Haberler / PayU Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
14.11.2018

Bültene ait dosyalar

PayU, Türkiye'yi bölgesel merkez yapacak

Dünyada 100 binden fazla üye iş yerine 250'den farklı lokal ödeme yöntemi sunan PayU, Türkiye pazarındaki yedinci yılını kutluyor. PayU EMEA CEO'su Shiliashki “Türkiye öncelikli pazarlarımızdan biri, yatırımlarımıza devam edeceğiz” derken, PayU Türkiye CEO'su Emre Güzer ise “Önümüzdeki dönemde uluslararası düzeyde kazandığımız bilgi ve deneyimle küresel projelere ve işbirliklerine ağırlık vereceğiz. Türkiye'yi bu bölgede bir merkez olarak konumlandırmayı planlıyoruz” diye konuştu.

Türkiye'nin ilk ödeme servis sağlayıcısı olan PayU Türkiye, Türkiye pazarında yedi yılı geride bıraktı. Türkiye'ye giriş yaptıkları 2011 yılından bu yana ödeme teknolojileri konusunda pazara birçok oyuncu ve farklı çözümün girdiğini belirten PayU Türkiye CEO'su Emre Güzer, “Türkiye'yi ödeme servisleriyle tanıştıran marka olarak, ekosistemin hızla geliştiğine şahit olmak hepimiz için çok heyecan verici” dedi.  

“Pazar hacmi ve yedi yılda gözlemlediğimiz sektörel büyüme oranları düşünüldüğünde, daha gidilecek çok yol olduğunu ve ekosistemde daha çok oyuncuya yer olduğunu söyleyebiliriz” diyen Emre Güzer, sözlerine şöyle devam etti: “Son yıllarda ülkemizde finans dünyasında inanılmaz bir hareketlilik yaşıyoruz. Dünyanın birçok yerinde olduğu gibi, Türkiye'de de artan ödeme ve finans ihtiyaçlarıyla beraber sunulan hizmetler gün geçtikçe çeşitleniyor. Farklı ülkelerde de faaliyet gösteren bir şirket olmamız, dünyadaki teknolojik trendleri ve kullanıcı ihtiyaçlarını tespit etme konusunda bize inanılmaz bir avantaj sağlıyor. Tüm çalışmalarımızı temel bir misyonla gerçekleştiriyoruz: Ekosistemi kalkındırmak.”

“Türkiye yatırımları artacak”
Önümüzdeki dönem PayU'nun Türkiye yatırımlarını artıracağını söyleyen PayU EMEA CEO'su Mario Shiliashki şöyle konuştu:

“Biz korkanlardan değiliz, Türkiye'de yatırıma devam edeceğiz. Türkiye'de önemli fırsatlar var. Her yıl ulaştığımız büyüme rakamları şaşırtıcı derecede iyi. Türkiye en öncelikli pazarlarımızdan biri. Ayrıca start-up ekosisteminin de olgunlaşmaya başladığını gözlemliyoruz ve Türkiye'deki yatırımlarımıza devam edeceğiz.”

“Küresel projelere odaklanacağız”
Türkiye'de bankacılığın dünya standartlarında ve çok gelişmiş bir sistem olduğunun altını çizen Emre Güzer, “Fakat finansal teknolojiler konusunda bakış açısı değişikliğine ihtiyaç var. Kilit nokta geliştiricilere daha fazla fırsat sağlanması. Ekosistemin güçlenmesi için ödeme kuruluşlarının ve bankaların uygulamalarını geliştiricilere açmaları gerekiyor. Böylece, her türlü kişi ya da kuruluş farklı finansal çözümlerle ortaya çıkıp nakitsiz toplum hedefine katkı sağlayabilecektir” dedi.

PayU Türkiye'nin gelecek hedeflerinden de bahseden Güzer, “Önümüzdeki dönemde de her zaman olduğu gibi tüketici ihtiyaçlarını iş ortaklarımızın desteklerini alarak teknolojiyle şekillendirmeye devam edeceğiz. 2019 küresel projelere ve işbirliklerine ağırlık vereceğimiz bir yıl olacak. Aynı zamanda Türkiye'yi de bu bölgede bir merkez olarak konumlandırıp farklı ürünler ve hizmetler için denemeler yapmayı planlıyoruz. Her halükârda yoğun çalışmalarımızdan en kârlı çıkan tarafın işyerlerimiz olacağını söyleyebiliriz” şeklinde konuştu.


İlgili Kişi:        
Ayşe Ekin Gündüz
Marjinal Porter Novelli                
0212 219 29 71
ayseg@marjinal.com.tr

 
PayU Türkiye hakkında
Dünyanın en önemli medya ve e-ticaret markalarını bünyesinde bulunduran Naspers'ın bir iştiraki olan PayU, şu an 4 kıtada, 16 ülkede faaliyet gösteriyor. Dünyada 200 binden fazla üye iş yerine 250'den farklı lokal ödeme yöntemi sunan PayU, Türkiye'de 2011 yılının Eylül ayında faaliyet göstermeye başladı ve 6.000'den fazla aktif işletme ile çalışmaktadır. PayU, Visa ve MasterCard tarafından onaylanan Türkiye'nin ilk ödeme servis sağlayıcısıdır. Sanal POS çözümleri, gelişmiş sahtecilik (fraud) önleme filtreleri, 7 gün 24 saat hizmet veren uzman sahtecilik izleme ekibi ve daha birçok servisle PayU Türkiye, bir yandan e-ticaret işletmelerinin hizmet kalitesini artırırken, diğer yandan Türkiye'nin önde gelen banka ve lisansör kuruluşlarıyla yaptığı iş birlikleriyle sektöre yenilikçi bir hizmet anlayışı getirmektedir. Detaylı bilgi için: www.payu.com.tr

 
 
 


  Share  Paylaş
PayU
Hakkında
Dünyanın en önemli medya ve e-ticaret markalarını bünyesinde bulunduran Naspers’ın bir iştiraki olan PayU, şu an 4 kıtada, 16 ülkede 2,3 milyar kullanıcıya hizmet sunuyor. PayU, dünyada 250.000’den fazla üye iş yerine yerel ve uluslararası kredi kartı, banka kartı, nakit ödeme, havale, e-cüzdan, teslimatta ödeme, hazır kart, sadakat puanı ve taksit gibi 250’den farklı lokal ödeme yöntemi sunarken bu ödeme çözümlerinde Türk lirası da dahil 25’den fazla para birimi ile işlem yapılabilmektedir. Dünya genelinde 70’i aşkın banka ve 15 finansal kurum ile işbirliği de yapan PayU, Türkiye’de 2011 yılının Eylül ayında faaliyet göstermeye başladı ve 5.000'den fazla aktif işletme ile çalışmaktadır. PayU, ayrıca Visa ve MasterCard tarafından onaylanan Türkiye'nin ilk ödeme servis sağlayıcısıdır. Sanal POS çözümleri, gelişmiş sahtecilik (fraud) önleme filtreleri, 7 gün 24 saat hizmet veren uzman sahtecilik izleme ekibi ve daha birçok servisle PayU Türkiye, bir yandan e-ticaret işletmelerinin hizmet kalitesini artırırken diğer yandan Türkiye’nin önde gelen banka ve lisansör kuruluşlarıyla yaptığı iş birlikleriyle sektöre yenilikçi bir hizmet anlayışı getirmektedir. Detaylı bilgi için: