İkonik Buluşma: Timberland, Orijinal Sarı Botu için süper model Naomi Campbell ile yeni kampanyasını duyurdu
Geçtiğimiz yıl dünya çapında 50'nci yaşını kutlayan ve büyük yankı uyandıran Timberland'in Orijinal Sarı Botu, bu sezon yeni kampanyasıyla aynı enerjiyi devam ettiriyor. 1973'ten bu yana Timberland 6 Inch Orijinal Sarı Bot, dayanıklılık, inovasyon ve zamansız stilin sembolü olarak birçok kültür ve topluluk tarafından benimsendi. ICONIC olarak adlandırılan yeni Timberland kampanyasının en dikkat çeken ismi ise süper model Naomi Campbell. Teddy Swims, Slawn ve Kai-Isaiah Jamal gibi özgün duruşlarıyla dikkat çeken müzisyen, sanatçı ve tasarımcılar da yeni kampanyada yer alıyor.
Timberland ICONIC olarak adlandırdığı yeni kampanyasında cesareti, güçlenme arzusunu ve cesurca kendini ifade etme ruhunu yansıtarak, tıpkı Orijinal Sarı Botun kendisi gibi, zamansızlığı, özgünlüğü ve en önemlisi orijinalliği ön plana çıkarıyor. Hem geçmişin hem de geleceğin ruhunu taşıyarak bizlere yansıtan Timberland Orijinal Sarı Botun yeni kampanyasında bize her adımda özgür ve benzersiz olmayı hatırlatıyor.
Podyumdaki güçlü duruşuyla tüm zamanların en ikonik süper modellerinden biri olarak tanınan Naomi Campbell, kampanyanın otantik ve orijinallik mesajına vurgu yapmak için sadece Timberland Orijinal Sarı Botu giyerek kameraların karşısına geçiyor.
İlk siyahi modellerden biri olarak bariyerleri kıran Naomi Campbell'in podyumdaki yürüyüşü ve magazin kapaklarındaki müthiş duruşu güzellik standartlarının yeniden tanımlanmasına yardımcı olurken, sektörde çeşitliliğin önünü açtı. Campbell'in yıllar içerisinde bıraktığı etki ise modellik dünyasının ötesine geçti; yardımseverliğin, kadın gücünün bir temsilcisi olarak kültürel bir ikon oldu.
Naomi Campbell, ikonik Timberland Sarı Botu giydiği fotoğraf çekiminde zarafeti ve özgünlüğüyle dikkat çekiyor. Kampanyanın görselleri 1984'te Campbell genç bir modelken çektiği fotoğraflarla da döneme damga vuran sektörün çığır açıcı fotoğrafçılarından Jamie Morgan'a ait.
Campbell'in yanı sıra, ICONIC söylemini daha da güçlendirmek amacıyla Timberland üç yaratıcı ismi de yeni kampanyasında yanına katıyor. Duygulara dokunan şarkların yazarı, müzisyen Teddy Swims, Britanyalı-Nijeryalı tasarımcı ve sanatçı Olaolu Slawn (bilinen adıyla Slawn) ve kendi neslinin önemli temsilcilerinden biri olan model, şair ve aktivist Kai-Isaiah Jamal, bu projede yer alarak Timberland Orijinal Sarı Botun kendine has tarzını ve ruhunu yansıtıyor.
Fotoğrafçı Jamie Morgan, zamansızlık ve özgünlüğe vurgu yapmak amacıyla kampanyayı tek renkli bir paletle çekmeyi tercih ediyor. Bu minimalist yaklaşım, bireylerin özünü ve Orijinal Sarı Botun kalıcı cazibesini öne çıkartırken, her birini kendi alanında özgün ve ikonik figürler olarak sergiliyor. Kampanya çekimlerindeki tüm detaylar, Sarı Botun sadece bir moda unsuru değil, bireysel ifade ve özgünlük sembolü olduğunu bizlere kanıtlıyor. Kampanya, her adımda özgünlük ve zamansızlığı yakalamayı hedefleyen güçlü bir görsel şov sunuyor.
Timberland'ın ICONIC kampanyası markanın vizyonunu ileriye taşıyan stil ve inovasyon dolu yeni bir yolculuğun kapılarını aralıyor.
