Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
03.07.2017

Panasonic Avrupa'nın lider dayanıklı mobil cihaz üreticisi olma konumunu sağlamlaştırıyor
 
Panasonic dayanıklı notebook pazarında liderlik payını büyütüyor
 
Avuç içi dayanıklı cihaz pazarında geçen yıla oranla yüzde 176 büyüme
 
Panasonic VDC Araştırma Merkezi'nin en son pazar analizine göre Avrupa'nın önde gelen dayanıklı mobil bilgi işlem üreticisi konumunu güçlendirdi. Toughbook serisi ile şirket, Avrupa'daki dayanıklı notebook pazarındaki liderlik payını 2016 yılındaki yüzde 67'lik hasılat payı ile büyüttü. Toughpad serisi ile Panasonic, yüzde 56'lık hasılat payı ile dayanıklı tablet sektöründeki güçlü konumunu korudu ve şirketin dayanıklı el terminali pazarındaki genişlemesi, yıllık yüzde 176'lık büyüme ile hız kazandı.
 
Panasonic Kurumsal Mobil Çözümler Genel Müdürü Kevin Jones, "Büyük ekranlı notebook pazarındaki gerilemeye karşın, klavyeyle veri girişi yapan birçok mobil çalışan için dayanıklı notebooklar önemini korudukça bu cihazların içinde bulunduğu pazar da güçlü kalacaktır” dedi ve ekledi: "En başarılı dayanıklı notebook modellerimizi geliştirip güncellemeye odaklanarak ve sektöre yeni ikisi bir arada ayrılabilir dayanıklı cihazları sunarak pazardaki payımızı daha da büyüttük.”
 
Sektörde hem yeni hem de yenilikçi
Panasonic geçtiğimiz 12 ayda, güç tüketimini düşürürken performansı artırmak için pazarın önde gelen yarı-dayanıklı Toughbook CF-54 notebook'unu yeniledi. Ayrıca mobil çalışanlara tek cihazda bir tablet ve bir dizüstü bilgisayarı sunarak hem tablet hem de notebook dünyasının en iyisi olan iki ayrılabilir cihazı piyasaya sürdü. IDC Europe analiz grubunun son araştırmalarına göre, Panasonic'in en son nesil ikisi bir arada dayanıklı ayrılabilir cihazları, 12-13.3 inç ekran boyutlarına sahip hibrit mobil cihazlarla Avrupa'nın çalışma alanındaki taleplerini yansıttı.
 
İkisi bir arada, tam dayanıklı
Toughbook CF-33 ikisi bir arada ayrılabilir cihaz, 12.0 inç ekranı, çalışırken değiştirilebilir çift pili, çıkarılabilir klavyesi ve yüksek konfigürasyon kapasitesiyle mobil bilişim alanında rakipsiz bir esneklik ve performans sunuyor. Cihaz için hedef endüstriler, saha servis çalışanları, kamu hizmetleri, telekomünikasyonda bakım ve servis teknisyenlerinin yanı sıra kamu kurumları, savunma, polis ekipleri ve diğer acil servisleri kapsıyor.
 
İkisi bir arada, yarı-dayanıklı
Panasonic'in ilk yarı dayanıklı ikisi bir arada ayrılabilir notebook'u, hafif ve dayanıklı bir iş cihazında hem tablet hem de notebook işlevselliği sunmak üzere tasarlandı. İkisi bir arada Panasonic Toughpad FZ-Q2 notebook, kolay görüntüleme için geniş bir 12,5 inç ekrana ve yeni ile eski sistemlerle birlikte kullanılabilmesi için geniş iş bağlantı noktalarına sahip. Bağımsız bir tablet veya kendi klavyesine bağlı olarak esnek tasarıma sahip bu cihaz, birçok mobil çalışan için oldukça kullanışlı. Hitap ettiği sektörler arasında üretim hattı yöneticileri, imalat sektöründeki tesisatçı ve mekanikçiler, saha servis mühendisleri ve telekomünikasyon teknisyenleri ile perakende müşteri odaklı satış personelleri bulunuyor.
 
