Haberler / GittiGidiyor Basın Bültenleri
Tüm Bültenler
Etkinlikler
< Geri Dön


2016 yılında GittiGidiyor’da salıncak satışları yüzde 700 arttı!

31/8/2016

GittiGidiyor’un verilerine göre, açık alanlarda eğlenmek ve dinlenmek için tercih ettiğimiz salıncakların satışında geçtiğimiz yıla oranla çarpıcı bir artış yaşandı.

Günde yaklaşık 1,5 milyon ziyaretçi sayısı ile Türkiye’de e-ticaretin ev sahibi olan GittiGidiyor’un “Ev, Dekorasyon, Bahçe” kategorisindeki ürünlerinin satışı ile ilgili yayınladığı veriler [1], Türkiye’de salıncak satışlarındaki çarpıcı büyümeyi de gözler önüne serdi.

GittiGidiyor üzerinden yapılan salıncak satışları 2016 yılının ilk yarısında geçen yılın ilk yarısına kıyasla yüzde 719’luk bir artış gösterdi. “Ev, Dekorasyon, Bahçe” kategorisi içerisinde yer alan ürünler arasında salıncakları yüzde 34’lük artış ile mobilya takip ediyor.

Bu kategorideki diğer ürünler ve satışlarının aynı dönemdeki artış oranları ise sırası ile şu şekilde oldu: Dolap ve gardırop yüzde 29, düdüklü tencere yüzde 28, matkap yüzde 24, çim biçme makinesi yüzde 22, tencere takımı yüzde 20, televizyon sehpası ve standı yüzde 18.

En çok erkekler satın aldı
Açık mekanlara eğlence katan dekoratif bahçe salıncaklarından, çocuklar için kurduğumuz ipli salıncaklara kadar yüzlerce çeşidin satıldığı Gittigidiyor’daki satış verilerine bakıldığında, en çok ilgiyi 20-30 yaş grubunun gösterdiği görülüyor. Bu kategoride en çok satış yapan iller ise sırasıyla İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Kocaeli.

“Yeni teknolojiler e-ticaretin büyümesini daha da hızlandıracak”
Konuyla ilgili açıklama yapan GittiGidiyor Satış Direktörü Bülent Elçin, insanların alışveriş alışkanlıklarının artık kökten değiştiğini belirterek, “Teknolojinin gelişmesi ve bunun paralelinde internet ile mobilin hayatımızın her alanına nüfuz etmesi, e-ticarete bakış açısında da köklü değişikliklere neden oldu. İlk zamanlar genellikle fiziksel mağazalarda bulunamayan ürünlerin sipariş edildiği e-ticaret dünyasında, artık tüketiciler fiziksel mağazalarda bulabilecekleri ürünleri de online sipariş ediyor. Salıncak artışlarındaki bu büyük artış da bunun önemli bir göstergesi. Bu artış sadece bir ürünün artışını değil aynı zamanda e-ticaret dünyasının hızla devam eden yükselişini de ortaya koyuyor.” dedi.

GittiGidiyor’un geniş ürün ve fiyat çeşitliliği ile Türkiye’de e-ticaretin büyümesinde ve gelişiminde önemli rol oynayan bir marka olduğunun altını çizen Elçin, önümüzdeki yıllarda nesnelerin interneti, giyilebilir cihazlar ve sanal gerçeklik gibi teknolojilerin tüketicilerin hayatına daha fazla girmesi ile e-ticaret dünyasının çok daha hızlı şekilde büyüyeceğine dikkat çekti.
GittiGidiyor’un “Ev, Dekorasyon, Bahçe” kategorisi içerisinde yer alan tüm ürünleri için:
http://www.gittigidiyor.com/ev-bahce

1-GittiGidiyor 2016/2015 ilk yarı rakamları ve Omniture Sitecatalyst verileri

İlgili Kişi:
Dilek Özcan
Marjinal Porter Novelli
0212 219 29 71
dileko@marjinal.com.tr

 


GittiGidiyor
Görseller
  Genel Müdür, M. Oget Kantarci
  Logo
Kısa Tanıtım


      RSS  
  Share  Paylaş