Haberler / GittiGidiyor Basın Bültenleri
Tüm Bültenler
Etkinlikler
< Geri Dön


Türkiye’nin tercihi GittiGidiyor 2015’in ilk 9 ayında 278 milyon ziyaret aldı...

17/11/2015

Türkiye İnternet Ölçümleme Araştırmasına göre ülke geneli e-ticaret kategorisinde en çok tercih edilen e-ticaret sitesi* olan GittiGidiyor, 2015’in ilk dokuz ayına ait verilerini açıkladı. Satın alma alışkanlıklarını, tercihleri, ve alışveriş trendlerini içeren infografik çalışmasına göre her ay bir Yunanistan, İsviçre, İsveç ve İrlanda toplam nüfusu** kadar kişi GittiGidiyor’a tıklıyor.

GittiGidiyor, yılın ilk 9 ayında 278***milyon ziyaret aldı. GittiGidiyor’da bu yıl yine ilk 9 ayda toplam 1.7 milyar kez sayfa görüntülendi. Toplamda 13.5 milyon üyeye sahip olan GittiGidiyor’da 2015 yılının ilk günü en çok satılan ürünler sırasıyla cep telefonu, çay robotu ve TV ünitesi oldu. Yılın ilk 9 ayında en çok alışveriş yapan yaş aralıklarında liderliği %24 ile 26 - 30 yaş grubu üstlenirken onları %23 ile 31 – 35 yaş grubu takip etti.

2015 yılının ilk 9 ayında GittiGidiyor’da yaklaşık her 2 saniyede 1 ürün satıldı.

Alışveriş oranlarının en yüksek olduğu resmi tatil günü 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı oldu. Bu yılın en “alışverişli” özel günü ise anneler günüydü. Hediyelerin başrol oynadığı özel günlerde, avantajlı kampanya ve zengin ürün seçenekleriyle kullanıcıları uzun kasa kuyruklarından ve kararsızlıktan kurtaran GittiGidiyor’da “Anneler günü alışverişi babalar gününe kıyasla yaklaşık 9 kat daha fazla yapıldı.”

En çok Giyim & Aksesuar kategorisinde alışveriş yapıldı

GittiGidiyor’da yılın ilk 9 ayında en çok satış yapan üç ana kategori sırasıyla Giyim & Aksesuar, Ev& Dekorasyon Bahçe ve Bilgisayar&Tablet oldu.

Bu yıl Türkiye’nin “En İyi İşverenleri” ve eBay’in “Avrupa’nın Çok Uluslu En İyi İşverenleri” listesine de giren GittiGidiyor, RSM International sponsorluğunda düzenlenen, Avrupa’nın önde gelen iş dünyası liderleri, akademisyenler, basın ve devlet adamları tarafından desteklenen Avrupa İş Dünyası Ödülleri’nde (European Business Awards - EBA) 2015-2016 Türkiye Ulusal Şampiyonu oldu.

GittiGidiyor, “360 derece iletişim ve etkileşim” felsefesiyle sosyal medya hesapları üzerinde de takipçileriyle buluşmaya devam ediyor. GittiGidiyor Facebook sayfası yaklaşık 2 milyon ve Twitter hesabı ise 216bin takipçiye sahip.

* Gemius ve Ipsos KMG firmaları tarafından yürütülen internet mecrasının sektörde kabul gören ortak bir birimde karşılaştırılabilmesi amacıyla kurulmuş Türkiye İnternet Ölçümleme Araştırması (IAB) Temmuz 2015 sonuçları
**Nüfus bilgileri Wikipedia’dan alınmıştır
***Trafik bilgisi Qlikview’den alınmıştır


İlgili Kişi:
Dilek Özcan
Marjinal Porter Novelli
0212 219 29 71
dileko@marjinal.com.tr

 


GittiGidiyor
Görseller
  Genel Müdür, M. Oget Kantarci
  Logo
Kısa Tanıtım


      RSS  
  Share  Paylaş