Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
20.11.2018

Bültene ait dosyalar

Skanska, inşaat alanındaki mobil çalışanlarını Panasonic Toughpad FZ-G1 ile donatıyor

İnşaat ve müteahhitlik (emlak geliştirme) sektörlerinin liderlerinden Skanska, dijital bir ofis sağlayarak mimarlarının proje bilgilerine erişmesi, CAD ve BIM yazılımlarının yanı sıra özelleştirilmiş uygulamalarla çalışabilmesi için inşaat alanlarında Panasonic TOUGHPAD FZ-G1'i kullanmaya başladı. Şirket, TOUGHPAD'i benimseyerek harcadığı kâğıt miktarını azaltırken, artık işlerini hem sahada hem de ofiste yapabilen çalışanlarının verimliliğini artırdı.
 
Skanska, geçtiğimiz birkaç yıl boyunca inşaat sektörünün dijitalleşmesini temsil eden İnşaat 4.0 yolunda ilerliyor. Bu yolculuğun ilk aşamasını ise tüm operasyonel faaliyetler için akıllı çalışma araçlarının tanıtılması oluşturuyor. Bu yüzden şirket de özelleştirilmiş TOUGHBOOK dayanıklı tablet ve notebook üreticisi Panasonic ile işbirliğine başladı. Seçili ofis ve sahalarda kullanılmaya başlayan bu cihazlar sayesinde şirket, basılı doküman miktarını azaltırken bilgi akışını organize etme imkanını elde etti. Hepsinden önemlisi ise projenin uygulanması sırasında benimsenen entegre yaklaşımın avantajlarından sonuna kadar faydalandı.

Skanska, şirketin ihtiyaçlarına göre oluşturulan ve elektronik belge yönetimi için geliştirilen bir uygulama ve BIM yazılımı gibi özelleştirilmiş uygulamalarla donatılan TOUGHPAD FZ-G1 cihazlarını hizmete aldı. Tüm bu özellikler, inşaat alanlarındaki mühendislere projeyle ilgili mevcut bilgilere erişme ve bu bilgileri kolayca güncelleme imkânı sunuyor. Mühendisler için tabletler artık hem ofisteki hem de sahadaki iş arkadaşlarıyla çalışma ve iletişim cihazı haline geliyor.

Panasonic'in tercih edilme sebebi çoğunlukla cihazlarının güçlendirilen kasası oluyor. TOUGHPAD FZ-G1 modeli tamamen dayanıklı çözümden ve kaymayı engelleyici kaplamadan oluşuyor. Su ve toz geçirmeyen cihazın anti-şok sistemleri, 180 cm'ye kadar yüksekliklerden düşmeye dayanmasını sağlıyor. TOUGHPAD aynı zamanda çok yüksek sıcaklıklara, yağmura ve kara karşı da dayanıklı olup, kalın iş eldivenleriyle bile kolayca kullanılabiliyor. Dahası, 800 cd/m²'ye kadar yüksek parlaklığa sahip olan ve teknik çizim, plan ve şemaları kolayca görüntüleyebilecek kadar büyük 10.1 inç WUXGA ekranı (1920x1200) sayesinde ekrandakiler, dışarıda da kolayca okunabiliyor.

Skanska S.A. Dijitalleşme ve Akıllı Ekipman Teknolojisi Müdürü Aleksander Szerner, konuyla ilgili şunları söyledi: “Tasarım bilgisine erişim ve basılı belgelerin elektronik karşılığıyla değiştirilmesi, şirketimizin karşılaştığı en büyük sorunlar arasında yer alıyordu. İnşaat alanında kullanılabilen ve bu sırada verimliliğinden ödün vermeyen bir notebook bulmak için tüm pazarı araştırdık. Panasonic TOUGHPAD FZ-G1, tüm bunları sağlamanın yanında bundan daha da önemli olarak ihtiyaçlarımıza göre tamamen yapılandırıldı. Böylece bilgi akışını düzene koyarak inşaat işini yürütürken sahip olduğumuz verimimizi iyileştirdi.”

Panasonic tarafından sağlanan TOUGHPAD FZ-G1'in yanında Skanska'nın saha ekibi, Panasonic ve Leica Geosystems'in jeodezi ekipleri için özel olarak geliştirdiği FZ-G1 modelini de kullanıyor.

TOUGHPAD FZ-G1'i temel alan Leica CS35 tablet, profesyonel Leica Captive yazılımıyla donatıldı. Tablet aynı zamanda aralarında MultiStation ve takimetrelerin de yer aldığı inşaat alanlarında kullanılan ölçme cihazlarından veriyi görselleştirmesi ve toplaması için tasarlandı. Kullanıcılarına büyük miktardaki materyallere erişme ve onları yönetme imkânı sunan çözüm, aynı zamanda gerçekçi 3 boyutlu modellerin görselleştirilmesini sağlıyor.

