Güvenli altyapı ve kesintisiz hizmetin adresi: Simpra
35 yılı aşan tecrübesiyle restoran ve otel işletmeleri için uçtan uca işletme yönetimini kolaylaştıran yenilikçi çözümler sunan Simpra, siber güvenlik alanındaki gücü ve güvenilirliğiyle sektörde fark yaratıyor.
Protel Holding grup şirketlerinden Simpra, müşterilerine güvenli altyapı ve kesintisiz hizmet sunuyor. Restoran ve otel işletmeleri için ödeme işlemleri, stok ve maliyet yönetim sistemleri, çevrimiçi siparişler, masa rezervasyonları, kiosklar, servis robotları ve daha fazlasını kapsayan geniş bir ürün yelpazesi sunan Simpra'nın PCI DSS sertifikasına sahip olan Barboon, Simpra Trust ve Simpra Link ürünlerinin veri şifreleme teknikleri hem veri aktarımı hem de depolama sırasında kullanılabiliyor. Kimlik doğrulama için ise kullanıcılar JWT tabanlı sistem ve çok faktörlü yetkilendirmeden faydalanıyor.
Simpra'nın güvenli altyapısıyla ilgili Protel Pazarlama Direktörü Mehmet Emin Çangal, “Simpra olarak, sektördeki işletmelere yalnızca işlerini kolaylaştıran çözümler sunmakla kalmıyor, aynı zamanda onların en değerli varlığı olan verilerini en üst düzey güvenlik standartlarıyla koruyoruz. Müşterilerimize kesintisiz hizmet sunma anlayışımız hem güvenli altyapımız hem de proaktif siber güvenlik önlemlerimizle her zaman önceliğimiz olmaya devam edecek” dedi.
Güvenli altyapısıyla hizmet veriyor
Uygulamaları, AWS güvenlik protokollerine tamamen uyumlu olan Simpra'da, ağ güvenliğinin güvenlik duvarları, IDS/IPS (izinsiz giriş tespit sistemleri) ve DDoS korumayla sağlanıyor.
Simpra'nın güçlü yedekleme stratejileriyle veri kaybı riski en aza inerken, yedekler güvenli depolama alanlarında korunuyor ve müşteri verilerinin gizliliği yasal düzenlemelerle uyumlu şekilde sağlanıyor.
Sistem 7/24 izlenerek olası tehditler proaktif olarak tespit ediliyor ve güvenlik ihlallerine karşı hızla müdahale eden süreçler uygulanıyor. Uygulamalar farklı coğrafi bölgelerde çalışarak olası arızalar durumunda hizmetin kesintisiz devam etmesini sağlıyor. Container tabanlı mimari sayesinde de yüksek trafik altında otomatik ölçeklenerek performans korunabiliyor.
Ayrıca Simpra'nın uygulamalarında düzenli olarak güvenlik taramaları yapılıyor, kod kalitesi denetleniyor ve güvenlik standartlarının altında kalan kodlar yayına alınmıyor.
Simpra ISO 27001 (Bilgi Güvenliği), ISO 22301 (İş Sürekliliği) ve ISO 20001-1 (BT Hizmet Yönetimi) sertifikalarına sahip.
Tüm çalışanlarına düzenli olarak güvenlik farkındalığı eğitimleri veren Simpra, çalışanlarını en güncel tehditler hakkında bilgilendiriyor.
İlgili Kişi
Sezin Bulum
Marjinal Porter Novelli
0537 465 82 25
sezinb@marjinal.com.tr
Beril Tuncay
Marjinal Porter Novelli
0532 054 55 38
berilt@marjinal.com.tr
Simpra hakkında
Simpra, 35 yılı aşan tecrübesiyle Restoran ve Otel işletmeleri için geliştirdiği yazılımlar ile ödeme işleme, sipariş, rezervasyon vb. uçtan uca işletme yönetimini kolaylaştıran yenilikçi çözümler sunan bir Ar-Ge merkezidir. Otel, restoran ve ödeme çözümleri gibi sunduğu tüm ürünlere 7 gün 24 saat destek operasyonuyla öne çıkan Simpra, ana ürünü olan POS sisteminin yanı sıra ödeme işleme, çevrimiçi sipariş, rezervasyonlar ve daha fazlasını içeren uçtan uca işletme yönetim sistemi sunar. Simpra restoran ve otel yönetimi teknolojisini herkes için erişilebilir ve kolay hale getirmekten büyük heyecan duyar. Simpra'nın arkasında teknoloji ve inovasyon aşkını, yeme-içme ve konuk ağırlama sektöründeki uzun yıllara dayanan deneyimle harmanlayan bir ekip bulunur. Daha fazla bilgi için https://simprasuite.com.tr/