Nasıl Yaparız / Teleperformance
IBM
Panasonic
Teleperformance
Nokia
Pfizer
SAP
Grup Baby
Türk Eğitim Derneği
Call Center Life
Koruncuk
cpi
Homend
Mühendisname
Jack in the Box
Kagider
Pondr
Çocuk ve Haklarını Koruma Platformu
GBA Mentor Clinic
Hedef "Hedef Kitle"
ÜNLÜ & Co
Eren Enerji
Simon-Kucher & Partners
Index Grup
Asus
Şat2
İş GYO
Oy ve Ötesi
Qualcomm
GalataSaray
Genç Başarı
TSPB
BELL
Girişimcilik Vakfı
Raika
Proline
MarjinalSosyal
Tüsiad
Tüted
HBT
UBER
AİFD
Açık Açık
GittiGidiyor
Alikev
BKM Express
LEGO
FODER
Hyatt Regency İstanbul Ataköy
Morhipo.com


Teleperformance 7. Çağrı Merkezi Konferansı'nda Marjinal Porter Novelli desteği ile düzenlediği bir öğlen yemeğinde VIP müşteri segmentasyonuna özel olarak sunulan Platinum servisinin tanıtımını yaptı.

Dünya çapında 50 ülkede, 268 çağrı merkezinde 120.000'den fazla çalışanı ile 66 dilde hizmet veren Teleperformance Grup, 26 Ekim'de Çağrı Merkezi Konferansı kapsamında Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'nda üst düzey yöneticilere verdiği bir öğlen yemeği ile Platinum servisini tanıttı.

Etkinlikte, Platinum hizmeti ile Teleperformance'ın VIP müşteri segmenti için kişiselleştirilmiş katma değerli bir servis sunmaya başlayacağının altı çizildi. Güçlü teknolojik altyapısı ve coğrafi olarak yaygın hizmet ağı ile fark yaratan Teleperformance'ın farklılaşmayan, yenilikçi olmayan, müşterilerini ayrıştırmayan ve elemanlarına yatırım yapmayan çağrı merkezlerinden farklı olarak evrim teorisini benimsediği aktarıldı. Teleperformance Türkiye Genel Müdürü Aslıhan Tan yaptığı konuşmada "Sadece işini yapmak artık günümüzde yeterli değil. En iyiyi yapmak için uğraşırken kendinizi geliştirmek de önem kazanıyor." diyerek şirket vizyonunu özetledi.

Bu yıl yedincisi yapılan Çağrı Merkezi Konferansı çerçevesinde Marjinal Porter Novelli desteği ile düzenlenen Platinum etkinliğinde söz alan bir diğer konuşmacı olan Teleperformance Global Yönetim Ekibi Başkan Yardımcısı Mark Pfeiffer, "Mutlu çalışan mutlu müşteriyi, mutlu müşteri de mutlu ortakları getirir" diyerek başladığı sözlerine şu şekilde devam etti: "Müşteri sadakatini daimi kılmak için VIP segmentine hizmet eden Platinum servisi ile fark yaratmayı amaçlıyoruz. Zorunlu gider olarak görülen çağrı merkezleri dönüşüm sürecinden geçiyor. Çağrı merkezi hizmetini maliyet merkezinden bir kâr merkezine dönüştürmek için gereken en önemli adımı gelişmiş bir çağrı merkezi ekosistemi sunan Platinum hizmeti ile müşterilerimize sunuyoruz."