Haberler / Panasonic Basın Bültenleri
Bültenler
Arşiv
Etkinlikler
< Geri Dön
21.09.2018

Bültene ait dosyalar

Panasonic yeni projektörünü tanıtıyor

Panasonic, mevcut 10.000 lümen sınıfı projektörleriyle aynı şekilde kompakt ve hafif tasarımda uzun ömürlü parlaklık sağlayan yeni 12.000 lümenli lazer projektörünü piyasaya sürdüğünü duyurdu.
 
Ekim'de satışa çıkması beklenen  SOLID SHINE lazer projektör, şirketin filtresiz 1-Chip DLP lazer fosfor ürün yelpazesinin yeni üyesi PT-RZ660, 6.000 lümenli PT-RZ120 serisinin mevcut gövdesi içine yerleştirilerek sektör lideri bir parlaklık ve boyut oranına sahip oluyor.
 
Projektör, hava filtresi ihtiyacını ortadan kaldıran hava ve toz geçirmez optik üniteler ve soğutma sistemleri ile 20.000 saate kadar bakım gerektirmeyen çalışabilirliğin yanı sıra eğitim, müzeler, sergiler ve dijital tabelalardaki kalıcı kurulumlarda yoğun kullanım için de uygun.
 
Projektörün zengin görüntü kalitesi ise parlak, çift lazerli modül ve çift fosforlu tekerlekten oluşan SOLID SHINE Lazer sürücülerle keskin ve canlı görüntüyü harmanlayarak olağanüstü saf renkleri yeniden üreten hibrit tekerlek sistemi tarafından sağlanıyor.
 
Panasonic Avrupa Pazarlama Müdürü Hartmut Kulessa, konuyla ilgili "Lazer projeksiyonda pazar liderleri olarak mümkün olan en kompakt tasarımda doğru renkleri ve en yüksek parlaklığı elde etmeye çalışıyoruz. PT-RZ120, artık sektörde referans sınıfındaki bir model. AV profesyonelleri, renk doğruluğunu en üst düzeye çıkarmak için uyum içinde çalışan çift ısı dirençli fosfor tekerlekleriyle geliştirilmiş, benzersiz bir renk tekerleği sistemi olan dörtlü renk armonizörü tarafından üretilen projektördeki üstün görüntü kalitesiyle büyülenecek” dedi.
 
Dijital modülasyonlu 10.000:1 dinamik kontrast, görüntü gereksinimlerine göre ışık çıkışını her bir karede kontrol ederken çok projektörlü bir senkronizasyon işlevi, bir projektörler ağı üzerinden dinamik kontrast ve deklanşör işlevlerinin kontrolünü sağlanıyor ve bir ana projektörde senkronize ediliyor.
 
PT-RZ120, DIGITAL LINK veya bir HDMI® terminali kullanarak tek bir kablo aracılığıyla 4K video sinyal girişini desteklemenin yanında 3G-SDI ile HDMI®, DVI-D, 5BNC, D-Sub ve RS232C bağlantılarını birleştirerek profesyonel kurulumlarla da uyumlu hale geliyor.
 
Mevcut kontrol sistemlerine entegre etmek için tasarlanan tüm projektörler; HDBaseT™, Art-Net, Crestron Connect™ ve PJLink™ protokolleri ile uyumlu olmanın yanında Panasonic'in 1- Chip DLP™ modelleri için değiştirilebilir lens ailesini paylaşıyor.
 
Panasonic'in Görsel Sistem Çözümleri hakkında daha fazla bilgi için: https://business.panasonic.com.tr/visual-system
 
İlgili kişi:
Önder Kalkancı
Marjinal PorterNovelli
(212) 219 29 71
onderk@marjinal.com.tr
 
Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) hakkında
Panasonic Systems Communications Company Europe (PSCEU) dünyanın öncü teknolojileriyle profesyonellerin çalışma hayatlarını geliştirmeyi ve kurumların verim ve performanslarını yükseltmelerine destek olmayı hedeflemektedir. PSCEU kurumların görüntü, ses ve metinsel verilerden oluşan her tür bilgiyi elde etmelerine, işlemelerine ve iletişimlerini sağlamalarına destek olmaktadır. PSCEU, yaklaşık 350 çalışanı, teknik tasarım deneyimi, küresel proje yönetim becerisi ve Avrupa çağındaki geniş iş ortağı ağıyla faaliyet gösterdiği pazarlarda benzersiz imkânlar sunmaktadır.
 
