Nasıl Yaparız / Panasonic
IBM
Panasonic
Teleperformance
Nokia
Pfizer
SAP
Grup Baby
Türk Eğitim Derneği
Call Center Life
Koruncuk
cpi
Homend
Mühendisname
Jack in the Box
Kagider
Pondr
Çocuk ve Haklarını Koruma Platformu
GBA Mentor Clinic
Hedef "Hedef Kitle"
ÜNLÜ & Co
Eren Enerji
Simon-Kucher & Partners
Index Grup
Asus
Şat2
İş GYO
Oy ve Ötesi
Qualcomm
GalataSaray
Genç Başarı
TSPB
BELL
Girişimcilik Vakfı
Raika
Proline
MarjinalSosyal
Tüsiad
Tüted
HBT
UBER
AİFD
Açık Açık
GittiGidiyor
Alikev
BKM Express
LEGO
FODER
Hyatt Regency İstanbul Ataköy
Morhipo.com


 

Marjinal Porter Novelli ekibi teknoloji devi Panasonic'e 360 derece iletişim çözümleriyle destek oldu

Dünya elektronik devlerinden Panasonic, Türk tüketicilerle 30 yılı aşkın tanışıklığını daha ileri bir boyuta taşıma amacıyla Türkiye ofisini 2010 yılının ocak ayında hayata geçirdi ve tüm iletişim, reklam ve ilan hizmetleri için Marjinal Porter Novelli'yi tercih etti. 1 yılı aşkın süredir Panasonic Türkiye'nin iletişim ajansı görevini yürüten Marjinal Porter Novelli, Panasonic'in yenilikçi ürünlerinin Türk tüketicilerle buluşma sürecinin her anında 360 derece çözümlerinden çarpıcı örnekler sundu.

Türkiye pazarına VIERA televizyonlar, Lumix dijital fotoğraf makineleri, Blu-ray oynatıcılar, dect telefonlar ve aralarında dünyanın ilk 3D tüketici kamerasının da bulunduğu son teknoloji 3D ürünlerle giren Panasonic'in tüketici ile daha doğrudan bir iletişime sahip olma arzusu Marjinal Porter Novelli'nin heyecan verici pek çok etkinlik, ürün duyurusu ve kampanyada etkin bir rol üstlenmesini sağladı. VIERA 3D Full HD TV ve Panasonic Lumix dijital fotoğraf makineleri için televizyon ve outdoor reklamları ile gazete, dergi ve ilan adaptasyonları gibi işleri gerçekleştiren Marjinal Porter Novelli ekibi birçok yeni ürünü de tüm dünya ile aynı anda Türk kamuoyuna duyurdu. Projeksiyon cihazları, yazıcı, tarayıcı, yayın ve güvenlik kameraları gibi profesyonel çözüm ürünlerinin de basın duyurularını yapan MPN ekibi Panasonic'in ürün tanıtım etkinliklerinin planlama ve gerçekleştirme süreçlerini üstlendi. MPN, piyasaya sunulacak olan Panasonic ürünlerinin basın tarafına test için gönderilmesi sürecini de koordine etti. Panasonic Türkiye'nin sosyal medyada tanıtımı ve dijital projelerin tasarlanması süreçlerini de üstlenen MPN, Panasonic Türkiye kurumsal web sayfasının güncellenmesi, Panasonic Lumix G serisine yönelik fotoğrafçılık blogu yakalavecek.com'un hazırlanıp hayata geçirilmesi gibi işleri yerine getirdi.

Roland Garros Fransa Açık Tenis Turnuvası'nın üç boyutlu olarak canlı yayınlanması, Nvidia ile ortaklaşa gerçekleştirilen 3D oyun turnuvası, İstanbul Kanyon Levent AVM'de gerçekleştirilen Panasonic 3D Dünyası basın ve blogger lansmanları, Londra'da düzenlenen Panasonic Convention 2011, sosyal sorumluluk projesi Okulumuz Yeşil!'in protokol imza töreni ve basın toplantısı, Stockholm'de düzenlenen ve en son Lumix dijital fotoğraf makinelerinin tanıtıldığı Digital Imaging Seminar, Dünyanın İlk 3D Doğum Çekimi ve ünlü fotoğrafçı Mehmet Turgut'un yakalavecek.com takipçilerini fotoğrafladığı Photo Shooting Day gibi etkinliklere basının davet edilmesi, kamuoyu duyuruları gibi iletişim adımlarını yerine getiren Marjinal Porter Novelli son olarak Panasonic'in 2011 yılında Türk tüketicilerle ilk kez buluşturacağı Kişisel Bakım Ürünlerinin de tanıtımını üstlendi.

Panasonic'in sosyal medya ve basın yansımalarını da düzenli olarak takip ve analiz eden Marjinal Porter Novelli, 2011 yılında da ünlü markanın tüm iletişim faaliyetlerine destek vermeyi sürdürecek.