Haberler / Morhipo.com Basın Bültenleri
Tüm Bültenler
Etkinlikler
< Geri Dön


Türkiye online alışverişe ne kadar zaman ayırıyor

10/11/2016

Hayata geçirdiği yenilikçi uygulamaları ile Türkiye'yi modayla buluşturan Morhipo.com, kadın ve erkeklerin moda ürünleri için online alışverişlere ne kadar zaman ayırdıklarını açıkladı.

Morhipo.com'un yayınladığı verilere göre kadın ve erkeklerin moda ürünleri için online alışverişlere ne kadar zaman ayırdıkları belli oldu.

Mobilden AV - 2015 Mobilden AV - 2016 Masaüstünden AV - 2015 Masaüstünden AV 2016
Kadın 9 dk. 9,5 dk. 12,5 dk. 13 dk.
Erkek 7 dk. 7,5 dk. 9 dk. 10 dk.


Günlük ziyaretçilerinin yüzde 60'ını kadınların, yüzde 40'ını ise erkeklerin oluşturduğu Morhipo.com'un verilerine göre erkek müşteriler masaüstü bilgisayarlardan siteye giriş yaptıklarında yaklaşık 10 dakika, mobilden giriş yaptıklarında ise yaklaşık 7,5 dakika vakit geçiriyor. Kadın müşteriler ise moda alışverişleri için masaüstü bilgisayarlarda 13 dakika, mobilde ise 9,5 dakika zaman ayırıyor. Bu rakamlar kadınların moda alışverişlerine ayırdıkları zamanın erkeklere kıyasla daha fazla olduğunu da ortaya koydu.

Online alışverişte müşteriler mobile kayıyor
2015 yılında masaüstünde 9 dakika harcayan erkekler bu yıl bu süreyi 10 dakikaya çıkarırken geçen yıl 12,5 dakika harcayan kadınlar ise 13 dakikaya yükseltti. 2015 yılında mobilde 7 dakika harcayan erkekler için bu yıl bu süre 7,5 dakikaya, geçen yıl 9 dakika harcayan kadınlar için 9,5 dakikaya yükseldi. Morhipo.com'un mobilde yaptığı yenilikler, müşterilerin mobilde daha fazla zaman geçirmesini sağladı. Site bu yenilikler sayesinde mobil trafik oranını da oldukça arttırdı. 2016 Kasım ayı itibariyle Morhipo.com'un toplam trafiğinin %69'u mobilden geliyor.

“Türkiye'yi moda ile buluşturmaya devam edeceğiz”
Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Morhipo.com Genel Müdürü Şule Kuban Arditti, “Sezon kapısı ile indirim kapısını buluşturduğumuz stratejilerimizle Türkiye'de modayı 7'den 70'e herkese ulaştırıyoruz. Modayı büyük kitlelere ulaştırmamızın temelinde ise moda severlerin alışverişlerini kolaylaştıran uygulamaları hayata geçirmiş olmamızın çok önemli bir payı var. Tıkla-Gel, Kapıda Ödeme, Mağazalardan Teslimat ve İade, Tek Sepet, Hızlı Teslimat, Mobil Site, iOS ve Android Uygulamaları, Responsive Tasarım gibi hizmet ve uygulamalarımızla online alışverişte daha kolay ve mutlu bir deneyim yaşatıyoruz. Özellikle mobilde yaptığımız güncellemelerle müşterilerimizin daha hızlı sonuca ulaşmalarını sağlıyoruz. Bunun sonucu olarak da mobilde müşteri sayımızı daha da arttırdık. Şimdiye kadar olduğu gibi gelecekte de hayata geçireceğimiz yeni projeler ile Türkiye'nin dört bir yanında yaşayan her kesimden insanı moda ile buluşturmaya devam edeceğiz.” dedi.

İlgili Kişi:
Esra Şavkın
Marjinal Porter Novelli
0212 219 29 71
esras@marjinal.com.tr

 


Morhipo.com
Görseller
  Genel Müdür, Şule Kuban Arditti
  Logo
Kısa Tanıtım


      RSS  
  Share  Paylaş