Amazon Türkiye, temmuz ayındaki Prime Day öncesinde Tuzla'daki lojistik merkezine 400 depo operatörü işe alacak
Şirketin İstanbul'daki lojistik merkezinde Amazon Türkiye müşterilerinin siparişlerinin toplanması, paketlenmesi ve müşterilere gönderilmesinde görev alacak pozisyonlar için başvurular açıldı.
İSTANBUL, 20.05.2024 – Amazon, yıllardır faaliyet gösterdiği ülkelerde yerel kalkınmaya katkıda bulunarak çok sayıda istihdam ve ekonomik fırsat yaratıyor. Bunun son örneği, 2022 yılının sonlarında İstanbul Tuzla'da 100 milyon doların üzerinde bir yatırımla açılan Türkiye'deki ilk Amazon Lojistik Merkezi oldu. Tuzla'daki lojistik merkezi yeni işe alımlarla büyümeye devam ediyor. Bu yılın şubat ve nisan ayları arasında 400'den fazla kişi işe alınmıştı. Buna ek olarak, Amazon'un her yıl Prime üyelerine özel olarak düzenlediği ve müşterilere popüler markalar ve KOBİ ürünlerinden müthiş fırsatlar sunduğu Prime Day etkinliğine yardımcı olmak üzere 400 depo operatörünün daha işe alınması için başvurular başladı. Amazon, Prime Day'in bu yıl temmuz ayında gerçekleştirileceğini açıklamıştı.
Amazon'un operasyon ağındaki iş olanakları arasında müşteri siparişlerinin depolanması, toplanması, paketlenmesi, sıralanması ve gönderilmesi ile ilgili pozisyonlar yer alıyor. Fırsat eşitliği sunan bir işveren olan Amazon Türkiye'de tüm çalışanlar, rekabetçi maaşların yanı sıra ek sağlık, hayat ve kaza sigortası, genişletilmiş ebeveyn izni, Amazon.com.tr'de çalışan indirimleri ve çok sayıda eğitim dâhil olmak üzere kapsamlı bir yan haklar paketi ile modern, güvenli ve kapsayıcı bir çalışma ortamına katılıyor. Ayrıca çalışanlar ücretsiz yemek, sıcak içecek ve İstanbul'un Anadolu yakasında belirli kalkış noktalarından ücretsiz ulaşımdan yararlanabiliyor.
Siparişlerin toplanması, paketlenmesi ve müşterilere gönderilmesine yardımcı olmak için Amazon Türkiye ekibine katılmak isteyenler, buradaki resmi iş ilanına başvurabiliyor. Uygun adaylar Amazon çağrı merkezi temsilcileri tarafından aranıyor ve mülakatlara davet ediliyor.
Amazon Hakkında
Amazon, dört ana prensibi takip eder: müşteri odaklılık, keşfetmek için tutku, operasyonel mükemmeliyetten ödün vermemek ve uzun vadeli düşünmek. Amazon, dünyanın en müşteri odaklı şirketi ve dünyanın en iyi işvereni olmayı hedefler. Amazon, Türkiye'deki operasyonlarına, Eylül 2018'de Amazon.com.tr'nin açılışıyla başladı. Amazon Prime, Eylül 2020'de Amazon'un alışveriş ve eğlencede en iyilerini Prime üyeleriyle buluşturmak için Türkiye'de hizmete sunuldu. Amazon, Türkiye'deki ilk lojistik üssünü yaklaşık 100 milyon dolar yatırım ile İstanbul'da açarak Türk KOBİ'lerin tüm dünyadaki yüz milyonlarca müşteriye ulaşmasına destek sağlıyor.
Bilgi için
Ceren Moral Aru
0533 921 43 53
cerenm@marjinal.com.tr