Haberler / GittiGidiyor Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
06.02.2018

Bültene ait dosyalar

Sevgililer Günü'nde kilit soru: “Aşk mı?”, “Futbol mu?”
 
Türkiye'nin lider e-ticaret platformu GittiGidiyor, Sevgililer Günü'nde çiftleri mutlu edecek bir kampanyaya imza atarak çekilişle Paris seyahati hediye ediyor. Kampanyanın tanıtıldığı reklam filminde “Aşk mı?”, “Futbol mu?” sorusunu eğlenceli bir anlatımla tekrar gündeme taşıyan GittiGidiyor'un sloganı, “Bazılarının aklından maç geçse de senin aklından ne geçiyorsa GittiGidiyor'da.”
 
Ayda 70 milyon ziyaret alan ve 20 milyon kayıtlı kullanıcısı bulunan Türkiye'nin lider e-ticaret platformu GittiGidiyor, Sevgililer Günü'ne özel Paris seyahati çekilişini tanıtan eğlenceli bir reklam filmi ile seyirciyle buluştu.  
 
Ana mesajı “Bazılarının aklından maç geçse de senin aklından ne geçiyorsa GittiGidiyor'da” sloganı üzerine kurulan reklam filminde, 14 Şubat'a, yani Sevgililer Günü'ne denk gelen Real Madrid- Paris St. Germain arasında oynanacak Şampiyonlar Ligi maçından yola çıkılıyor. Akıllara “Aşk mı?”, “Futbol mu?” sorusunu getiren hikâyede, erkek karakter “Paris” sözüyle futbol takımını kastederken, kadın karakter romantik bir seyahatten bahsedildiğini sanıyor. Yanlış anlama üzerine çiftin tatlı atışması ve Paris seyahati hayali sahneleniyor; ardından da GittiGidiyor'un sloganı devreye giriyor: “Bazılarının aklından maç geçse de senin aklından ne geçiyorsa GittiGidiyor'da.”
 
GittiGidiyor'dan çiftlere 14 Şubat hediyesi
GittiGidiyor'un ocak ayında sosyal anket platformu Poltio üzerinden yaptığı ankete göre Türkiye'de çiftlerin Sevgililer Günü hayalinin Paris seyahati olduğu ortaya çıktı. Ankete katılan erkeklerin yüzde 59'u, kadınların ise yüzde 53'ü Paris'i tercih etti. Toplamda yüzde 56 oy oranıyla sıralamada başı çeken Paris'i yüzde 16 ile Londra, yüzde 15 ile Prag ve yüzde 13 ile Madrid izledi.  GittiGidiyor da 14 Şubat'ta çiftlerin hayallerini gerçekleştirecek çok özel bir kampanyaya imza attı. 1 – 14 Şubat tarihleri arasında GittiGidiyor'a üye girişi yapıp platform üzerindeki katılım formunu dolduran kullanıcılar, Paris seyahati çekilişine katılma hakkı kazanıyor. Çekiliş sonucunda kazanan çifti 3 gece 4 gün sürecek harika bir Paris gezisi bekliyor. *
 
GittiGidiyor'da, Sevgililer Günü alışverişi için kozmetik ve kişisel bakımdan spor ve outdoor kategorisine kadar uzanan geniş bir yelpazede çeşitli ürünlerde yüzde 70'e varan indirimlerin yanı sıra özel kampanyalara yer veriliyor.
 
* 20 Nisan'da gerçekleşecek seyahat için yapılacak çekilişin sonucu 7 Mart'ta açıklanacak.
 
