Haberler / BKM Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
17.05.2017

Türkiye'de market alışverişlerinde bir ilk: BKM Express ile
Migros'ta cep telefonu ile ödeme imkânı

 
BKM Express, Türkiye'de bir ilki daha gerçekleştiriyor. Artık Migros müşterileri cep telefonları ile yanlarında cüzdan ve kart taşımaksızın BKM Express ile mobil alışveriş yapabilecek.
 

Türkiye'nin ilk dijital cüzdanı BKM Express, Migros iş birliği ile kullanıcılarına Migros Jetkasa'da cep telefonları ile mobil ödeme kolaylığı sunuyor. Türkiye'de bir ilk özelliği taşıyan proje ile BKM Express kullanıcıları alışveriş yaptıktan sonra ödeme esnasında Jetkasa'larda BKM Express'i seçerek ödemelerini saniyeler içinde tamamlayabiliyor.
 
Jetkasa'lara sahip olan tüm Migros mağazalarında BKM Express kullanıcıları kartlarını çıkarmadan alışveriş yapabiliyor. Ödemelerde BKM Express'e tanımlı ana kart kullanılabilirken, bankaların sunduğu avantaj ve kampanyalardan yararlanılmaya devam edilebiliyor. Ödeme sırasında telefona gelen doğrulama kodu Jetkasa ekranına girildiğinde ise işlem kısa sürede gerçekleşiyor.
 
İlk iki alışverişte toplam 20 Money kazanma fırsatı
15 Mayıs'tan itibaren geçerli olacak kampanyada, Jetkasa'larda Money kartını kullanarak 30 TL ve üzeri alışveriş yapan ve ödemesini BKM Express'le gerçekleştiren kullanıcılara 10 Money hediye edilecek. Kampanyadan her kullanıcı iki kez faydalanabilecek.
 
Hayatın her alanında mobil alışverişlerin liderliğini yapmaya devam ettiklerini belirten BKM Dijital Çözümler Genel Müdür Yardımcısı Serkan Yazıcıoğlu: “BKM Express her alanda 7/24 kolay ve güvenli mobil ödeme teknolojileri ile kullanıcıların hayatlarını kolaylaştırmaya devam edecek. 17 bankanın kartlarının tanımlanabildiği BKM Express ile 21.000'in üzerinde üye işyerinde, 1,4 milyon kullanıcının hızlı, kolay ve güvenli alışveriş yapmasını sağlıyoruz. Migros ile hayata geçirdiğimiz ‘Mobil Ödeme' uygulaması ile bizim için önemli olan mağaza içi ödemeleri daha da büyüteceğiz. Önümüzdeki dönemde benzer iş birliklerini BKM Express kullanıcılarının hizmetine sunmayı planlıyoruz” dedi.
 
Konu hakkında görüş bildiren Migros Ticaret A.Ş. Bilgi Teknolojileri ve İş Geliştirme Direktörü Kerim Tatlıcı, ”Migros olarak, alışverişte fark yaratan uygulamalar geliştiriyor, dijital ve mobil teknolojilerin tüm avantajlarını müşterilerimizin kullanımına sunuyoruz. Jetkasa uygulamamız gibi BKM Express ile gerçekleştirdiğimiz ‘Mobil Ödeme' uygulaması da Türkiye'de bir ilk. Müşterilerimiz Jetkasa'yı çok seviyor. Bazı mağazalarımızda alışverişlerin %40'ı Jetkasa'dan geçiyor. Şimdi, Jetkasa'nın sağladığı kolay ve hızlı ödeme imkanını bu iş birliği ile ikiye katlıyoruz. Müşterilerimize, bu sistem ile yanlarında nakit para veya kart taşıma zorunluluğu olmadan, ödemelerini cep telefonlarından hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilme imkânı sunuyoruz” dedi.
 

İlgili kişi:
Ayşe Ekin Gündüz
Marjinal Porter Novelli
0 (212) 219 29 71
0 (533) 921 43 53
ayseg@marjinal.com.tr
  
BKM Express hakkında
Bir BKM markası olan BKM Express, ücretsiz, hızlı, kolay ve güvenli bir dijital ödeme aracı ve Türkiye'nin ilk dijital cüzdan uygulamasıdır. Hâlihazırda 1,4 milyonu aşkın üyesi bulunan BKM Express, 21 bin noktada hizmet vermektedir. BKM Express ile iPhone ve Android uygulamaları üzerinden para gönderilebilmektedir. BKM Express, e-bağış alanındaki yeniliklerin de öncüsüdür ve mobil uygulaması üzerinden sivil toplum kuruluşlarına kolayca bağış yapılabilmektedir. www.bkmexpress.com.tr


  Share  Paylaş
BKM
Hakkında
1990 yılında 13 kamu ve özel Türk bankasının ortaklığıyla kurulan, hâlihazırda 29 bankanın üyesi olduğu Bankalararası Kart Merkezi‘nin (BKM) faaliyetleri, ödeme sistemleri içerisinde; nakit kullanımı gerekmeksizin her türlü ödemeyi veya para transferini sağlayan veya destekleyen sistem, platform ve altyapıları oluşturmak, işletmek ve geliştirmektir. Kredi kartı ve banka kartı uygulaması içinde bulunan bankalar arasında uygulanacak prosedürleri geliştirmek, standardizasyonu sağlamaya yönelik çalışmalar yaparak kararlar almak, Türkiye genelinde uygulamalar ile yurt içi kuralları oluşturmak, bankalar arasındaki takas ve hesaplaşmayı yürütmek, yurt dışı kuruluş ve komisyonlarla ilişkiler kurmak ve gerektiğinde üyelerini bu kuruluşlarda temsil etmek, halen her banka tarafından devam ettirilen işlemleri daha güvenli, süratli ve daha az maliyetli tek bir merkezden yürütmek, BKM’nin ana faaliyetleri arasında yer almaktadır. 2012 yılında hayata geçirilen BKM Express; BKM, bankalar ve e-ticaret dünyasının önde gelen firmalarıyla birlikte geliştirilen, İnternet alışverişlerini hızlı, kolay ve keyifli hale getiren bir ödeme sistemidir. Troy ile birlikte ise Türkiye kartlı ödeme sistemlerinde yeni bir dönem başlamıştır ve BKM, 1 Nisan 2016 tarihinde “Türkiye’nin Ödeme Yöntemi Troy”u hayata geçirmiştir. Şirket, 2023 yılında “nakitsiz bir toplum” hedefiyle çalışmalarını sürdürmektedir.