Nasıl Yaparız / Call Center Life
IBM
Panasonic
Teleperformance
Nokia
Pfizer
SAP
Grup Baby
Türk Eğitim Derneği
Call Center Life
Koruncuk
cpi
Homend
Mühendisname
Jack in the Box
Kagider
Pondr
Çocuk ve Haklarını Koruma Platformu
GBA Mentor Clinic
Hedef "Hedef Kitle"
ÜNLÜ & Co
Eren Enerji
Simon-Kucher & Partners
Index Grup
Asus
Şat2
İş GYO
Oy ve Ötesi
Qualcomm
GalataSaray
Genç Başarı
TSPB
BELL
Girişimcilik Vakfı
Raika
Proline
MarjinalSosyal
Tüsiad
Tüted
HBT
UBER
AİFD
Açık Açık
GittiGidiyor
Alikev
BKM Express
LEGO
FODER
Hyatt Regency İstanbul Ataköy
Morhipo.com


Call Center Life'ın 11. ve 2012'nin ilk sayısı MPN yönetiminde piyasada

Türkiye'nin çağrı merkezlerine yönelik en önemli yayınlarından biri olan Call Center Life Dergisi'nin 11. Ve 2012 yılının ilk sayısı MPN tarafından hazırlanıp yayınlandı.

Call Center Life'in 11. sayısında yine önemli dosya konuları yer aldı. Kapağında "BTK Başkanı Dr. Tayfun Acarer'in yer aldığı bu sayıda "Sağlık Danışma Çağrı merkezleri" ve teknoloji konusu olarak "Sosyal Medya Müşterinin Sesini Yükseltmesine Yardımcı Oluyor" başlıkları işlendi. "Dışkaynak mı? İçkaynak mı?" sorusuna cevap arayan dosya ise ilk kez Origami Tuzluk'tan esinlenerek, mutlak yanıt aramak yerine sonucu etkileyen bütün değişkenlerin bakış açısıyla incelendi.

Call Center Life'in bu sayısında da yine önemli bir araştırma yer aldı; "Vatandaşın Çağrı Merkezi Algısı" araştırması ilginç rakamlar ortaya koydu. "Çağrı merkezi hizmetinden memnun kaldım diyenlerin oranı yüzde 52" başlığıyla işlenen araştırmada, yaş grupları, aranan sektörler, çağrı merkezlerinin beğenilen yönleri rakamlarla yer aldı.

Geçen yıl büyük ilgi gören Çağrı Merkezleri Yarışması bu yıl da formatı değişerek düzenleniyor. Çağrı Merkezleri Arası Bocce Turnuvası ayrıntıları da bu sayımızda işlendi.

Vatan Gazetesi Yazı İşleri Editörü Uğur Sönmezel bu sayımızın konuk yazarı oldu. 2112'nin ilk sayısında röportaj konukları ise Bankalararası Kart Merkezi (BKM) Genel Müdürü Dr. Soner Canko, TURKNET Genel Müdür Yardımcısı Rana Karaküçük Özenç ve Genç sanatçı Jehan Barbur oldu. Yemeksepeti.com'un kurucu ortaklarından Melih Ödemiş ise Damak Tadı köşemizin konuğu oldu.

Kişisel Gelişim köşemizin konuğu ise "Ses Hijyeni ve Önemi" başlıklı yazısıyla Doç. Dr. Haldun Oğuz oldu. Fark Yaratanlar'da "Çağrı Merkezlerinin En'lerini Seçiyoruz" konusunun ilki yer alırken, Yaşam sayfalarında ise "Evden Çalışanlar" konusunu araştırdık.

Çağrı Merkezi Gezgini bu sayıda Karaman'da Turkcell Global Bilgi'nin Çalışma Bakanlığı, SGK ve İŞKUR'a hizmet veren Alo 170 lokasyonunun konuğu oldu.

Call Center Life'ın Mart-Nisan sayısında görüşmek üzere.