Organik gıdaları insanlara ulaştırmak için e-ticarete atılan kadın girişimcinin ilham veren yolculuğu
İş ve hayat hızla akıp giderken aniden gelişen bir sağlık sorunu nedeniyle gıdalara bakış açısını tamamen değiştirerek Organic Windy Valley markasını kuran girişimci kadın Asya Hüseyinoğulları, sağlıklı beslenmek isteyen herkese günlük yaşamda ihtiyaç duyulan gıda ürünlerini amazon.com.tr ile ulaştırıyor.
İSTANBUL, 15.11.2024 – Uzun yıllar boyunca hızlı bir tempoda çalışan Asya Hüseyinoğulları bir gün, ani bir sağlık sorunu ile karşı karşıya kaldı. Bu olay, ona hayatının ne kadar değerli olduğunu fark ettirdi ve sağlıklı bir yaşam için yaşam tarzında köklü değişiklikler yapmaya karar verdi. Organik ürünlere yönelerek sağlığına kavuşan Hüseyinoğulları, bu deneyimden ilham alarak herkesi organik gıdalar ile buluşturmak ve toplumda bu konuda farkındalık yaratmak için Organic Windy Valley markasını kurdu. Marka geldiği noktada amazon.com.tr üzerinden müşterilerine ulaşıyor.
Organik gıdalara yönelmenin hem kişisel sağlığımız hem de gezegenimizin geleceği için önemli olduğunun altını çizen Asya Hüseyinoğulları, “Glutensiz gıdalar, çölyak hastaları ve gluten intoleransı olan bireyler için oldukça önemli. Vegan gıdalar ise hayvansal ürünler içermediğinden hem hayvan haklarına saygı duyan hem de çevresel sürdürülebilirliği önemseyen bireyler tarafından tercih ediliyor. Organik gıdalar, kimyasal gübreler ve pestisitler kullanılmadan üretilirken konvansiyonel gıdalar genellikle bu tür kimyasallarla yetiştirilebilir. Tabii organik gıdalar, daha az kimyasal kalıntı içerir ki bu da sağlığımız için daha güvenlidir. Ayrıca çevreye zarar vermeden üretildikleri için doğanın korunmasına da katkı sağlar. Bunlar gibi daha birçok nedenden ötürü organik gıdalara yönelmek hem kişisel sağlığımız hem de gezegenimizin geleceği için önemli bir adım olacaktır.” dedi.
Hüseyinoğulları, markanın kuruluş sürecini de şu şekilde özetledi: “Kazanmak her zaman bizim için en büyük haz kaynağıdır. Bu, iş dünyasında kazanılan bir başarı ise yapılan tüm fedakârlıklar göz ardı ediliyor. En büyük zenginliğimizin aslında sağlığımız olduğunu anlayana kadar. 25 yıllık profesyonel iş hayatımda ve yaşadığım zorlu sağlık sorunu sürecinde en çok da bu olguları düşündüm. Uzun soluklu tıbbi tedavi sürecinde sağlıklı bir yaşama yöneldiğimde aslında zaten tüm gıdaların bizim için şifa ve bazen de zehir olabileceğini gördüm. Bu gerçekle karşılaşınca ülkemiz sınırları içindeki organik gıdaların büyük bir zenginlik olduğunu fark ettim. Tıbbi tedavim devam ederken aynı zamanda polifenol değeri yüksek ürünler tüketerek iki yılın sonunda sağlığıma kavuştum. Unutmayalım ki hayattaki en büyük zenginlik sağlıktır ve bu şansa bırakılmayacak kadar değerlidir. Sadece kendim için değil, ulaşabileceğim herkesi organik gıda ile buluşturmak ve bu farkındalığı bir yaşam biçimine dönüştürmek isteği ile 2019 yılında Organic Windy Valley markasını kurdum. Günlük yaşamda ihtiyaç duyulan bakliyat, un, sirke, yağ, kuruyemiş, kuru meyve, bebek ek gıda ürün grupları ve yeni eklenecek baharat grubu ile sağlıklı beslenmek isteyen herkesle ürünlerimi buluşturmayı hedefliyorum.” dedi.
Markasının kuruluş yılı pandemi dönemine denk geldiği için e-ticaret ile satış yaptıklarını ve bu süreçte ilk olarak Amazon üzerinden satışa başladıklarını söyleyen Hüseyinoğulları, “Şu an kendi depomuzda Amazon Kolay Gönderi kullanarak satışlarımıza devam ediyoruz. Bu hizmet sayesinde aynı gün ve sorunsuz teslimat yaparak gerçekten kolay bir şekilde gönderi süreçlerimizi yönetiyoruz. Ayrıca oluşabilen sorunlar karşısında Amazon'un çözüm odaklı yaklaşımı ile satışlarımı daha da arttı. E-ticaret dışında Türkiye'de birçok mağazada olmakla birlikte, ayrıca Dubai, Suudi Arabistan, Japonya ve İngiltere'ye ihracat da yapıyoruz. Avrupa ülkeleri için de görüşmelerimizi sürdürüyoruz. Büyümeyi planlayan tüm satış ortaklarına, Amazon'da satışı hem lokal hem de global tüketicilerine ulaşmaları için öneriyorum.” dedi.
Daha fazla bilgi için Amazon Lojistik sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Amazon Hakkında
Amazon, dört ana prensibi takip eder: müşteri odaklılık, keşfetmek için tutku, operasyonel mükemmeliyetten ödün vermemek ve uzun vadeli düşünmek. Amazon, dünyanın en müşteri odaklı şirketi ve dünyanın en iyi işvereni olmayı hedefler. Amazon, Türkiye'deki operasyonlarına, Eylül 2018'de Amazon.com.tr'nin açılışıyla başladı. Amazon Prime, Eylül 2020'de Amazon'un alışveriş ve eğlencede en iyilerini Prime üyeleriyle buluşturmak için Türkiye'de hizmete sunuldu. Amazon, Türkiye'deki ilk lojistik üssünü yaklaşık 100 milyon dolar yatırım ile İstanbul'da açarak Türk KOBİ'lerin tüm dünyadaki yüz milyonlarca müşteriye ulaşmasına destek sağlıyor.
Bilgi için:
Ceren Moral Aru
0533 921 43 53
cerenm@marjinal.com.tr