Haberler / Morhipo.com Basın Bültenleri
Tüm Bültenler
Etkinlikler
< Geri Dön


Moda kategorisinde yılın en dikkat çeken mobil uygulaması Morhipo oldu!

15/7/2016

Mobil Pazarlama Birliği Türkiye ve Digital Age Dergisi’nin geleneksel anketinde Moda kategorisinde zirvede yer alan Morhipo.com %27’lik oy oranıyla rakiplerini geride bıraktı.

Moda dünyasında yeni trendlere imza atan, yeni sezon ürünleri ve çok avantajlı kampanyaları bir arada sunarak güvenli alışverişin vazgeçilmez adresi olan Morhipo.com,
Mobil Pazarlama Birliği Türkiye ve Digital Age Dergisi’nin yıllık geleneksel “Yılın Dikkat Çeken Mobil Uygulamaları” anketinde ikinci kez “Moda” kategorisinde ilk sırada yerini aldı. Türkiye’de kullanılan mobil uygulamaların yılın ilk iki çeyreğinde Türkiye’nin dikkat çeken uygulamaları arasında yer almak için 38 farklı kategoride yarıştığı ankette Morhipo.com %27 oy oranıyla Moda kategorisindeki rakiplerinin açık ara önüne geçerek birincilik koltuğuna oturdu.

2070 kişinin katıldığı ankette elde edilen başarıyı yorumlayan Morhipo.com Genel Müdürü Şule Kuban Arditti şunları söyledi: Sezon ve kampanya yapımızla, yenilenen, çoğalan ve genişleyen ürün yelpazemizle, sektörümüzün ilk ve tek moda odaklı online büyük mağazası olmamız ve Boyner Grup kuruluşu olmamızın bu başarıda payının büyük olduğu vurgulamak isterim. “Boyner Grup’un bir parçası olmamız farklı bir DNA’ya sahip olmamızı sağlıyor. Morhipo.com olarak online yerine all-line mağazacılık yaklaşımımız ile projeler geliştiriyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçları ve hayalleri, gelecek planlarımız üzerinde önemli rol oynuyor. Tıkla-Gel, Kapıda Ödeme, Mağazalardan Teslimat ve İade, Tek Sepet, Hızlı Teslimat, gibi uygulamalarımızla müşterilerimize çok daha güvenli bir alışveriş deneyimi sunuyoruz.

İlgili Kişi:
Somer Topaloğlu
Marjinal Porter Novelli
0212 219 29 71
somert@marjinal.com.tr

 


Morhipo.com
Görseller
  Genel Müdür, Şule Kuban Arditti
  Logo
Kısa Tanıtım


      RSS  
  Share  Paylaş