Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
21.02.2019

Bültene ait dosyalar

Yeni araştırmaya göre Android kullanan kurum sayısı artıyor ancak güvenlik endişeleri de sürüyor
 
Panasonic Business'ın gerçekleştirdiği son araştırmaya göre el terminallerinde Android kullanan kurum sayısı artıyor, ancak güvenlik konusu hala endişeye sebep oluyor. Mobil telefonlar dışında kurumların tablet ve el terminallerinin ortalama yüzde 72'sinde Android işletim sistemi yer alıyor. Cihaz satın alan kurumların yüzde 60'ı Android'i kurumlarına entegre ettiklerini belirtirken, gelecek 3 yılda Android'li cihaz sayısında artış bekleniyor.
 
Android'in diğer işletim sistemlerine kıyasla sunduğu 3 avantaj sorulduğunda sıralamayı yüzde 59'un cevabı olan esneklik, yüzde 58'in cevabı olan güvenlik ve yüzde 52'nin cevabı olan uygun maliyet oluşturuyor.
 
Güvenlik endişeleri
Kurumlar, yılda ortalama 4 defa daha fazla güvenlik yaması yapmaları gerektiğini belirtiyor. Güvenlik yamalarını hizmete alma yöntemi ise firmadan firmaya farklılık gösteriyor. Kurumların yüzde 66'sı güvenlik yamalarını BT departmanından, yüzde 38'i Mobil Cihaz Yönetim (MDM) çözümü olarak, yüzde 30'u da ekipman üreticilerinin internetten gönderdiği yazılım güncellemeleri olarak alırken, yüzde 23'ü yamayı kullanıcılarına yaptırıyor. Yüzde 22 BT destek şirketiyle, yüzde 16 da satıcılarıyla gerçekleştiriyor.
 
Özellik beklentileri
Kurumsal Android cihazları söz konusu olduğunda mobil cihaz alan kurumlar aşağıdaki özelliklerin standart olarak yer almasını istiyor:
 
  %
Kurumun ihtiyaçlarını karşılaması için özelleştirilebilir işletim sistemi 50    
Android for Work 47
Yazılım güncellemeleri için İlke Yönetim Aracı/Konsolu 41
Gelişmiş Android Security desteği 37
Sertifikalı üçüncü taraf güvenlik çözümlerinin yer alması 35
Ücretsiz ve kullanıma hazır performans ve yönetim uygulamaları 35
Kademelendirme, EMM sertifikaları, lisans ve özelleştirilmiş MDM uygulamaları 33
SCOMO Yazılım Bileşenleri yönetim nesnesi 30
Aynı üreticinin farklı cihazları arasında uyumluluk 30
İnternet üzerinden FOTO yazılımı 29
Opsiyonel modüler tabanlı geliştirici paketi 23

 
Güncelleme beklentileri
Kurumlar şu anda her cihazdaki Android işletim sistemlerini yılda ortalama 5 kere güncelliyor. Aynı zamanda cihaz sağlayıcılarının cihazın ömrünün bitiminden 3 yıl sonrasına kadar Android işletim sistemini desteklemesini istiyor.
 
Her Android cihazı aynı değil
Panasonic Kurumsal Mobil Çözümler Pazarlama Genel Müdürü Jan Kaempfer, gerçekleştirdikleri araştırmayla ilgili şunları söyledi: “Android mobil cihazlarının kurumsal dünyada yarattığı etki artmaya devam ederken BT departmanlarının bu cihazları nasıl verimli bir şekilde yöneteceği ve koruma altına alacağı ise hala belirsizliğini koruyor.  Kurumların her Android mobil cihazının aynı olmadığını bilmesi önemli. Kurumların sağlayıcılarının sunduğu yönetim ve güvenlik özelliklerini ve Android mimarlığı deneyimini yakından incelemesi gerekiyor. En yeni internet üzerinden yapılan güncellemeler ve yönetim konsolları sayesinde doğru yönetim ve güvenlik özelliklerine sahip doğru cihazı seçen BT departmanları, güncellemeleri otomatikleştirerek önemli ölçüde zaman ve maliyet tasarrufu yapabiliyor.”
 
Opinion Matters tarafından Panasonic TOUGHBOOK için gerçekleştirilen bağımsız araştırma kapsamında İngiltere'den mobil çalışanları için notebook, tablet ve el terminalleri alan 250 kişi ankete katıldı. Araştırmanın yönetici özetine buradan ulaşabilirsiniz.
 
İlgili Kişi               
Önder Kalkancı
Marjinal Porter Novelli                     
0212 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) teknolojinin arka planda uyum içinde çalışmasını ve şirketlerin özgürce çalışarak başarıya ulaşmalarını kendisine görev edinmektedir. PSCEU'ya göre teknoloji her şeyden önce kusursuz bir işlev göstermelidir. Teknolojik yeteneklerinin arka planda uyum içinde çalıştığına güvenerek sadece müşterilerine odaklanan şirketler başarılı olabilirler. Bu yüzden PSCEU, kurumsal başarı için itici güç olarak, kendisini, müşterilerinin çalışma şekilleriyle son derece uyumlu ve neredeyse görünmez bir şekilde çalışan ürün ve çözümleri geliştirmeye adamaktadır. 

PSCEU altı ürün kategorisinden oluşmaktadır:
  • Uzaktan kamera, stüdyo kamera ve ENG P2HD'lerde mükemmel bir fiyat-performans ve sorunsuz işlem sağlayan Yayın & ProAV, hikâyeyi en yüksek kaliteli ürün ve çözümlerle anlatma özgürlüğü sunar. VariCam'in sinema kamera modelleri ve EVA1'in gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) desteğiyle olan uyumu; bu ürünleri sinema, televizyon, belgesel ve canlı etkinlik prodüksiyonu için en uygun çözüm yapmaktadır.
  • Dünyanın önde gelen telefon sistemleri, SIP terminal cihazları ve profesyonel ağ tarayıcılarını sunan İletişim Çözümleri, bağlantı yerine iletişime odaklanma özgürlüğü sunmaktadır.
  • Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayar, kurumsal tablet, el terminalleri ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemleriyle mobil çalışanların verimliliklerini artırmasına yardımcı olan Kurumsal Mobil Çözümler. Avrupa'da pazar lideri olarak Panasonic'in dayanıklı dizüstü bilgisayar ve tablet satışlarında 2017 yılında yüzde 57'lik pazar payı bulunmaktadır (VDC Research, Mart 2018).
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ve endüstri uygulamaları üreten Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM kamera çözümleri sunarak; kullanıcılarına görülemeyeni görme özgürlüğünü sunmaktadır.
  • Kanıtlanmış bir kalite sunan CCTV görüntüsü mirası üzerine kurulan Güvenlik Çözümleri. Son derece güvenilir, gelişmiş teknolojik kamera ve görüntü kaydetme sistemlerini kullanan çözümler, tüm çevresel şartlarda en yüksek görüntü kalitesi sunarak kullanıcılarına güvende hissetme özgürlüğü sunmaktadır.
  • Profesyonel görüntü ve projektör yelpazesi sunan ve Görsel İşitsel profesyonellerine yaratma özgürlüğü sağlayan Görsel Sistem Çözümleri. Pazarda yüzde 39 pazar payı ile Avrupa'nın yüksek parlaklık projektörü pazarına liderlik etmektedir (Futuresource >5klm FY17 Q3. 4K & dijital kamera hariç).
 
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 591 yan kuruluşu ve 88 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2018 tarihinde sona eren mali yıl için 61,4 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinden gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.