Haberler / Morhipo.com Basın Bültenleri
Tüm Bültenler
Etkinlikler
< Geri Dön


Ne giyeceğini bilemeyenlere morhipo.com!

3/2/2016

Türkiye’de bir ilke imza atarak yeni sezon ürünleri ve çok avantajlı kampanyaları bir araya getiren alışverişin vazgeçilmez adresi Morhipo.com, marka konumlandırma çalışmaları kapsamında “Ne giyeceğini bilemeyenlere Morhipo.com!” temalı iletişim çalışması başlattı.

İletişim çalışması kapsamında “Konser Teklifi”, “İş Teklifi” ve “Evlilik Teklifi” içerikli üç eğlenceli kısa film hazırlandı. Arda Birkiye’nin yönetmenliğini yaptığı reklam filmlerinde, kendilerine sunulan muhteşem teklifler karşısında yaşadıkları şaşkınlığın da etkisi ile ikileme düşen kişilerin kaçırdıkları fırsatlar esprili bir dil ile ele alınıyor. Rafineri reklam ajansının hazırladığı filmlerde, modaya dair her şeyin Morhipo’da olduğuna ve Morhipo’nun kaçırılmaması gereken muhteşem kampanya ve ürün alternatiflerine dikkat çekiliyor. Morhipo’nun yeni iletişim çalışmasında kullandığı slogan ise “Ne giyeceğini bilemeyenler! Modaya dair her şey Morhipo.com’da!”

Ofiste, partide, sinemada, okulda “Ne giyeceğimi bilemiyorum!” diyenlere öneriler vermeye devam eden Morhipo.com, bu kapsamdaki içerik paylaşımlarına sosyal medyada devam ediyor.

İLETİŞİM KAMPANYASI KÜNYESİ
Yayın Tarihi: İş Teklifi: 18.12.2015 / Konser Teklifi: 25.12.2015 / Evlilik Teklifi: 07.01.2016
Reklamveren: Morhipo
Yaratıcı Ajans: Rafineri
Yaratıcı Grup: Müge Pekçetin, Emirhan Dileğe
Ajans Müşteri Grubu: Dilek Uçarlı, Erbek Onur, Çağla İshak
Reklamveren Yetkilisi: Ethem Şallı, Reysi Sapan, Öykü Akgürgen
Medya Planlama: Morhipo
Kullanılan mecra: Sosyal Medya

 


Morhipo.com
Görseller
  Genel Müdür, Şule Kuban Arditti
  Logo
Kısa Tanıtım


      RSS  
  Share  Paylaş