Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
21.02.2018

Bültene ait dosyalar

Panasonic, yeni stüdyo kamera serisini ISE 2018'de görücüye çıkarttı
  
Panasonic prodüksiyon, kiralama ve canlı etkinlik pazarlarına yönelik geliştirdiği yeni stüdyo kamera sisteminin lansmanını ISE 2018'de gerçekleştirdi.
 
Stüdyo kamera portföyünü genişleten, Ultra HD ile Full HD çıkışa sahip yeni S35mm MOS sensörlü AK-UC4000, 2018 Baharında hem Avrupa'da hem de Kuzey Amerika'da satışa sunulacak.

Şirketin amiral gemisi olan bu stüdyo kamerasıyla birlikte yeni bir kamera kontrol ünitesi (AK-UCU600) de piyasaya sürülüyor. Hem kamera hem de kamera kontrol ünitesi, UC3000 sistemiyle aynı formata sahip. Buna ancak ek olarak UHD'de 2000 TV satırı ve 62 dB S/N sunan bir 4.4K görüntü sensörü de yer alıyor. Çift yapılandırmanın mümkün olduğu standart olarak 2 adet 12G SDI ve 4 adet 3G bulunuyor. Tüm çıkışlar bağımsız olarak HDR (HLG) ve SDR desteği içeriyor.

Uzaktan çalıştırma yapılandırmaları için 2018 Sonbaharında SMPTE-2022 ve SMPTE-2110 destekli bir IP üzerinden Medya (MoIP) arayüzü kullanıma sunulacak. Buna ek olarak AK-UC4000 kamera sistemi bu yılın sonraki aylarında standart olarak geçiş yapılabilir 2x, 3x ve 4x yüksek hızlı HD desteğine sahip olacak.

Kamera, Amsterdam'da gerçekleşecek ISE 2018'de AK-UCU600 kamera kontrol ünitesi, AK-HRP1000 uzaktan çalıştırma paneli ve AK-HVF100 LCD renkli vizörden oluşan bir stüdyo sisteminin parçası olarak tanıtıldı.

Panasonic Live Operation Satış Mühendisliği Müdürü Stefan Hofmann konuyla ilgili şu şekilde konuştu: “Panasonic'in yeni stüdyo kamera sistemi, rakiplerine kıyasla maliyetinin hakkını son derece yüksek bir değer sunarak veriyor.  Panasonic'in EVA1, VariCam LT, PTZ kameraları ve diğer profesyonel serilere ait kameraları birçok ürünün, yine HRP1000 ve HRP1005 uzaktan kumanda panelleriyle kontrol edilebiliyor olması gerçekten benzersiz bir özellik. Canlı etkinlik alanında bu gerçekten paha biçilemez bir avantaj.”  

Panasonic Yayın ve ProAV ürünleri ile ilgili daha fazla bilgi için lütfen https://business.panasonic.com.tr/professional-camera/ adresini ziyaret edin

 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
 
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
 
PSCEU altı ürün kategorisinden meydana gelmektedir:
  • Uzaktan kamera çözümleri, anahtarlayıcılar, stüdyo kamera çözümleri ve ENG P2 alanlarında kullanıcılara akıcı çalışma ve mükemmel maliyet performansı sağlamak için yüksek kaliteli ürünler ve çözümler sunan Yayın &ProAV ürünleri. Profesyonel dijital video kameraların VariCam serisi, sinema, televizyon, belgesel ve canlı olay çekimlerini onları ideal bir çözüm haline getiren gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) kapasitesine sahiptir.
  • Profesyonel tarayıcılar, çok işlevli yazıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Bilgisayar Ürün Çözümleri. Panasonic, 2016 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %67 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %56 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Research, Mart 2017).
  • Kullanıcılarına tıp, canlı bilimi, ProAV ya da endüstri uygulamaları sunan Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM mikro kamera çözümleri sunar. Son kullanıcılar, sistem entregratörleri ve dağıtıcılar geniş ürün çözümleri ve bileşen vizyon teknolojisine sahiptir.
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri ve davetsiz misafir alarmları sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %37,2'lik pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (Nisan 2015-Mart 2016 4k ve dijital kamera hariç)
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global


 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.