Porter Novelli

“Efsane Yaratanlar” temassız ödemelerle işlerini nasıl kolaylaştırdılar?

Hayallerini önce gerçeğe, sonra da bir efsaneye dönüştüren insanların hikâyesinden ilham aldık, BKM için “Efsane Yaratanlar” projesini hayata geçirdik. BKM, temassız ödemelerin faydalarını anlatmak için kendi efsanesini yaratmış gerçek iş yerlerinin özgün hikâyelerini kampanyasına taşıdı.

Kampanyaya Moda'nın en popüler çikolatacısı “Asuman Çikolata Dükkânı”, 105 yıl önce kurulan ve Neşeli Günler filminin de çekildiği Cihangir'deki “Asri Turşucu”, sosyal medya hesapları üzerinden aldığı tost siparişleriyle öne çıkan “Tostçu Erol”, Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün de enfes yemeklerini tattığı “Yanyalı Fehmi Lokantası” ve geleneksel lezzete inovasyon katan “Ozzie’s Kokoreç” dâhil oldu.

Sonuç

Büyük yankı uyandıran dijital reklam kampanyasıyla BKM, B2B kategorisinde Effie Ödülü’nün sahibi oldu.