Reklamın Künyesi:
Reklamveren: GittiGidiyor
Reklamveren Yetkilisi: Öget Kantarcı (GittiGidiyor Genel Müdürü), Feyza Dereli Fedar (GittiGidiyor Pazarlama Direktörü), Esra Midillili Ertem (GittiGidiyor Marka Müdürü), Pınar Akyol (GittiGidiyor Marka Uzmanı)
Reklam Ajansı: TBWAIstanbul
CCO: İlkay Gürpınar
CD: Arkın Kahyaoğlu
Yaratıcı Ekip: Emir Yüksel, Esma Erdoğan, Ozan Aslan, Erdem Güler
Marka Ekibi: Canan Ayvacı, Yekta Elvin Öncel, Ayça Demirbaş
Prodüksiyon Ekibi: Evrim Saracoğlu, Nevra Aydın, Cansu Arcan
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Ekibi: Ceren Şehitoğlu, Can Değerli
Prodüksiyon Şirketi: CarbonWorks
Yönetmen: Serdar Gazi
Yapımcı: Ateş Benek
Dop: Birkan Yorulmaz
Müzik: Jingle Jackson
Kullanılan Mecralar: Dijital, Sinema, Radyo
 
GittiGidiyor'un bu eğlenceli reklam filmini izlemek için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.
 
https://www.youtube.com/watch?v=gH3XcjT56qc
 
İlgili Kişi:
Dilek Özcan
Marjinal Porter Novelli
dileko@marjinal.com.tr
0212 219 29 71
 
GittiGidiyor hakkında
2001 yılında kurulan ve 17 yıllık geçmişiyle Türkiye'de e-ticaretin öncü pazaryeri olan GittiGidiyor, 2011 yılında global e-ticaret devi eBay'in çatısı altına girdikten sonra sektördeki lider konumunu daha da güçlendirdi. Aylık 70 milyon ziyaret, 20 milyon kayıtlı üyesiyle Türkiye'nin en çok tercih edilen alışveriş sitesi olan GittiGidiyor, avantajlı fiyatlarla milyonlarca ürüne ev sahipliği yapan; bireysel satıcılar, KOBİ ve büyük işletmelerin mağaza açıp işlerini büyüttüğü güvenli bir alışveriş platformudur. 50'den fazla kategoride 15 milyondan fazla ürün çeşidiyle farklılaşan GittiGidiyor, ödemeleri %100 güvence altına alan ödeme-onay sistemi “Sıfır Risk” kullanır. Her saniyede 1 ürünün satıldığı site, 6.5 milyon kez indirilen mobil uygulamalarıyla ve mobil cihazlara uyumlu alışveriş ekranlarıyla trafiğinin 70'ini mobilden almaktadır. www.gittigidiyor.com/cadde sayfası ile stil sahibi bir yaşam için öneriler ve uzman editörler tarafından hazırlanan özel içerik platformu blog.gittigidiyor.com ile alışverişte rehber olacak içerikler sunan GittiGidiyor, ulusal ve uluslararası alanda önemli e-ticaret ödülleriyle başarılarını taçlandırmaya devam ediyor. www.gittigidiyor.com
 
 


  Share  Paylaş
GittiGidiyor
Hakkında
İnternetten alışverişin güvenilir ismi GittiGidiyor, 2001 yılından bu yana 11 milyondan fazla kişiyi bir araya getiriyor. GittiGidiyor’da aklınıza gelebilecek her şeyi kolaylıkla bulabilir, hem bireysel satıcılardan alışveriş yapabilir, hem kendiniz satış yapabilir veya online dükkan açarak işinizi büyütebilirsiniz. Kurumsal firmaysanız, GittiGidiyor’da resmi mağazanızı açabilir, satışlarınızı buradan yönetebilirsiniz. Cep telefonu ve tablet uygulamalarımızla ise alışverişe istediğiniz yerden devam edebilirsiniz. Güçlü potansiyeli ve güvenli ödeme sistemi Sıfır Risk ile dünyanın en büyük pazar yeri eBay’in dikkatini çeken GittiGidiyor, 2011 yılında eBay’in satın almasıyla birlikte, global eBay’in Türkiye iştirakı (eBay Türkiye) oldu. Türkiye’de internetten alışverişi güvenilir ve keyifli hale getiren GittiGidiyor, kullanıcılarına hayran kalacakları deneyimler yaşatmaya