Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
24.07.2017

Panasonic 4K bu yaz dev ekranlara taşınıyor

Panasonic'in yeni 4K-ready video duvar ekranları serisi LFV8 bu yaz 49 ve 55 inç seçenekleri ile piyasaya sunuluyor.

Panasonic'in LFV8 ekran serisi, 2x2 ve daha büyük yapılandırmalarda DisplayPort'u papatya zinciri şeklinde kullanarak, 4K görüntü gösterebilme özelliğine sahip.
49 inç panel 450 cd/m2, 55 inç ekran yerel 4K-ready DisplayPort ise girişler ve çıkışlar ile 500 cd/m2 parlaklık sağlıyor. 2x2 yapılandırmada dört Full HD panele yerleştirildiğinde, tek bir film benzeri 4K (4096 x 2160/30p) video görüntüsü elde edilebiliyor.
İki model seçeneği, kurulum sürecini kolaylaştırarak profesyonellerin taleplerini karşılıyor. Yeni hassas video duvar montaj sistemi, zamandan ve işçilik maliyetlerinden tasarruf sağlıyor. Otomatik bir mıknatıs sistemi kullanan sağlam yuva, olası hizalama tutarsızlıklarını ortadan kaldırıyor.

Ekran son derece ince, yalnızca kenardan kenara 3,5 mm'lik mesafesi ile neredeyse sorunsuz video duvar ekranı oluşturulmasını sağlıyor. Yüksek çözünürlüklü IPS (düzlem içi geçiş) teknolojisi sayesinde, tabela uygulamaları için son derece önemli bir gereklilik olan görüntünün farklı açılardan net olarak görüntüsü elde ediliyor. Buna ek olarak 49 inç ekran, düşük yansıma kaplaması (AGLR) ile yansıma engelleyiciyi birleştirerek daha iyi görünürlük vadediyor.
Panasonic Avrupa Pazarlama Müdürü Enrique Robledo seriyle ilgili, “Bu paneller etkileyici bir 4K video duvarı oluşturmak için idealdir” dedi ve ekledi: “İster perakende, isterse konaklama veya taşımacılık için olsun, bu dikkat çekici ekranlar mükemmel siyahlara ve vurgulara sahip. Esnek kurulumu da, istediğiniz kurulum alanını sonuna kadar kullanabilmenize imkan tanıyor.”
LFV8 ekran serisi, hem yatay hem de dikey yönde 7/24 güvenle çalışacak şekilde tasarlandı. 55 inç (TH-55LFV8) ağustos ayında; 49 inç (TH-49LFV8) ekran ise eylül ayında piyasaya sürülecek.
Panasonic'in Görsel Sistem Çözümleri hakkında daha fazla bilgi için: http://business.panasonic.com.tr/visual-system/
 

İlgili Kişi:
Ceylan Naza
Marjinal Porter Novelli
ceylann@marjinal.com.tr 
0212 219 29 71
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
 
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
 
PSCEU altı ürün kategorisinden meydana gelmektedir:
 

  • Uzaktan kamera çözümleri, anahtarlayıcılar, stüdyo kamera çözümleri ve ENG P2 alanlarında kullanıcılara akıcı çalışma ve mükemmel maliyet performansı sağlamak için yüksek kaliteli ürünler ve çözümler sunan Yayın &ProAV ürünleri. Profesyonel dijital video kameraların VariCam serisi, sinema, televizyon, belgesel ve canlı olay çekimlerini onları ideal bir çözüm haline getiren gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) kapasitesine sahiptir.
  • Profesyonel tarayıcılar, çok işlevli yazıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Bilgisayar Ürün Çözümleri. Panasonic, 2016 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %67 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %56 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Research, Mart 2017).
  • Kullanıcılarına tıp, canlı bilimi, ProAV ya da endüstri uygulamaları sunan Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM mikro kamera çözümleri sunar. Son kullanıcılar, sistem entregratörleri ve dağıtıcılar geniş ürün çözümleri ve bileşen vizyon teknolojisine sahiptir.
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri ve davetsiz misafir alarmları sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %37,2'lik pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (Nisan 2015-Mart 2016 4k ve dijital kamera hariç)
 
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.