Yeni kampanyayı değerlendiren Timberland'in Pazarlama Direktörü Maisie Willoughby, “6 Inch Orijinal Botun 50'nci yılını kutladığımız geçtiğimiz seneden bu yana Timberland markasının etrafında inanılmaz bir enerji oluştuğunu görüyoruz, son bir yıl içerisinde birçok lüks moda iş birliği yaptık. Yeni ICONIC kampanyamız ise bu enerjinin bir devamı niteliğinde, gittiğimiz yönü işaret ediyor ve Timberland'in bot kültürünün belirleyicisi statüsünü güçlendiriyor. Son derece cesur bir duruş sergileyen Timberland markası her zaman orijinalliğe kucak açmıştır. Orijinal Sarı Bottan daha ikonik ne olabilir ki?” diye ekliyor.
Yeni kampanya ile dünyanın “En Ünlü Botu” gerçek anlamda ikonik olmayı kutluyor
Timberland Orijinal Sarı Bot kendine özgü buğday rengi, mükemmel işçiliği ve gün boyu konfor vaadiyle gelinen noktada dünyanın en tanınan botu konumunda. Orijinal Sarı Bot, zamansız tasarımı ve dayanıklılığıyla, her dönemde stil sahibi konumunu korumayı başarmış nadir ürünlerden. Şimdi ise yeni ICONIC kampanyası, ile Timberland bu eşsiz botun 50 yılı aşan mirasını onurlandırırken, ikonların dayanıklılığını ve gerçek anlamda ikonik olmanın gücünü kutluyor.
1973 yılından bu yana hayatımızdaki ikon: Timberland 6 Inch Orijinal Sarı Bot
Dikişli, su geçirmez yapısıyla konfordan ödün vermeden zorlu koşullara dayanıklı şekilde tasarlanan Timberland Orijinal 6 Inch Sarı Bot koleksiyonu hayatımıza girdiğinden bu yana serinleyen ve soğuk mevsimlerin vazgeçilmezi olmayı sürdürüyor.
Zamana ve geçici trendlere meydan okuyan bu ikonik stil, yeni teknolojilerle güncellenmeye devam ederek 50 yılı aşkın süredir tüm kombinlerin eşlikçisi olmayı başarıyor.
Yüzde 100 geri dönüştürülmüş materyallerden üretilen kumaşı ile birlikte, su geçirmez ve dayanıklıdır. Çevreye duyarlı yalıtımıyla, hava nasıl olursa olsun ayakların sıcak ve konforlu kalmasını garantileyen Timberland Orijinal 6 Inch Sarı Bot, su, enerji ve atık yönetim uygulamaları ile gümüş derece ile sınıflandırılan sürdürülebilir tabakhanelerden elde edilen Premium Timberland® Deri materyaller ile üretiliyor. Timberland botlar ekstra konfor için yumuşaklık sağlayan yorgunluğa karşı çıkarılabilir alt tabana ve destekleyici kauçuk dış tabana sahip. (8.999TL)
Timberland ICONIC kampanyasına ait görseller (imaj, dekupe) için tıklayınız:
https://we.tl/t-lXQhZhcuMd
İlgili Kişi
Barış Engin
Marjinal Porter Novelli
0533 415 49 50
barise@marjinal.com.tr
Timberland hakkında:
Timberland doğayla iç içe yaşam stilini destekleyen global bir markadır. Yeni nesillere ilham vererek çalıştığı toplumları hareket geçirme, birlikte çalışma ve daha ileri taşıma misyonlarını sahiplenir. Merkezi ABD Stratham, New Hampshire'da olan Timberland'in ayrıca Stabio, İsviçre ve Şanghay, Çin'de uluslararası merkezleri bulunmaktadır. 1973'te New England'ın zorlu hava koşulları için tasarlanan Original Timberland® sarı botuyla tanınan marka günümüzde geniş ayakkabı, tekstil ve aksesuar koleksiyonlarına sahiptir. Timberland® markası dünyadaki bot kültürünün belirleyicisi konumundadır. El işçiliğinin temsilcisi zengin mirası ve geleceğe yönelik vizyonuyla Timberland, sorumlu üretim, doğayı koruma ve dünya genelindeki toplulukları güçlendirme anlamında uzun yıllara dayanan kararlılığa ve bağlılığa sahiptir. Timberland ürünleri, lider zincir mağazalar ve perakende noktalarının yanı sıra Türkiye'de Vadistanbul, Capacity, Akbatı ve Ankara Kentpark AVM'de bulunan mağazalarında da satılmaktadır. Timberland hakkında daha fazlasını öğrenmek için, www.timberland.com.tr adresini ziyaret ediniz ve sosyal medyadan takip ediniz @timberland_eu
Timberland bir VF Corporation markasıdır.