Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
07.12.2018

Bültene ait dosyalar

Panasonic'in yeni IP serisi ile kolay iletişim

Panasonic, iletişimin çok daha kolaylaşması için tasarlanan yeni bir sisteme sahip IP telefon serisinin piyasaya sürüldüğünü duyurdu. Yeni seri, iş ihtiyaçlarınıza bağlı özelleştirme seçenekleri ile kullanım kolaylığını bir araya getiriyor.

Yeni KX-NT680 ve KX-NT630 IP telefonlar, kristal kadar net bir ekranda tüm bilgileri göstererek iş iletişiminiz hakkında kusursuz bir görüntü sunuyor.
 
KX-NT680, yüksek kaliteli ses sistemi ve önemli bilgilerin kullanılabilirliğini ve görünürlüğünü artırmak için farklı renk ve simgelerden faydalanan kullanımı oldukça kolay, renkli bir LCD ekranla donatılıyor. Dört sayfaya ayrılan farklı ‘ekranlar' ile 48 adede kadar esnek tuş ayarı telefonun arayüzüne kaydedilebiliyor*. KX-NT680, bir görüntü dosyasını LCD ekranda görüntülemek için içe aktarma özelliğine sahip olacak şekilde özelleştirildi. Bu özellik sayesinde kurumsal marka veya bilgiler kurum genelinde kolayca görüntülenebiliyor.
 
KX-NT630 ise yine dört sayfada 24 adede kadar tuş ayarı gösteriyor. Böylece kurumlar önemli numara bilgilerini kaydedip iletişim bilgilerine daha hızlı erişebiliyor.
 
IP altyapısına eklenen merkezi bir yönetim sistemi üzerinden bağlanan telefonların kurulumu ise çok basit. Tüm ayarlar ağ üzerinden iletilebiliyor ve uzaktan yapılabiliyor. Bu da kolay aygıt yazılımı güncellemeleri, uçtan uca iletişim, VLAN ve IP girişi esnekliği anlamına geliyor. Tüm bunlara ek olarak KX-NT680'de Bluetooth bağlantısı da bulunuyor.
 
IP üzerinden ağ saldırılarının önüne geçebilecek güvenli ve sağlam bir iletişim kanalı sağlamak için iş güvenliği SRTP tarafından destekleniyor.
 
Panasonic Avrupa Ürün Pazarlama Müdürü Shinta Muya, konuyla ilgili “IP sistemleri söz konusu olduğunda iletişimin kolay olması büyük önem taşıyor. Şirketlerin, teknolojinin çalıştığına güvenerek bağlantıdan ziyade konuşmaya odaklanabilmesi gerekiyor. Yeni IP serisi el cihazlarımızın geliştirilmiş bağlantı seçenekleri, kolay gezinme ve her kullanıcının deneyimini özelleştirme potansiyeline sahip gelişmiş bir LCD ekranı sayesinde herkese esnek ve yönetilebilir bir çözüm sunduğumuza inanıyoruz” dedi.
 
Panasonic İletişim Çözümleri hakkında daha fazla bilgi için https://business.panasonic.com.tr/iletisim-cozumleri
sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
 
İlgili kişi:
Önder Kalkancı
Marjinal PorterNovelli
(212) 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr

 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
 
PSCEU altı ürün kategorisinden meydana geliyor:
  • Uzaktan kamera çözümleri, anahtarlayıcılar, stüdyo kamera çözümleri ve ENG P2 alanlarında kullanıcılara akıcı çalışma ve mükemmel maliyet performansı sağlamak için yüksek kaliteli ürünler ve çözümler sunan Yayın &ProAV ürünleri. Profesyonel dijital video kameraların VariCam serisi, sinema, televizyon, belgesel ve canlı olay çekimlerini onları ideal bir çözüm haline getiren gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) kapasitesine sahip.
  • Profesyonel tarayıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Kurumsal Mobil Çözümler. Panasonic, 2016 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %67 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %56 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Araştırma, Mart 2017).
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ya da endüstri uygulamaları sunan Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM mikro kamera çözümleri sunuyor. Son kullanıcılar, sistem entregratörleri ve dağıtıcılar geniş ürün çözümleri ve bileşen vizyon teknolojisine sahip oluyor.
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri ve davetsiz misafir alarmları sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %37,2'lik pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (FY16 Nisan 2015-Mart 2016 4k ve dijital kamera hariç)
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.