsal sosyal sorumluluk deneyiminden beslenen MPN, bilişimden sağlığa, finanstan sigortacılığa kadar geniş bir sektörel yelpazedeki müşteri portföyüne 360 derece iletişim hizmetleri sunan bir “purpose” ajansı olarak faaliyet göstermektedir. Marjinal Porter Novelli, bir markanın bir yandan büyürken diğer yandan da çalışanları, tedarikçileri, müşterileri ve geri kalan tüm paydaşlarıyla birlikte dünyaya olumlu katkılarda bulunmasını sağlayan değerler bütününe dayalı iletişim yolculukları tasarlamakta ve gücünü markaların var oluş amaçlarından alan sosyal yatırımların koordinasyonunu da üstlenmektedir. “Hayvan Dostu Şirket” inisiyatifinin kurucusu olan Marjinal Porter Novelli'de 70 kişinin üzerinde üyeye sahip profesyonel ekip, çalışma alanını dört ayaklı 23 can dost ile paylaşmaktadır. www.marjinal.com.tr