Haberler / Morhipo.com Basın Bültenleri
Tüm Bültenler
Etkinlikler
< Geri Dön


Morhipo.com 88 fiziksel Boyner/YKM mağazasıyla 2016’da müşterisiyle daha yakın temasta!

8/2/2016

2014 yılında online alışveriş siteleri arasında bir ilki hayata geçirerek sanal ve fiziksel mağazalar arasındaki bariyeri ortadan kaldıran Morhipo.com, all-line yaklaşımı sayesinde geçen yılı yüzde 70 büyüme ile kapattı.

Türkiye’de bir ilke imza atarak yeni sezon ürünleri ve çok avantajlı kampanyaları “Koşulsuz Müşteri Mutluluğu” ile tüketicilere sunan alışverişin vazgeçilmez adresi Morhipo.com, online ve offline alışverişi bir araya getirdiği all-line yaklaşımını 2016 yılında daha da güçlendirerek sürdürecek.

Morhipo’nun alışverişe vizyoner yaklaşımı ile 2014 yılında Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek hayata geçirdiği all-line alışveriş deneyimi, internetten alışveriş yapanlara benzersiz bir kolaylık ve seçenek zenginliği sunuyor. Morhipo.com’dan alınan ürünler, Boyner veya YKM’nin Türkiye genelinde 88 farklı noktada bulunan mağazalarına iade edilebiliyor. Üstelik bu ayrıcalık, hem “Sezon” hem de “Özel İndirim Kulübü” kategorisindeki tüm ürünler için geçerli. Ayrıca iade çeki, Morhipo.com’un yanı sıra Boyner veya YKM mağazalarında da istenilen zamanda kullanılabiliyor.

“Tıkla Gel” ile alışverişler artık her yerde “ON”
Fiziksel ve sanal mağazacılığı sadece ürünlerin iadesi sürecinde birleştirmekle de yetinmeyen Morhipo, 2015 yılında hayata geçirdiği “Tıkla Gel” hizmeti ile de müşterilerinin satın aldıkları ürünleri Boyner Grup’un fiziksel mağazalarından doğrudan teslim almalarını sağlıyor. Morhipo.com üzerinden alışveriş yapan müşteriler, "Tıkla Gel" hizmetini seçmeleri durumunda, satın aldıkları ürünler Boyner veya YKM Mağazaları'ndaki "Tıkla Gel" noktalarına ulaştığında kendilerine e-posta veya SMS ile bilgi veriliyor. Ürünü teslim almak isteyen kişinin, sipariş numarasını "Tıkla Gel" noktasındaki görevlilerle paylaşması yeterli oluyor.

“All-line yaklaşımımız sayesinde 2015 yılında %70 büyüdük”
“Koşulsuz Müşteri Mutluluğu” anlayışıyla her zaman müşterilerinin yanında olmaya devam edeceklerini ifade eden Morhipo.com Genel Müdürü Şule Kuban Arditti, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Türkiye genelinde var olan Boyner veya YKM mağazalarının geniş ağını da müşterilerimizin hizmetine sunarak online alışveriş dünyasında ilkleri çok uzun zamandır uyguluyoruz. Üyelerimiz mobil alışveriş fırsatlarıyla, Boyner mağazalarının ayrıcalıklarını yıllardır deneyimliyor.” şeklinde konuştu.

Kendileri için perakende sektörünün sadece “online” değil “all-line” olduğunu vurgulayan Arditti sözlerini şu şekilde sürdürdü: “2015 yılında imza attığımız “Kapıda Ödeme” ve “Tıkla-Gel” gibi yenilikçi ve öncü adımlarımız sayesinde 2015 yılında %70 oranında büyüme yakaladık. Müşterilerimizi mutlu etmek bizim en büyük hedefimiz. Dolayısıyla onların talepleri neyi gerektiriyorsa şu an olduğu gibi ileride de yeniliklerimizi uygulamaya devam edeceğiz.”

İlgili Kişi:
Esra Şavkın
Marjinal Porter Novelli
0212 219 29 71
esras@marjinal.com.tr

 


Morhipo.com
Görseller
  Genel Müdür, Şule Kuban Arditti
  Logo
Kısa Tanıtım


      RSS  
  Share  Paylaş