PSCEU altı ürün kategorisinden meydana geliyor:
  • Uzaktan kamera çözümleri, anahtarlayıcılar, stüdyo kamera çözümleri ve ENG P2 alanlarında kullanıcılara akıcı çalışma ve mükemmel maliyet performansı sağlamak için yüksek kaliteli ürünler ve çözümler sunan Yayın &ProAV ürünleri. Profesyonel dijital video kameraların VariCam serisi, sinema, televizyon, belgesel ve canlı olay çekimlerini onları ideal bir çözüm haline getiren gerçek 4K ve Yüksek Dinamik Aralık (HDR) kapasitesine sahip.
  • Profesyonel tarayıcılar, telefon sistemleri ve SIP terminal cihazlarından oluşan İletişim Çözümleri.
  • Mobil çalışanların üretkenliğini artıran Toughbook dayanıklı dizüstü bilgisayarlar, Toughpad kurumsal tabletler ve elektronik satış noktası (EPOS) sistemlerinden oluşan Kurumsal Mobil Çözümler. Panasonic, 2016 yılında dayanıklı ve uzun ömürlü dizüstü bilgisayar satışlarında Panasonic Toughbook ile %67 gelir payı, dayanıklı kurumsal tablet satışlarında Panasonic Toughpad ile %56 gelir payı elde ederek Avrupa çapında pazar lideri olmuştur (VDC Araştırma, Mart 2017).
  • Kullanıcılarına tıp, yaşam bilimleri, ProAV ya da endüstri uygulamaları sunan Endüstriyel Tıbbi Vizyon. Ürün portföyü, tamamlanmış ve OEM mikro kamera çözümleri sunuyor. Son kullanıcılar, sistem entregratörleri ve dağıtıcılar geniş ürün çözümleri ve bileşen vizyon teknolojisine sahip oluyor.
  • Video gözetim kameraları ve kaydediciler, video interkom sistemleri ve davetsiz misafir alarmları sistemlerinden oluşan Güvenlik Çözümleri.
  • Projeksiyon cihazları ve profesyonel görüntüleyicilerden oluşan Görsel Sistem Çözümleri. En geniş Görsel ürün çeşitliliğini sunan Panasonic, Avrupa projeksiyon cihazları pazarında %37,2'lik pazar payıyla lider konumdadır. (Futuresource >5klm (FY16 Nisan 2015-Mart 2016 4k ve dijital kamera hariç)
 
Panasonic hakkında
Panasonic Corporation, tüketici elektroniği, konut, otomotiv ve B2B işletmelerindeki müşteriler için çeşitli elektronik teknolojileri ve çözümleriyle bir dünya lideridir. 2018 yılında 100. kuruluş yıldönümünü kutlayan şirket, dünya çapında yaygınlaşarak 495 yan kuruluşu ve 91 bağlı şirketiyle dünya çapında faaliyet göstermektedir. Şirket 31 Mart 2017 tarihinde sona eren mali yıl için 61.711 milyar Euro değerinde net satış açıklamıştır. Bölgesel hatları boyunca inovasyonlarıyla yeni değerlerin peşinde gitme kararlılığına sahip olan Panasonic, müşterileri için daha iyi bir hayat ve daha iyi bir dünya yaratma çabası içerisindedir. Daha fazla bilgi için: http://www.panasonic.com/global

 


  Share  Paylaş
Panasonic
Hakkında
Panasonic Corporation, geniş çaplı tüketici, işletme ve sanayi ihtiyaçları için elektronik ürünlerin geliştirilmesi ve imalatında dünya lideridir. Merkezi Japonya’nın Osaka şehrinde yer alan ve 31 Mart 2009 tarihinde sona eren mali yılda 7.77 trilyon Yen (78.4 milyar ABD doları) konsolide net satış açıklayan şirketin hisseleri Tokyo, Osaka, Nagoya ve New York (NYSE: PC) borsalarında işlem görmektedir. Kurulduğu ilk günden itibaren iş faaliyetleri aracılığıyla toplumlara katkı sunmayı amaçlamış bir marka olan Panasonic, tüm ürünlerinde güvenlik, rahatlık ve ulaşılabilirliği mümkün kılarak tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedeflemektedir. İnsan yaşamına, sağlık ve güvenliğe, ürün kalitesine, müşteri memnuniyetine ve yeşil teknolojilere verdiği önemle farklılaşan Panasonic vizyonunun temel taşları, nerede ve ne zaman olursa olsun toplumdaki mevcut ağlara katkıda bulunmak ve küresel düzlemde hep birlikte varolmaktır. 29 yıldan bu yana Türkiye’de yer alan bir marka olan Panasonic, 2010 yılında Panasonic Elektronik Satış A.Ş. olarak Türk tüketicilere hızlı ve doğrudan hizmet vermeye başlamıştır.