Leica Geosystems Segment Müdürü Marcin Puciłowski de “En zorlu müşterilerimiz için ürün portföyümüzü Panasonic TOUGHPAD ile genişletiyoruz. Böylesine verimli, dayanıklı ve büyük ekranlı tableti uzmanlaşmış jeodezi yazılımımızla birleştirerek inşaat alanında kullanılabilecek muhtemelen sınıfının en iyisi bir cihaz elde ettik. Bu birleşimi Skanska'ya da sunduk ve bu sırada tüm beklentilerini karşılayacağından emindik” dedi.

Panasonic cihazlarının Skanska'da kullanılmaya başlaması yalnızca üç ay sürdü. Tabletlerin alışması kolay kullanımı sayesinde şirket, hazırlık niteliğindeki alıştırmayı atladı ve çalışanları da yeni cihazlara çok kısa sürede alıştı.
Panasonic TOUGHBOOK ve TOUGHPAD ile ilgili daha fazla bilgiye https://business.panasonic.com.tr/bilgisayar-urun-cozumleri/ sayfasından ulaşabilirsiniz.

Skanska hakkında daha fazla bilgi için: https://www.skanska.pl.

İlgili kişi:
Önder Kalkancı
Marjinal PorterNovelli
(212) 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) teknolojinin arka planda uyum içinde çalışmasını ve şirketlerin özgürce çalışarak başarıya ulaşmalarını kendisine görev edinmektedir. PSCEU'ya göre teknoloji her şeyden önce kusursuz bir işlev göstermelidir. Teknolojik yeteneklerinin arka planda uyum içinde çalıştığına güvenerek sadece müşterilerine odaklanan şirketler başarılı olabilirler. Bu yüzden PSCEU, kurumsal başarı için itici güç olarak, kendisini, müşterilerinin çalışma şekilleriyle son derece uyumlu ve neredeyse görünmez bir şekilde çalışan ürün ve çözümleri geliştirmeye adamaktadır. 

PSCEU altı ürün kategorisinden oluşmaktadır:
  • Uzaktan kamera, stüdyo kamera ve ENG P2HD'lerde mükemmel bir fiyat-performans ve sorunsuz işlem sağlayan Yayın & ProAV, hikâyeyi en yüksek kaliteli ürün ve çözümlerle anlatma özgürlüğü sunar. VariCam'in sinema kamera modelleri ve EVA1'in gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) desteğiyle olan uyumu; bu ürünleri sinema, televizyon, belgesel ve canlı etkinlik prodüksiyonu için en uygun çözüm yapmaktadır.
  • Dünyanın önde gelen telefon sistemleri, SIP terminal cihazları ve profesyonel ağ tarayıcılarını sunan İletişim Çözümleri, bağlantı yerine iletişime odaklanma özgürlüğü sunmaktadır.
  • Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayar, kurumsal tablet, el terminalleri ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemleriyle mobil çalışanların verimliliklerini artırmasına yardımcı olan Kurumsal Mobil Çözümler. Avrupa'da pazar lideri olarak Panasonic'in 2017 yılında dayanıklı dizüstü bilgisayar satışlarında yüzde 57, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında ise yüzde 56'lık pazar payı bulunmaktadır (VDC Research, Mart 2018).
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ve endüstri uygulamaları üreten Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM kamera çözümleri sunarak; kullanıcılarına görülemeyeni görme özgürlüğünü sunmaktadır.
  • Kanıtlanmış bir kalite sunan CCTV görüntüsü mirası üzerine kurulan Güvenlik Çözümleri. Son derece güvenilir, gelişmiş teknolojik kamera ve görüntü kaydetme sistemlerini kullanan çözümler, tüm çevresel şartlarda en yüksek görüntü kalitesi sunarak kullanıcılarına güvende hissetme özgürlüğü sunmaktadır.
  • Profesyonel görüntü ve projektör yelpazesi sunan ve Görsel İşitsel profesyonellerine yaratma özgürlüğü sağlayan Görsel Sistem Çözümleri. Pazarda yüzde 39 pazar payı ile Avrupa'nın yüksek parlaklık projektörü pazarına liderlik etmektedir (Futuresource >5klm FY17 Q3. 4K & dijital kamera hariç).
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 591 yan kuruluşu ve 88 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2018 tarihinde sona eren mali yıl için 61,4 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinden gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.