Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
30.01.2019

Bültene ait dosyalar

Panasonic yüksek parlaklığa sahip projeksiyonlarında yüzde 100 lazer teknolojisine geçiyor
 
PT-DZ21K projektör serisinin üretimini durduran Panasonic, tüm yüksek parlaklığa sahip projeksiyon cihazlarında lazer teknolojisine geçeceğini duyurdu. Artık Panasonic ürünlerinin ihtiyaç duyacağı bakım sayısı azalacak ve çok daha güvenilir olacak.
 
Panasonic, 20.000 lümenlik cihazlara yönelik yeni bir platformu kullanıma sunarak projeksiyon dünyasını değiştiren DZ21K'nin üretiminin baharda durdurulacağını duyurdu. Londra'da düzenlenen 2012 Olimpiyat Oyunları Açılış Töreni için tasarlanan projeksiyon, kiralama ve sahne etkinlikleri pazarının potansiyelini değiştirmenin yanında Panasonic'in bugün hala koruduğu segmentteki pazar payının yüzde 80'e ulaşmasını sağladı. Sınıfındaki diğer ürünlerin yarı ağırlığına ve boyutuna sahip olan DZ21K, bu sayede birçok 3 boyutlu dev projeksiyon uygulamalarının yapılmasını mümkün kıldı. Gerçekleşen uygulamalar arasında toplam 104 ünitenin kullanıldığı 2014'teki Bükreş 555 etkinliğindeki kutlamalar ve ile 2015'te 142 cihazla organize edilen ve Guinness 3 Boyutlu Yansıtma Dünya Rekoru'nu kıran Moskova Circle of Lights festivali yer alıyor.
 
Bu inovasyonu devam ettiren Panasonic, 2014 yılında ilk lazer platformunu tanıttı ve DZ21K'nin orijinal kompakt kasasında aynı 20.000 lümen değerinde parlaklık sağlayan amiral gemisi ürünü PT-RZ21K lazer projektörün lansmanını da 2017 yılında ISE'de gerçekleştirdi.
 
Hermetik yalıtımlı lazer modülleri, RZ21K'nin 20.000 saate kadar kesintisiz çalışmasını sağlıyor. Bu sayede müşterileri kiralama şirketlerine daha fazla güvenirken, şirket de müşterilerine renk bütünlüğü sunuyor ve bakım yüküyle toplam sahip olma maliyetini azaltıyor.
 
Kullanıma sunulmasından bu yana geniş alan projektörleri ve kiralık projektörler için referans haline gelen RZ21K projektörler, Fransa ve Japonya arasındaki dostluğun 160. yıl dönümünün kutlandığı Japonismes 2018'de Eyfel Kulesi'ni aydınlatmak için kullanıldı. Buna ek olarak Guidizio Universale. Michelangelo and the Secrets of the Sistine Chapel gösterisinde sanatçının ünlü eserleri izleyicilere altı adet RZ21K kullanılarak sergilendi ve Sistina Şapeli'nin 270 derecelik bir görüntüsü yansıtıldı.
 
DZ21K'nin 20.000 lümenlik projektör pazarını değiştirdiğini, hatta kiralama, sahne ve etkinlik pazarının lazer projeksiyonu tam anlamıyla benimsediğini belirten Panasonic Avrupa Pazarlama Müdürü Hartmut Kulessa, “Lazer platformun toplam güvenilirlik ve daha az bakım açısından sağladığı faydaları herkes deneyimliyor. Bu nedenle artık bir dönemi kapatmanın zamanının geldiğini düşünüyoruz. Lazer teknolojisi ile birlikte lazer projektörlerin kullanım alanları da büyüyor. Ticari olarak uygulanabilir hale gelen yarı kalıcı ve kalıcı yansıtma uygulamalarıyla lazer teknolojisi pazarının daha da genişleyeceğine tanık olacağız” dedi.
 
PT-DZ21K projektörün üretimi Mart 2019'da durdurulacak olup, PT-RZ21K modeli şu anda satın alınabilmektedir.
 
Panasonic Görsel Sistem Çözümleri hakkında ayrıntılı bilgi için https://business.panasonic.com.tr/visual-system/ adresini ziyaret edebilirsiniz.

İlgili Kişi:
Önder Kalkancı
Marjinal PorterNovelli
(212) 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
 
PSCEU altı ürün kategorisinden meydana geliyor:
  • Uzaktan kamera çözümleri, anahtarlayıcılar, stüdyo kamera çözümleri ve ENG P2 alanlarında kullanıcılara akıcı çalışma ve mükemmel maliyet performansı sağlamak için yüksek kaliteli ürünler ve çözümler sunan Yayın &ProAV ürünleri. Profesyonel dijital video kameraların VariCam serisi, sinema, televizyon, belgesel ve canlı olay çekimlerini onları ideal bir çözüm haline getiren gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) kapasitesine sahip.
  • Profesyonel tarayıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Kurumsal Mobil Çözümler. Panasonic, 2016 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %67 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %56 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Araştırma, Mart 2017).
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ya da endüstri uygulamaları sunan Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM mikro kamera çözümleri sunuyor. Son kullanıcılar, sistem entregratörleri ve dağıtıcılar geniş ürün çözümleri ve bileşen vizyon teknolojisine sahip oluyor.
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri ve davetsiz misafir alarmları sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %37,2'lik pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (FY16 Nisan 2015-Mart 2016 4k ve dijital kamera hariç)
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.