Dijital dönüşüm ile oteller, restoranlar ve kafeler sayısız faydaya sahip olabiliyor
34 yılı aşkın süredir otel, restoran, kafe, bar, pastane ve plaj işletmeleri için teknolojik çözümler sunan sektör lideri Protel; otel, restoran ve kafe (HoReCa) sektörlerinde dijital dönüşümün müşteri memnuniyetine ve işletme yönetimine sağladığı faydalara dikkat çekiyor.
5.000'den fazla işletmeye teknoloji merkezli yönetim ve operasyon çözümleri sunarak yiyecek-içecek ve konaklama sektörlerine değer katan Protel, pandemiden en çok etkilenen sektörlerin başında gelen otel, restoran ve kafelerin dijital dönüşümle süreçlerini ve gelirlerini gözle görülür ölçüde iyileştirebilirken müşterilerine sundukları deneyimin de geliştirilebildiğine dikkat çekiyor.
Otel, Restoran, Kafe (HoReCa) sektörlerinin pandemi kaynaklı hissettiği etkiler son zamanlarda neredeyse tamamen ortadan kalkmış durumda. Ancak bu dönemde oluşan açığı kapatmanın yolları da dijitalleşmeden geçiyor. Dijitalleşme trendi tüm sektörlerde adeta temelden bir değişim yaratıyor. Kendisine yer bulduğu her sektöre kattığı yenilikçi ve veriden güç alan teknolojilerle işletmeler süreçlerini çok daha verimli hale getirebiliyor ve bu sayede elde ettikleri geliri artırabiliyor.
HoReCa sektöründe dijitalleşme, kendisini en çok popülerliğini ve kullanıcı tabanını her geçen gün artıran mobil sipariş ve ödeme imkanlarında gösteriyor. Akıllı telefonların günlük yaşantıdaki öneminin artmasıyla birlikte yiyecek ve içecek siparişlerini bu cihazlar üzerinden verebilmek ya da ödemesini yapabilmek, kullanıcılara çok büyük kolaylık sağlıyor.
Online otel rezervasyonları da yine dijitalleşmeyle birlikte online ortamlarda gerçekleştirilen işlemlerde öne çıkıyor. Özellikle otellerdeki işleyişte kritik rol oynayan rezervasyon süreçlerinin online rezervasyon sistemleri üzerinden yapılabilmesiyle kullanıcılar otellerde oda veya restoranlarda masa ayırtabiliyor. İşletme sahipleri de mekanın işleyişini gerektiği zaman uzaktan da takip edebiliyor.
Protel Kurucusu Metin Arghan, dijitalleşmenin işletmelere sağladığı faydalar ve Protel'in bu alandaki çalışmalarıyla ilgili şunları söylüyor: “Pek çok avantajı sayesinde yapay zeka ve öğrenen makinelerin kullanımı her sektörde olduğu gibi HoReCa sektöründe de artıyor. Bu gibi pek çok trend ile işletmeler verimliliğini artırırken sağladığı dijital avantajlarla müşterilerinin de beğenisini kazanabiliyor ve benzer durumlardaki tercihi haline gelebiliyor. Bunun sonucunda marka saygınlığını artırırken kendisine yeni gelir alanları da oluşturabiliyor. Tabii dijitalleşmenin sağladığı faydaların bir sınırı olmadığı gibi, işletmelerin elde ettiği avantajlar da bunlarla sınırlı değil. 34 yılı aşkın süredir otel, restoran, kafe, bar, pastane ve plaj işletmeleri için teknolojik çözümler sunan sektör lideri Protel olarak en güncel teknolojilerle geliştirdiğimiz çözümlerimiz sayesinde işletmeler yukarıda bahsettiğimiz avantajlardan çok daha fazlasına sahip oluyor.”
İlgili Kişi
Sezin Bulum
Marjinal Porter Novelli
0537 465 82 25
sezinb@marjinal.com.tr
Beril Tuncay
Marjinal Porter Novelli
0532 054 55 38
berilt@marjinal.com.tr
Protel hakkında
Protel, 1989 yılından bu yana restoran, kafe, otel, bar, pastane ve plaj işletmeleri için teknolojik çözümler sunan bir sektör lideridir. Fintech alanından konuk ağırlama teknolojilerine kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip olan Protel, tüm müşterilerine son teknoloji, kaliteli ve sürdürülebilir çözümler sunmayı hedefler. 4000'den fazla işletmeye teknoloji merkezli yönetim ve operasyon çözümleri sunarak, yiyecek-içecek ve konaklama sektörlerine değer katar. İş ortaklarımızın hayatını kolaylaştırmak ve verimliliğini artırmak için sunduğumuz teknolojik çözümlerle aynı zamanda sektör standartlarını da yükseltir. Müşterilerinin operasyonel süreçlerinde aksaklık yaşamamalarını önemser ve onlara kesintisiz bir hizmet sunabilmeleri için 7 gün 24 saat destek hizmeti saplar. Protel, değişen ve gelişen dünyaya uyum sağlayarak müşterilerine en iyi hizmeti sunmayı sürdürür.