Haberler / SOR’un Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
23.11.2017

Sivil toplum kuruluşlarına SOR'UN desteği
 
Şirketlerin müşterilerine birçok farklı kanaldan gerçek zamanlı mesajlaşarak hizmet vermelerini sağlayan online platform SOR'UN, Sivil Toplum Kuruşları Destek Programı'nı başlattı. Bu program çerçevesinde sivil toplum kuruluşları, SOR'UN Chat, Social ve Help ürünlerini tüm süreçlerinde kullanacak.
 
Müşterilerin soru, şikayet, talep ya da diğer işlemleri için şirketlerin müşteri temsilcileriyle gerçek zamanlı mesajlaşarak hizmet almalarını sağlayan online platform SOR'UN, sivil toplum kuruluşları için destek programı başlattı. Destek verilen ilk STK, Türk Eğitim Vakfı oldu.
 
TEV Kurumsal İletişim Birimi tarafından platformun yararları şu sözlerle ifade edildi: "Çağımızın gerçeği internet devrimi ve dijital platformların kullanımı bireyler ve markalar için hızlı ve köklü değişimler yaratığı gibi sivil toplum kuruluşlarını da yeniden şekillendiriyor. Online platformlar aynı anda birden fazla kişiye hızlı ve az maliyetle ulaşmak gibi önemli avantajlar sağlıyor. SOR'UN platformu ile vakfımıza sunulan ‘canlı destek' uygulaması bunun en güzel örneklerinden biri. SOR'UN, ayrıntıları iyi düşünülmüş, ara yüzleri oldukça estetik ve kullanıcı dostu olan, raporlama anlamında tüm ihtiyaçlara cevap veren çok kullanışlı bir uygulama. Bursiyerlerimize, bağışçılarımıza ve vakfımızla çift yönlü iletişim halinde olmak isteyen kişilere tek bir çatı altında hizmet verebiliyoruz. ‘SİZ SOR'UN BİZ CEVAPLAYALIM' mottosu ile sunduğumuz bu platform, kendimizi tam anlamıyla ifade edebilmemizi ve hedef kitlemize güncel olanı ulaştırmamızı sağlıyor. Vakfımız kadar diyalog sağladığımız kişiler de bu sinerji ile kendilerini en iyi şekilde ifade edebilme fırsatı bularak sorularını açıkça sorabiliyorlar. Faaliyetlerimize ve kurumumuza katma değer yaratan bu uygulama için çok teşekkür ediyoruz.”
 
STK üyelerine hızlı iletişim imkanı
Vakıflar Genel Müdürlüğü ve Dernekler Dairesi Başkanlığı verilerine göre Türkiye'de 100 binden fazla dernek, 5 binden fazla vakıf bulunduğunu söyleyen SOR'UN Kurucu Ortağı Oğuzhan Başeğmez; “Ülkemizde derneklere ve vakıflara üye olan 10 milyondan fazla kişi var. Genel tabloya baktığımızda SOR'UN olarak sivil toplum kuruluşlarının üyeleri ile olan ilişkilerine hız kazandırmak ve daha verimli bir hale getirmek üzere bir program başlattık. Bizden SOR'UN ürünlerini talep eden sivil toplum kuruluşları aynı TEV örneğinde görüldüğü üzere sitelerine chat özelliği kazandıran SOR'UN Chat, sosyal medya kanallarında yorum ve taleplerini yönetmelerini sağlayan SOR'UN Social ve sitelerinde yer alan iletişim formları ve kurumsal e-posta adreslerini entegre edebilecekleri SOR'UN Help ürünlerimizi kullanabilecekler. Şu an ilk etapta bizimle iletişime geçen sınırlı sayıda sivil toplum kuruluşu bu ürünlerimizi ücretsiz olarak kullanabilecek” dedi.
 
İlgili Kişi:
Cumhur Karabacakoğlu
0212 219 29 71
cumhurk@marjinal.com.tr
 
SOR'UN Hakkında:
SOR'UN, müşterilerin soru, şikayet, talep ya da diğer işlemleri için şirketlerin müşteri temsilcileriyle gerçek zamanlı mesajlaşarak hizmet almalarını sağlayan online bir platformdur. SOR'UN ile müşteriler, farklı sektörlerden onlarca şirket ile ücretsiz mesajlaşabilir, soru ve taleplerini kolayca aktarabilir. SOR'UN, şirketlerin müşteri hizmetlerine ulaşmanın en hızlı ve kısa halidir. www.sorun.com.tr  

 


  Share  Paylaş
SOR’un
Hakkında