2017'de yurt dışı turların yüzde 20'sini üst segment turlar oluşturacak
Turizm şirketleri büyüyen yurt dışı pazarı ve değişen müşteri profili ile birlikte 2017 yılını planlamaya başladı. Turizm profesyonellerinin öngörüleri 2017 yılında yurt dışı turların yüzde 20'sini yüksek kaliteli turların oluşturacağı yönünde. Birçok büyük seyahat acentesinin müşterilerine daha iyi bir hizmet sunmak için kurdukları üst segment markaları, yeni destinasyonlar ve yüksek kaliteli tur paketleri bu durumun en büyük göstergesi. Bu durum yurt dışı turizm pazarının önümüzdeki yıl ciro anlamında yüzde 10 ila 20 arası büyüyeceğinin işaretlerini veriyor.
Turizm sektörü 2017 yılı için planlama yapmaya başladı. Birçok büyük seyahat acentesinin büyüyen yurt dışı turizm pazarı için hataya geçirdiği projeler ve attığı yeni adımlar bunun en büyük göstergesi. Turizm profesyonellerinin öngörüleri 2017 yılında yurt dışı turların yüzde 20'sini yüksek kaliteli turların oluşturulacağı yönünde. Bu durum ise önümüzdeki yıl yurt dışı turizm pazarının cirosunun yüzde 10 ila 20 arası artacağına işaret ediyor.
BinRota Marka Müdürü Kaan Şaf konuyla ilgili şunları söylüyor: “Artık gezginlerin ihtiyaçları ve profili değişti. Bunun paralelinde turizm sektöründeki trend de değişti. Artık turizm acenteleri bu ihtiyaçlara cevap verebilmek ve dünyadaki trendi yakalayabilmek için kendi üst segment markalarını yaratmaya başladılar. Biz de 2017 planlarımızı bu strateji üzerine kuruyoruz. BinRota olarak uzak yakın ayrımı yapmadan dünyanın görülmesi gereken her yerine ve istenilen her zamanda kaliteli turlar yapıyor ve yaptığımız bu turları Türkiye'nin seçkin seyahat acenteleriyle buluşturuyoruz. Bizimle ortaklık kuran seyahat acentelerine ise doğru insanlara ulaşmak ve yüksek kaliteli seyahatin konforlu dünyasını daha çok kişiye ulaştırmak kalıyor. Yarattığımız bu model ile turizm acentelerinin işlerini büyük ölçüde kolaylaştırıyor ve seyahate çıkanların rahat etmelerini sağlıyoruz. Bizim bu konudaki uzmanlığımız gezginlere kusursuz bir seyahat deneyimi sunarken seyahat acentesinin operasyon dışındaki işlere odaklanmasına imkan veriyor.”
BinRota ayrıcalığı
BinRota Marka Müdürü Kaan Şaf, “BinRota olarak kısa zamanda turizm sektöründe önemli başarılar elde ettik ve sunduğumuz farklı turlarla sektöre yeni bir soluk getirdik. Piyasada olduğumuz son iki senede piyasanın yüzde 70'ine dokunduk ve hızlı büyümemizi sürdürüyoruz. Zengin portföyümüzle BinRota olarak operasyonumuzu her geçen yıl daha da geliştirmeye odaklanıyoruz.” diyerek sözlerine şöyle devam etti: “Çatı markamız Gazella Turizm'den aldığımız bilgi birikimi ve tecrübeyle Türkiye'nin her yerindeki seyahat acentelerine farklı turlar ve yeni konseptler sunuyor olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Sunduğumuz turların misafirlerimizi ve en önemli paydaşımız seyahat acentelerini mutlu ettiğini görüyoruz. Umarız ki seyahat acenteleriyle kurduğumuz bu işbirliği her geçen yıl güçlenir ve böylece daha çok insanın premium seyahat ayrıcalığını yaşamasına vesile olabiliriz.”
İlgili Kişi:
Dilek Özcan
Marjinal Porter Novelli
dileko@marjinal.com.tr
0212 219 29 71
BinRota hakkında
BinRota, uzak destinasyonlarda ekonomik yurt dışı paket tur organizasyonu ihtiyacıyla kurulan, acentelere yenilikçi fikirler ve sonuç odaklı çözümler getirerek çözüm ortağı olmayı hedefleyen ve Gazella Turizm çatısı altında faaliyet gösteren bir tur operatörüdür. Ağırlıklı olarak uzak destinasyon turlar düzenlemekle birlikte keşif severlere dünyanın dört bir yanına keyifle seyahat edebilecekleri tur seçenekleri sunarak sektörde fark yaratan bir firma olmayı amaçlar. Tur öncesi ve sonrası tüm detayları iyi analiz ederek profesyonel bir planlama gerçekleştiren BinRota, müşteri odaklı çalışma anlayışını benimser ve çözüm ortaklarının müşteri memnuniyeti hassasiyetine önem verir. www.binrota.com