Lider dayanıklı tablet üreticisi
Panasonic, dayanıklı tablet pazarında en yakın rakibinin yaklaşık 8 katı olan yüzde 56'lık satış hasılatı ile sektördeki hakimiyetini sürdürdü. Panasonic, önde gelen Windows ve Android, 7 inç ve 10 inçlik ekran tabletlerini yenilemenin yanı sıra dünyanın önde gelen otomotiv şirketlerinden biri ile işbirliği içinde tasarlanan dayanıklı bir mobil cihaz olan Otomotiv Mobil Test Çözümü'nü (AMTS) in-line testler için üretti.
 
Elde taşınabilir cihazların yükselişine odaklandı
Panasonic'in Avrupa'daki dayanıklı taşınabilir pazarına odaklanması oldukça olumlu sonuçlar yarattı. Panasonic, pazara adanmış ürün yelpazesinin neredeyse üçte biriyle sektörde yıllık yüzde 176 büyümeye imza attı. Bu anlamda açılı barkod okuyucusu ile kullanıcısını kolda meydana gelen tekrar eden kasılmalara karşı koruyan Panasonic Toughpad FZ-F1 ve FZ-N1, kullanıcı verimliliğini artırırken diğer yandan ulaşım, lojistik, perakende ve imalat gibi sektörlerde itibarını korudu.
 
Enterprise Mobility Başkan Yardımcısı ve VDC Araştırma Merkezi'nden David Krebs, "2016'da EMEA'daki dayanıklı notebook sektöründe yüzde 67'nin üzerindeki ve dayanıklı tablet sektöründe yüzde 56'nın üzerindeki pazar payı ile Panasonic, rakiplerinin örnek aldığı standartları sağlamaya devam ediyor" dedi ve ekledi : "Ayrıca, Panasonic dünyanın ilk ikisi bir arada tam dayanıklı notebook'unu ve geniş çaplı dayanıklı taşınabilir cihaz portföyünü sunarak dayanıklı mobil bilişim pazarının en yenilikçi ürünlerini üretiyor."
 
İletişim
Ceylan Naza
Marjinal Porter Novelli
Tel: 0212 219 29 71
ceylann@marjinal.com.tr
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
 
PSCEU Panasonic'in küresel B2B bölümü olan Panasonic Systems Communications Company'nin Avrupa koludur. PSCEU profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU'nun ürünleri arasında PBX telefon anahtarları, doküman yazıcılar, profesyonel kameralar, projeksiyon cihazları, büyük görsel görüntüleyiciler, dayanıklı mobil PC'ler ve yangın alarmı çözümleri yer almaktadır. PSCEU yaklaşık 400 çalışanı, mühendislik tasarımı alanındaki uzmanlığı, küresel proje yönetim gücü ve Avrupalı şirketlerden oluşan geniş iş ortağı ağıyla, varlık gösterdiği bütün pazarlarda rakipsiz bir performans sergilemektedir.
 
PSCEU dört ürün kategorisinden meydana gelmektedir:
 
· Profesyonel tarayıcılar, çok işlevli yazıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
 
· Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %28 gelir payıyla lider konumdadır. (Futuresource B2B Pazar Araştırması, Ocak-Mart 2014)
 
· Yayın & ProAV ürünleri, güvenlik, yangın alarm sistemleri ve endüstriyel tıbbi görüş (IMV) teknolojisinden oluşan Profesyonel Kamera Çözümleri. Panasonic Avrupa'daki en büyük iki profesyonel kamera satıcılarından biridir.
 
· Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Kurumsal Mobil Çözümler. Panasonic, 2015 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %66 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %59 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Research, Mart 2016).
 
Açıklama:
 
· Adı geçen tüm markalar ilgili markaların tescilli ticari markalarıdır ve tüm hakları mahfuzdur.
 
· Yukarıda bahsi geçen tüm çalışma koşulları ve süreleri ve belirtilen tüm rakamlar optimum veya ideal seviyelerdir ve tekil ve yerel koşullara göre değişkenlik gösterebilir.
 
· Burada belirtilen teknik özellikler, ürün erişilebilirlik durumu ve fiyat bilgileri herhangi bir zamanda, önceden uyarı yapılmaksızın değiştirilebilir.

 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.