Haberler / Morhipo.com Basın Bültenleri
Tüm Bültenler
Etkinlikler
< Geri Dön


E-ticaretin olmazsa olmazı: Güven

4/8/2016

2016 yılında kredi kartı bilgilerini vermek istemediği için e-ticareti kullanmayan on binlerce tüketici, Morhipo.com’un “Kapıda Nakit Ödeme” uygulaması sayesinde e-ticaretle tanıştı.

Cotton Incorporated tarafından yapılan 2015 tarihli e-ticaret sektörü araştırmasında tüketicinin online ortamda giyim alışverişi yaparken en çok endişe duyduğu konuların başında kart güvenliği olduğu belirtiliyor. Araştırmaya göre tüketicilerin yüzde 86’sı internetten yapacakları giyim alışverişlerinde bilgi mahremiyetinden endişe duyuyor. Bu endişeyi yüzde 85’lik oy oranları ile kart güvenliği ve ürün kalitesi ile ilgili endişeler takip ediyor.

Önde gelen moda odaklı e-ticaret sitesi Morhipo.com ise müşterilerine sunduğu “kapıda nakit ödeme” seçeneği ile sektörde bu konuda büyük bir açığı dolduruyor. Kapıda nakit ödeme ile Morhipo.com sayesinde tanışan on binlerce müşteri e-ticaret dünyasına güvenli bir adım atarak sektörün büyümesine katkı sağlıyor.

Kapıda en çok nakit ödüyoruz
Morhipo.com’un yayınladığı verilere göre 2015 yılının ilk yarısında toplam siparişlerin yüzde 14’ünde kapıda ödeme yöntemi kullanılırken bu ödemelerin yüzde 12’si nakit, yüzde 2’si ise kart ile gerçekleştirildi. 2016 yılının ilk yarısında ise kapıda ödeme oranı yüzde 15’e yükselirken bu oranın yüzde 12’si nakit, yüzde 3’ü ise kart ile ödemelerden oluştu. Kapıda ödeme sistemlerinde nakit ödeme dışında kredi kartı veya banka kartı ile ödeme yapılabiliyor olsa da tüketiciler yine büyük oranda güvenlik kaygıları nedeniyle nakit ödemeyi tercih ediyor. Kapıda nakit ödeme sayesinde daha önce online alışveriş yapmamış pek çok kullanıcı e-ticaret deneyimi ile tanışma imkanı buluyor.

“Müşterilerimizin güveni için yüksek standartlar”
Cotton Incorporated’ın araştırmasında da görüldüğü üzere e-ticaret sektörünün gelişiminde güven faktörünün önemli bir yer tuttuğunu ifade eden Morhipo.com Genel Müdürü Şule Kuban Arditti; “Kişisel bilgileri şirketlere vermek tüketiciler için oldukça önemli bir konu. Bu noktada e-ticarette güvenlik, sektör içerisinde ciddi bir fark yaratıyor. Morhipo.com olarak tüketicilerimize tüm ödeme yöntemlerinde maksimum güvenlik sunuyoruz. Çünkü online dünyada tüketicilerin olmazsa olmazı güven.” dedi.

“Morhipo.com olarak online yerine all-line mağazacılık yaklaşımımız ile projeler geliştiriyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçları ve hayalleri, gelecek planlarımız üzerinde önemli rol oynuyor. Tıkla-Gel, Kapıda Ödeme, Mağazalardan Teslimat ve İade, Tek Sepet, Hızlı Teslimat gibi uygulamalarımızla müşterilerimize çok daha güvenli bir alışveriş deneyimi sunuyoruz.” diyen Arditti, e-ticaret pazarının büyümesi için katkı sağlayacak bu uygulamalarına hızla devam ettiklerini belirtiyor.

“Full SSL geçişini de tamamladık”
3D Secure gibi güvenlik sistemlerinin yanı sıra internet üzerindeki işlemleri şifreleyerek tüketicilerin gizliliğini maksimum seviyeye çıkaran Full SSL teknolojinin önemli bir güvenlik sunduğunu da vurgulayan Arditti, “2015 yılında yüzbinlerce işlemin gerçekleştiği sitemizde, yoğun iş yüküne yanıt veren çözümler ile iş sürekliliğini; güvenlik ve performanstan ödün vermeden sağladık. Güvenlik alanında; web uygulama güvenlik duvarları, CobiT ve ISO 27001 standartlarında uygulamaları hayata geçirirken düzenli yapılan sızma testleriyle daha iyi bir servis kalitesini hedefledik. Tüm bunların yanı sıra sitemizin Full SSL geçişini de tamamladık.” dedi.

Arditti, Morhipo.com’un sunduğu farklı ödeme imkanları, güvenli alışveriş deneyimi ve koşulsuz müşteri mutluluğu misyonu ile e-ticaret sektöründe yenilikçi uygulamalara devam edeceğini de söyledi.

İlgili Kişi:
Somer Topaloğlu
Marjinal Porter Novelli
0212 219 29 71


 


Morhipo.com
Görseller
  Genel Müdür, Şule Kuban Arditti
  Logo
Kısa Tanıtım


      RSS  
  Share  Paylaş