Haberler / GittiGidiyor Basın Bültenleri
Tüm Bültenler
Etkinlikler
< Geri Dön


GittiGidiyor Genel Müdürü Öget Kantarcı Webrazzi'de konuştu

23/10/2015

15 yıllık geçmişiyle Türkiye'de e-ticaretin öncü pazaryeri olan GittiGidiyor Genel Müdürü Öget Kantarcı, Webrazzi Summit’15 etkinliğinde şirketin büyüme rakamları ile ilgili önemli bilgiler verdi.

Türkiye’nin önemli internet etkinliklerinden biri olan Webrazzi Summit’15’de "Perakendenin Dijital Hali" panelinde konuşan GittiGidiyor Genel Müdürü Öget Kantarcı, “GittiGidiyor olarak bir yıl gibi bir sürede ’Cadde‘ platformuna aralarında hızlı tüketim markalarının da yer aldığı yaklaşık 500 markanın resmi mağazasını dahil ettik. Bu proje ile 2015 yılının Eylül ayında, bir önceki yıla oranla %56’lık bir büyüme yakaladık. Bu büyümede önemli payı olan hızlı tüketim ürünleri kategorisinde ise 2015 yılında, yine bir önceki yıla oranla %80’lik bir büyüme gerçekleştirdik. Önde gelen kozmetik ve kişisel bakım markalarıyla özel projeler ve örnek sayılabilecek entegrasyonlar gerçekleştirmeye devam ediyoruz.” dedi.

Temizlik ürünleri ve kişisel bakım/ kozmetik sektöründe 20 marka ile faaliyet gösteren P&G ile yaptıkları özel kampanyalardan ve elde ettikleri üç haneli büyüme rakamlarından bahseden Kantarcı, “P&G ile yaptığımız özel kampanyalardan güzel geri dönüşler alıyoruz. 2015 yılının üçüncü çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine oranla P&G ürünlerinin satışında yüzde 305’lik bir artış yakaladık.” diye belirtti.

Konuşmasının son kısmında mobilin e-ticaretteki önemine de değinen Öget Kantarcı, GittiGidiyor’un bugünkü toplam trafiğinin yüzde 50’sinin mobilden geldiğini, mobil ziyaret sayısında 2015’in üçüncü çeyreğinde, geçtiğimiz yılın üçüncü çeyreğine göre yüzde 92’lik bir artış elde ettiklerinin altını çizdi.

İlgili Kişi:
Dilek Özcan
Marjinal Porter Novelli
0212 219 29 71
dileko@marjinal.com.tr

 


GittiGidiyor
Görseller
  Genel Müdür, M. Oget Kantarci
  Logo
Kısa Tanıtım


      RSS  
  Share  Paylaş