Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
06.05.2019

Bültene ait dosyalar

Yeni Panasonic i-Pro Extreme serisi her an renkli gece görüşü sunuyor

Panasonic, i-Pro Extreme serisini hem gündüz hem de gece doğru renk görüntüsü sağlayabilmek için kızılötesi (IR) aydınlatmayla donatılmış olan altı adet yeni kompakt modelle genişletiyor.
 
Yeni kameralar, seriyi bir olay durumunda kanıt güvenilirliğinin çok büyük önem taşıdığı üst düzey gözetim uygulamaları için uygun hale getiriyor. Dahili renkli gece görüş fonksiyonu, kullanıcının çok az ışığın olduğu ortamlarda kıyafetlerin ve arabaların gölgeleri arasında daha iyi ayrım yapabilmesini sağlıyor (minimum 0,03 lüks ışık gereklidir).
 
Kızılötesi LED'ler ışık olmayan ortamlarda bile görünürlüğü artırarak insanların ve hareketlerinin tek renkli görüntülerinin daha kolay tanımlanmasını sağlıyor.
 
109 derece yatay ve 73 derece dikey görüş alanına sahip olan geniş açılı bir lensle sağlanan görüş mesafesi de serinin sunduğu bir başka avantaj olarak öne çıkıyor. Entegratörler özel bir koridor modu sayesinde koridor ve market reyonu gibi uzun alanlarda da 90 dereceye 270 derecelik görüş alanına sahip bir görüntü sunabiliyor.
 
Serideki mevcut kompakt koruyucular ile her kamera birçok farklı ortamda ayrı olarak kullanılabiliyor. Böylece kolay kurulabilmenin yanında küçük mağazalarda, bankamatiklerde ve asansörlerde gözetim yapmak için kullanılabiliyor.
 
Serinin önceki modellerinde olduğu gibi ortam koşullarından etkilenmeden otomatik olarak en iyi görüntüyü çeken iA (Akıllı Otomatik), altı yeni kamerada da yer alıyor. Kameralarda dış mekanlarda bile ses kaydetmeyi sağlayan mikrofonlar bulunuyor.
 
Panasonic Avrupa Kategori Yöneticisi Gerard Figols, serinin yeni kameralarıyla ilgili şunları söyledi: “Gözetimde riskleri en aza indirmenin en temel yollarından biri, görünürlüğü her koşulda garanti altına almak. Kızılötesini ve renkli gece görüş teknolojisini birleştirerek işletmeleri iA ile donatıyor ve mülklerini günün her anında koruyoruz.”
 
Seride hem 1080p hem de 720p çekim yapan iç mekan ve dış mekan versiyonlara ek olarak tren ve otobüs gibi araç içi ortamlarda gözetim yapmak için uygun olan iki model bulunuyor.
 
Panasonic Güvenlik Çözümleri hakkında daha fazla bilgi için https://business.panasonic.com.tr/guvenlik-cozumleri
sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
 
İlgili kişi:
Önder Kalkancı
Marjinal PorterNovelli
(212) 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) teknolojinin arka planda uyum içinde çalışmasını ve şirketlerin özgürce çalışarak başarıya ulaşmalarını kendisine görev edinmektedir. PSCEU'ya göre teknoloji her şeyden önce kusursuz bir işlev göstermelidir. Teknolojik yeteneklerinin arka planda uyum içinde çalıştığına güvenerek sadece müşterilerine odaklanan şirketler başarılı olabilirler. Bu yüzden PSCEU, kurumsal başarı için itici güç olarak, kendisini, müşterilerinin çalışma şekilleriyle son derece uyumlu ve neredeyse görünmez bir şekilde çalışan ürün ve çözümleri geliştirmeye adamaktadır. 

PSCEU altı ürün kategorisinden oluşmaktadır:
  • Uzaktan kamera, stüdyo kamera ve ENG P2HD'lerde mükemmel bir fiyat-performans ve sorunsuz işlem sağlayan Yayın & ProAV, hikâyeyi en yüksek kaliteli ürün ve çözümlerle anlatma özgürlüğü sunar. VariCam'in sinema kamera modelleri ve EVA1'in gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) desteğiyle olan uyumu; bu ürünleri sinema, televizyon, belgesel ve canlı etkinlik prodüksiyonu için en uygun çözüm yapmaktadır.
  • Dünyanın önde gelen telefon sistemleri, SIP terminal cihazları ve profesyonel ağ tarayıcılarını sunan İletişim Çözümleri, bağlantı yerine iletişime odaklanma özgürlüğü sunmaktadır.
  • Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayar, kurumsal tablet, el terminalleri ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemleriyle mobil çalışanların verimliliklerini artırmasına yardımcı olan Kurumsal Mobil Çözümler. Avrupa'da pazar lideri olarak Panasonic'in 2017 yılında dayanıklı dizüstü bilgisayar satışlarında yüzde 57, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında ise yüzde 56'lık pazar payı bulunmaktadır (VDC Research, Mart 2018).
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ve endüstri uygulamaları üreten Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM kamera çözümleri sunarak; kullanıcılarına görülemeyeni görme özgürlüğünü sunmaktadır.
  • Kanıtlanmış bir kalite sunan CCTV görüntüsü mirası üzerine kurulan Güvenlik Çözümleri. Son derece güvenilir, gelişmiş teknolojik kamera ve görüntü kaydetme sistemlerini kullanan çözümler, tüm çevresel şartlarda en yüksek görüntü kalitesi sunarak kullanıcılarına güvende hissetme özgürlüğü sunmaktadır.
  • Profesyonel görüntü ve projektör yelpazesi sunan ve Görsel İşitsel profesyonellerine yaratma özgürlüğü sağlayan Görsel Sistem Çözümleri. Pazarda yüzde 39 pazar payı ile Avrupa'nın yüksek parlaklık projektörü pazarına liderlik etmektedir (Futuresource >5klm FY17 Q3. 4K & dijital kamera hariç).
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 591 yan kuruluşu ve 88 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2018 tarihinde sona eren mali yıl için 61,4 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinden gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.