Haberler / GittiGidiyor Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
19.11.2016

GittiGidiyor, Twitter üzerinden fark yaratan bir kampanyaya imza attı
 
Yalnızlar Günü olarak bilenen ve ülkemizde de alışveriş çılgınlığının artarak yaşanmaya başladığı 11 Kasım'da, GittiGidiyor Twitter üzerinden “Askıda Ne Var” ekibiyle ortaklaşa gerçekleştirdiği projeyle günün çok konuşulan markası oldu.
 
Sosyal reyting hizmeti veren Kimola'nın dakikada 690 sosyal medya konuşmasını analiz ederek ortaya çıkardığı sonuçlara göre [1]GittiGidiyor, Askıda Ne Varın hediye çeki talebine hızlı bir şekilde cevap vererek en çok etkileşim alan marka oldu.
 
Kampanyada GittiGidiyor; yemek, kıyafet, tiyatro bileti, konser bileti, kitap gibi ürün ve hizmetleri ücretsiz sunan bir sosyal girişim olan “Askıda Ne Var” ekibinin hediye çeki çağrısını yanıtsız bırakmadı ve “askıya”  hediye çekleri bıraktı. Artan talepler ve kaçıranların çağrısı üzerine hızla tükenen hediye çeklerini yeniledi.
 
GittiGidiyor'un kampanya tweetleri 1,5 milyonun üzerinde görüntüleme ve toplam 14 bin 803 retweet aldı. 150 mention'ın geldiği ve gelen mention'ların yüzde 95'inden fazlasının olumlu olması GittiGidiyor'un kampanyasının yarattığı memnuniyeti ortaya koydu. Böylece GittiGidiyor öğrenciler tarafından sevilen markalar arasında yer aldığının da bir kez daha altını çizdi.
 
Kampanya linki:
https://twitter.com/askidanevar/status/797075460668657664
 
 
İlgili Kişi:
Dilek Özcan
Marjinal Porter Novelli
dileko@marjinal.com.tr
0212 219 29 71
 
GittiGidiyor hakkında
2001 yılında kurulan ve 15 yıllık geçmişiyle Türkiye'de e-ticaretin öncü pazaryeri olan GittiGidiyor, 2011 yılında dünyanın e-ticaret devi eBay ile güçlerini birleştirerek sektördeki lider konumunu daha da güçlendirdi. Aylık ortalama 60 milyon ziyaretçi, yaklaşık 16 milyonun üzerinde kayıtlı üyesiyle Türkiye'nin en çok tercih edilen alışveriş sitesi olan GittiGidiyor[1], avantajlı fiyatlarla milyonlarca ürüne ev sahipliği yapan; bireysel satıcılar, KOBİ ve büyük işletmelerin mağaza açıp işlerini büyüttüğü güvenli bir alışveriş platformudur. 50'den fazla kategoride 10 milyondan fazla ürün çeşidiyle farklılaşan GittiGidiyor, ödemeleri %100 güvence altına alan ödeme-onay sistemi “Sıfır Risk” kullanır. Yaklaşık her 2 saniyede 1 ürünün satıldığı site, 3,9 milyondan fazla indirilen mobil uygulamalarıyla ve mobil cihazlara uyumlu alışveriş ekranlarıyla trafiğinin yarısını mobilden almaktadır. www.gittigidiyor.com/cadde sayfası ile stil sahibi bir yaşam için öneriler sunan GittiGidiyor, www.gittigidiyor.com/atolye sayfasında ulaşılabilir tasarım ürünlerini tutkunlarıyla buluşturur. Uzman editörler tarafından hazırlanan özel içerik platformu blog.gittigidiyor.com ile alışverişte rehber olacak içerikler sunan GittiGidiyor, ulusal ve uluslararası alanda önemli e-ticaret ödülleriyle başarılarını taçlandırmaya devam ediyor. www.gittigidiyor.com   
 

 
[1] Sosyal reyting hizmeti veren Kimola'nın analizlerine göre
[1]Türkiye İnternet Ölçümleme Araştırması (IAB) Temmuz 2016 sonuçları


  Share  Paylaş
GittiGidiyor
Hakkında
İnternetten alışverişin güvenilir ismi GittiGidiyor, 2001 yılından bu yana 11 milyondan fazla kişiyi bir araya getiriyor. GittiGidiyor’da aklınıza gelebilecek her şeyi kolaylıkla bulabilir, hem bireysel satıcılardan alışveriş yapabilir, hem kendiniz satış yapabilir veya online dükkan açarak işinizi büyütebilirsiniz. Kurumsal firmaysanız, GittiGidiyor’da resmi mağazanızı açabilir, satışlarınızı buradan yönetebilirsiniz. Cep telefonu ve tablet uygulamalarımızla ise alışverişe istediğiniz yerden devam edebilirsiniz. Güçlü potansiyeli ve güvenli ödeme sistemi Sıfır Risk ile dünyanın en büyük pazar yeri eBay’in dikkatini çeken GittiGidiyor, 2011 yılında eBay’in satın almasıyla birlikte, global eBay’in Türkiye iştirakı (eBay Türkiye) oldu. Türkiye’de internetten alışverişi güvenilir ve keyifli hale getiren GittiGidiyor, kullanıcılarına hayran kalacakları deneyimler yaşatmaya